معرفی لپ تاپ های لنوو؛ کدام لپ‌تاپ مناسب شماست؟

0

اگر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند هستید تا به راحتی از آن در سفر و قرارهای کاری استفاده کنید؛ این مقاله را از دست ندهید. ما یک لیست کامل از لپ تاپ‌های قدرتمند لنوو که همراه شما در هر موقعیتی هستند آماده کرده‌ایم.

ThinkPad X1 Yoga Gen 6

این دستگاه یکی از قدرتمندترین لپ تاپ هایی است که می‌توانید خریداری کنید. درواقع لپ‌تاپ‌های بسیار کمی وجود دارند که از Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6 قدرتمندتر باشند. این لپ تاپ با عمر باتری فوق العاده‌ای که تا 14 ساعت را پشتیبانی می‌کند، برای ساعت‌های طولانی و در شرایطی که به برق دسترسی ندارید، می‌تواند همراه شما باشد.

همچنین یک صفحه نمایش خیره کننده 16:10 دارد که برای طراحان گرافیک عالی است و البته برای استراحت می‌توانید یک فیلم سینمایی جدید تماشا کنید تا خستگی روزتان را رفع کنید. علاوه بر ویژگی‌هایی که در تصویر بالا از این لپ تاپ گفته‌ایم، مطمئن هستیم که شما از اسلات کارت SD و قلم آن راضی خواهید بود.

رونیکس

ThinkPad X1 Extreme mobile workstation

اگر از لحاظ بودجه مشکلی ندارید این لپ تاپ را حتما انتخاب کنید. لپ تاپ لنوو تینک پد X1 فوق العاده است؛ مشخصات چشمگیری که دارد قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. پردازنده مرکزی تا نسل هشتم اینتل Core i7 است و برای گرافیک، از Nvidia GeForce GTX 1050 Ti و Max-Q استفاده شده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی این لپ تاپ ، قابلیت ضدتابش دارد؛ بنابراین اگر در فضای باز مشغول به کار باشید، هیچ نوری نمی‌تواند مانع شما شود.

یک قابلیت جذاب دیگر این لپ تاپ، دوربین وب کم است که 720p اچ دی با پوشش اختصاصی ThinkShutter دارد و فضای ذخیره سازی حداکثر تا 1 ترابایت SSD را پشتیبانی می‌کند. البته بگذارید یک عیب کوچک اما سنگین آن را به شما بگوییم؛ این لپ تاپ واقعا سنگین است و بنابراین اگر قصد خرید آن را داشتید، یک کوله پشتی محکم همراه با آن بخرید.

ThinkPad T460s

طراحی سری ThinkPad T با تمرکز بر استحکام و در عین حال سبک بودن است. با این حال، ضخامت 18.8 میلی‌متری T460s تنها 1 میلی‌متر با مک‌بوک فاصله دارد و توانسته است وزن 1.4 کیلوگرمی داشته باشد. این لپ‌تاپ به اندازه دو لپ تاپ قبلی لنوو که در این لیست معرفی کرده‌ایم قدرتمند نیست؛ اما به گرانی آن‌ها هم نیست. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند اما به نسبت ارزان هستید با حجم کاری کمتری دارید، این لپ تاپ لنوو برای شما مناسب خواهد بود.

پردازنده مرکزی دو هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی SSD به همراه صفحه نمایش 14 اینچی از نقاط قوتی هستند که در لنوو تینک پد T460s می‌توانید بهره‌مند شوید.

IdeaPad Duet Chromebook

لپ تاپ لنوو IdeaPad Duet Chromebook دو قابلیت را در یک دستگاه ارائه می‌دهد. از این دستگاه هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت می‌توانید استفاده کنید. البته از این موضوع نباید بگذریم که با قیمت نسبتا کمی که دارد، بعضی از ویژگی‌هایش عالی به حساب نمی‌آیند؛ برای مثال صفحه کلید آن کوچک است، پد لمسی چندان قابل اعتماد نیست، شارژر و هدفون نیز یک پورت مشترک برای استفاده دارند.

البته مانند تمام کروم‌بوک‌ها، باتری آن نیز عمر بسیار طولانی و تقریبا 22 ساعته‌ای دارد. این بدان معناست که عمر این لپ تاپ، از تمام موردهایی که گفته‌ایم طولانی‌تر است. در طول بررسی Lenovo IdeaPad Duet Chromebook و در تست عمر باتری، 21 ساعت و 29 دقیقه دوام آورد. بنابراین، می‌توانید یک شب با آن گیم بازی کنید، در طول روز و اواسط بعدازظهر به کارهایتان برسید و هنوز هم باتری داشته باشید تا دوباره شب قبل از خواب، از آن استفاده کنید؛ بنابراین خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad Duet Chromebook بهترین انتخاب است.

در آخر برای بررسی انواع لپ تاپ گیمینگ و بررسی قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.