راهنمای استفاده از پنل ارسال پیامک

0

پنل پیامکی چیست؟

امروزه یکی از روش های مهم و کاربردی در دیجیتال مارکتینگ که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند، SMS مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی است. در این روش برای مقیاس زیادی از مخاطبان و مشتریان با توجه به شناخت پرسونای مخاطبان و علایق آن ها در حجم انبوهی پیام تبلیغاتی یا پیام خدماتی ارسال می شود. در صورتی که اگر با روش سنتی و به صورت دستی قصد ارسال پیام برای مخاطبان را داشته باشید، عملا این کار امکان پذیر نیست. اما به کمک پنل ارسال پیامک بدون اتلاف وقت و با دسته بندی کردن مخاطبان در زمان بسیار کمی می توانید مخاطبان را از خدمات و محصولات خود مطلع کنید. همچنین می توانید به صورت هدفمند و اصولی با آن ها ارتباط برقرار کنید. پنل ارسال پیامک یک نرم افزار در فضای اینترنت است که به شرکت ها و کسب و کارها اجازه می دهد تا امکان مدیریت مشتریان و مخاطبان را داشته باشند و در حجم انبوه برای آن ها پیام ارسال کنند.

اهمیت استفاده از پنل ارسال پیامک


با اینترنتی شدن و امکان خرید آنلاین برای مشتریان در سراسر دنیا، جامعه مخاطبان و مشتریان بزرگ تر شده است. به همین جهت امکان برقراری ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی به همه آن ها به صورت واحد دشوار خواهد بود. در این شرایط استفاده از پنل ارسال پیامک به کسب و کارها، شرکت ها، خرده فروشان و عمده فروشان کمک می کند که یک راه ارتباطی سریع و بی واسطه داشته باشند تا در بازار رقابتی کسب و کار خود حرفی برای گفتن داشته باشند. استفاده از این پنل کمک می کند از قید زمان و مکان فراتر رفته و خدمات خود را به سایر شهرها و حتی کشورها معرفی کنید.

رونیکس

علاوه بر این، اهمیت استفاده از پنل ارسال پیامک زمانی مشخص می شود که شما می توانید به صورت هدفمند مشتریان، علایق، نیازها و به طور کلی پرسونای آن ها را شناخته و متناسب با نیاز آن ها اقدام به عرضه محصول مورد نظر آن ها نمایید. به طور کلی می توان گفت استفاده از پنل ارسال پیامک راهی مطمئن، ارزان و ثابت شده و سریع برای جذب مشتریان بیشتر و هدفمندتر است. یکی از بهترین مزایای که استفاده از پنل پیامک به کسب و کارها ارائه می دهد، امکان دسته بندی مشتریان و ارسال پیامک فقط برای گروه مشخصی از مخاطبان است. برای مثال می توانید در زمان مشخص فقط برای مشتریان وفادار و افرادی که تعداد خرید بیشتری داشته اند، پیامک تخفیف، ارسال رایگان، یا اطلاع رسانی از حراج را ارسال نمایید.

قابلیت‌های پنل ارسال پیامک مناسب

یکی از بهترین قابلیت هایی که پنل ارسال پیامک برای کسب و کارها فراهم می کند، آماده بودن شماره های حاضر و امکان استفاده از آن است. برای مثال در صورتی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کردید و هنوز تعداد زیادی مخاطب و اطلاعاتی از آن ها ندارید، در پنل ارسال پیامک نجوا شماره های آماده ای از مخاطبان وجود دارد. علاوه بر این، یکی از بهترین قابلیت های دیگر پنل ارسال پیام امکان ایجاد تعامل و ارتباط با مشتریان فراهم شده است. از طریق این سامانه می توانید قابلیت و روشی را استفاده کنید که کاربران و مخاطبان نیز برای شما بفرستند. با این روش می توانید از کاربران بخواهید که نظرات، انتقادات و پیشنهادتشان را طی همان سامانه پیامک برای شما ارسال نمایند. در واقع مخاطبان بدون واسطه نیازهای خود را برای هر چه بهتر شدن روند کسب و کار به شما اعلام نمایند. یکی از مزایای دیگر این پنل امکان ارسال پیام به گروهی از مخاطبان است. برای مثال در صورتی که جدیدا مهد کودک احداث کرده اید یا محل مهد کودک را تغییر داده اید، قصد اطلاع رسانی به مخاطبان را دارید. برای این کار پس از جمع آوری پایگاه داده توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پنل ارسال پیام، پیام شما صرفا به گروهی از افراد در بازه سنی مشخص مثلا برای افراد بین 20 تا 40 سال ارسال می شود. در این روش حتی می توانید بر اساس منقطه جغرافیایی و برای افرادی که در نزدیکی یا فاصله کمی از محل شما قرار داند، پیام بفرستید. همچنین یکی از بهترین قابلیت های پنل ارسال پیامک، امکان گزارش گیری است. پس از ارسال پیام می توانید بررسی کنید که پیام در چه مرحله ای است که با سه وضعیت روبرو می شوید:

  • رسیده به مخابرات
  • رسیده به مخاطب
  • نرسیده به گوشی (در این حالت هزینه ارسال کسر نشده و مرجوع می شود.)

پنل ارسال پیامک نجوا

با انتخاب روش استفاده از پنل ارسال پیامک، انتخاب سرویس ارائه دهنده مطمئن و با تجربه امر مهمی است. شرکت نجوا یکی از بهترین ارائه دهندگان سرویس ارسال پیامک و Retention marketing (بازاریابی بازگشتی) است که بر اساس نیاز مشتریان و کسب و کارهای مختلف، سرویس های ایمیل مارکتینگ، پوش نوتیفیکیشن و ارسال پیام را ارائه می دهد. در واقع این شرکت با ارائه روش های اصولی، باعث تقویت ارتباط بین کسب و کارها با مشتریان و کاربرانشان می شود. با ارائه سرویس های شرکت نجوا، می توانید کاربران خود را مجددا برای بازگشت به سایت، خرید و تعامل با سایت ترغیب کرده و آن ها را به لیست سایر مشتریان وفادار و همیشگی اضافه کنید. یکی از بهترین قابلیت هایی که شرکت نجوا به صاحبان کسب و کارها به ویژه به وب سایت ها ارائه می دهد، ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران است. همچنین با ارسال نوتیفیکیشن بدون نیاز به باز بودن وب سایت یا اپلیکیشن پیام تبلیغاتی به دست کاربران می رسد و روی دستگاه کاربران باز می شود. پنل تعبیه شده نجوا فارسی است که امکان استفاده از آن برای کاربران و شرکت ها آسان و روان است. همچنین این شرکت، از مشکلات حاضر در جامعه از جمله تحریم ها، فیلترها، و … تاثیر پذیری نداشته است. علاوه بر این، برای افزایش اعتماد کسب و کارها امکان گزارش گیری و به اشتراک گذاری آمار ارسال پوش نوتیفیکیشن نیز فراهم شده است تا پس از استفاده از پنل ارسال پیامک از وضعیت ارسال پیامک مطلع شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.