نگاهی به آخرین مقالات سایت درجه

0

درجه کمک می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه بررسی می‌شوند و مهم‌ترین نکاتی که هنگام تصمیم‌گیری درباره خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید، به شما ارائه می‌شوند. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشرشده در وب‌سایت درجه را از دست ندهید.

۱. ارزان‌ترین خودروهای چینی بازار ایران

امروزه صنعت خودروسازی چین تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین صنایع خودروسازی دنیا شده است و از نظر تولید خودرو بیش از اروپا، آمریکا و ژاپن خودرو روانه بازار کرده است. البته این خودروها از نظر کیفیت به پای خودروهای معروف غربی یا ژاپنی و کره‌ای نمی‌رسند، اما با توجه به تلاش‌هایی که در ساخت خودروهای چینی صورت گرفته، اکنون این خودروها هم کیفیت تقریبا مناسبی دارند. در ضمن، این خودروها در مقایسه با خودروهای خارجی دیگر با قیمت ارزان‌تری در بازار ایران فروخته می‌شوند. بنابراین اگر متقاعد شده‌اید خودروی چینی بخرید، مشخصات چند نمونه از این خودروها را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید گزینه مناسبی برای خرید بیابید.

ارزان‌ترین خودروهای چینی بازار ایران

رونیکس

۲. بررسی شیائومی 11T پرو

گوشی‌های شیائومی حتی بدون گوشی‌های Mi هم می‌توانند با گوشی‌های سامسونگ برابری کنند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید سری 11T شارژ بسیار سریع آن است. البته این ویژگی تنها ویژگی جالب این گوشی نیست. اگر می‌خواهید این تلفن هوشمند را به‌خوبی بشناسید، سری به مقاله شیائومی 11T پرو در سایت درجه بزنید. این مدل از گوشی‌های شیائومی را در این مقاله کاملا معرفی کرده‌ایم.

بررسی شیائومی 11T پرو

۳. ۱۰ مدل از بهترین سماوربرقی‌های ایرانی و خارجی

اگر در این روزهای سرد، از نوشیدن چای و دمنوش‌های دیگر لذت می‌برید و دوست دارید چایتان دائم به‌ راه باشد، خرید سماور بهترین راهکار است. در بازار، انواع و اقسام سماور ایرانی و خارجی وجود دارد که می‌توانید مناسب‌ترینشان را بخرید که با بودجه‌تان هم هماهنگی داشته باشد. در این مقاله از درجه، ۱۰ نمونه از بهترین سماورهای ایرانی و خارجی و مشخصاتشان را آورده‌ایم تا بدون دردسر و دغدغه در مدت زمان بسیار کم سماور دلخواهتان را بخرید.

بهترین سماور برقی ایرانی و خارجی

۴. راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵میلیون تومان

گوشی‌های تا ۵ میلیون تومان

این روزها گوشی‌ بسیار گران است و خرید بیشتر مدل‌ها خرج زیادی روی دست‌تان می‌گذارد، اما اصلا نگرانی به دلتان راه ندهید. در این مقاله بهترین گوشی‌های تا ۵میلیون تومان معرفی شده‌اند که با توجه به ویژگی‌های آنها می‌توانید بنا بر بودجه‌ای که دارید، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵میلیون تومان

۵. ۱۰ مدل از بهترین عطرهای مردانه برای زمستان

انتخاب عطر معمولا شخصی‌ترین کاری است که هرکس با توجه به سلیقه خود، انجام می‌دهد. اما گاهی‌ اوقات میان بی‌شمار عطر که در بازار وجود دارند، انتخاب یکی از آنها سخت می‌شود. بنابراین ما این کار را در درجه برایتان راحت کرده‌ایم. در این مقاله از درجه، ۱۰ مدل از بهترین عطرهای مردانه مناسب فصل زمستان را معرفی کرده‌ایم که با توجه به رایحه آنها می‌توانید عطر دلخواه خود را بخرید.

بهترین عطرهای مردانه برای زمستان

۶. هرآنچه پیش از خرید کارت گرافیک باید بدانید

این روزها در بازار قطعات کامپیوتری، صدها کارت گرافیک با ویژگی‌های مختلف وجود دارد. اگر می‌خواهید کارت گرافیکی مناسب کارتان انتخاب کنید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، نگران نباشید. راه‌حل پیش ماست. در این مقاله، هرآنچه را که باید درباره کارت گرافیکی و خرید آن بدانید آورده‌ایم. با راهنمایی‌های این مقاله می‌توانید کارت گرافیک مناسب کارتان را بخرید.

هرآنچه پیش از خرید کارت گرافیک باید بدانید

۷. راهنمای خرید محصولات انکر

استیون یانگ تابستان سال ۲۰۱۱ از شرکت گوگل استعفا داد تا محصولاتی را تولید کند که احساس می‌کرد دنیا به آنها نیاز دارد. این محصولات باتری، سیم‌های کابلی و شارژرهایی بودند که حرف اول را می‌زدند و از نمونه‌های مشابهشان در شرکت اپل و برندهای دیگر معروف دنیا بهتر بودند. این شرکت چینی که دفاتری در آمریکا و چین دارد، هنوز بهترین تولید‌کننده شارژر در دنیاست و در کنار این محصولات به تولید و فروش لوازم الکترونیکی دیگری هم روی آورده است. اگر دوست دارید محصولات این شرکت را بهتر بشناسید، به این مقاله از درجه سری بزنید.

راهنمای خرید محصولات انکر

۸. ۱۰ مدل از بهترین مخلوط‌کن‌های ایرانی و خارجی

مخلوط‌کن یکی از لوازم خانگی پرکاربرد است. با این وسیله کارآمد می‌توانید از یخ گرفته تا میوه را در کمتر از ۶۰ ثانیه مخلوط کنید. انواع اسموتی‌ها و سوپ‌های نرم هم با این وسیله به‌راحتی درست می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید از این وسیله یکی برای آشپزخانه‌تان بخرید، اما نمی‌دانید از میان بی‌شمار مخلوط‌کن بازار کدام را انتخاب کنید، این مقاله مختص شماست. در این مقاله راهنمای خرید مخلوط‌کن مناسب و نمونه‌های برتر بازار را ارائه کرده‌ایم.

بهترین مخلوط‌کن‌های ایرانی و خارجی

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه شما برای انتخاب و خرید بهترین گزینه کم می‌کند. برای مطالب کاربردی بیشتر سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.