اکسسوری‌های محبوب و پرفروش زمستان 1400 و بهار 1401

0

این اکسسوری‌های محبوب!

اکسسوری اصطلاحی رایج در دنیای مد و فشن به‌معنای لوازم جانبی یا متعلقاتی است که در کنار لباس‌های اصلی، هم دارای کاربرد هستند و هم باعث افزایش زیبایی می‌شوند. اکسسوری‌ها از دو نوع پوشیدنی مانند: کفش و کلاه و جوراب و حمل کردنی کیف و عینک و جاکلیدی هستند. اکسسوری‌ها جایگاه خود را در کنار لباس‌های اصلی حفظ کرده‌اند و هیچ استایلی را نمی‌توان بدون اکسسوری تصور کرد. برخی از اکسسوری‌ها اما کاربرد بیشتری دارند و از دیگر اکسسوری‌ها پرفروش‌تر هستند. در این مطلب، سه مورد از اکسسوری‌های محبوب زمستان 1400 و بهار 1401 و مدل‌های ترند آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

کلاه؛ سایه‌بان در بهار و گرم در زمستان

کلاه‌ها یکی از اکسسوری‌هایی که هستند که انواع مختلف آن‌ها می‌توانند نیازهای ما را در فصول مختلف سال پوشش دهند. کلاه‌ها از جمله برخی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های دنیا هستند؛ چنان‌که برای هر نهاد و سازمانی یک کلاه ویژه وجود دارد؛ برای هر قومی یک یا چند کلاه اختصاصی هست که تاریخ آن‌ها در خود جای داده است و حتی برخی از افراد سرشناس به کلاه‌های ویژه خود معروف هستند.

کلاه‌ها در بهار، هم سایه‌بان هستند و هم می‌توانند در اوایل فصل در برابر بادهای بهاری مقاومت کنند؛ اما در زمستان به یک ضرورت تبدیل می‌شوند و خرید کلاه در این فصل می‌تواند ما را از خطر سرماخوردگی نجات ‌دهد. برخی از ترندهای معروف کلاه برای سال 2021 و 2022 را با هم مرور می‌کنیم:

رونیکس

کلاه سطلی یا باکت (Bucket Hat)

کلاه‌های باکت از جمله محبوب‌ترین کلاه‌ها به‌ویژه برای بانوان هستند. کلاه‌های باکت در دهه 60 میلادی به دنیای فشن راه پیدا کردند و از آن زمان تاکنون هرگز این عرصه را ترک نکرده‌اند. پارچه‌های لوکس و باکیفیت، نقوش متنوع، طرح‌ها و رنگ‌های زیبا این کلاه را به یکی از متنوع‌ترین محصولات در بازار تبدیل کرده است. در بهار از باکت جین و در زمستان می‌توانید از باکت‌های پشمی استفاده کنید.

کلاه بیسبال (Baseball Hat)

کلاه بیسبال را می‌توان محبوب‌ترین کلاه در سراسر دنیا دانست که هرکدام از ما معمولا چندین کلاه بیسبال را در طول عمر خود خریداری کرده‌ایم. این کلاه در فصل بهار بیشتر استفاده می‌شود اما کلاهی مناسب برای همه فصل‌ها و هماهنگ با بسیاری از انواع استایل به‌ویژه استایل کژوال و اسپرت است.

کلاه بِرِه (Beret Hat)

کلاه بره که به کلاه فرانسوی و کلاه هنرمندان نیز معروف است ابتدا در قرن هفدهم میلادی در مناطق برن و باسک فرانسه تولید شد و تولید انبوه آن به قرن هجدهم برمی‌گردد. زیبایی این کلاه باعث شد که بسیاری از هنرمندان و ادیبان فرانسه از آن استفاده کنند و به این ترتیب در سراسر دنیا باب شد. بره کلاهی مناسب برای فصول پاییز، زمستان و بهار است و در مدل‌های مختلفی برای آقایان و خانم‌ها تولید می‌شود.

کلاه تخت (Flat Hat)

کلاه تخت یک کلاه انگلیسی است در قرن چهاردهم میلادی ابداع شد و در دو قرن اخیر در سراسر اروپا و سپس آمریکا رواج یافت. کلاه تخت بیشتر محبوب مردان است اما مدل‌های زنانه آن نیز موجود است. کلاه تخت با متریال‌هایی مانند: پنبه، پشم و فاستونی تولید می‌شود و کلاهی مناسب برای بهار و زمستان است.

عینک آفتابی؛ جذاب در زمستان و کاربردی در بهار

عینک آفتابی یک عامل بی‌نظیر برای جذابیت و یک اکسسوری کاربردی برای محافظت از چشم‌ها در فصول مختلف سال است. در فصل زمستان، عموما از عینک‌هایی استفاده می‌شود که هم خاصیت پوشانندگی و مقاومت در برابر ذرات غبار، برف و بادهای سرد و خشک را دارند و هم بتوانند اشعه فرابنفش تابیده شده از سطوح برفی را فیلتر کنند. خرید عینک آفتابی در فصل بهار هم با هدف افزایش زیبایی و هم کاهش اشعه فرابنفش و مضر خورشیدی انجام می‌شود. برخی از مدل‌های ترند عینک آفتابی برای دو فصل پیش رو را با هم مرور می‌کنیم.

عینک آفتابی با لنز آینه‌ای

عینک‌های دارای لنز آینه‌ای یا لنز انعکاسی در زمستان و همچنین در شهرهای ساحلی محبوبیت بیشتری دارند اما موارد استفاده از آن‌ها عمومی است. این عینک‌ها عموما دارای بیشترین میزان محافظت از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هستند اما حتما باید به اورچینال بودن آن‌ها دقت شود تا برای چشم ضرری نداشته باشند.

عینک آفتابی اسپرت

چه در بهار و چه در زمستان، به هنگام ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی می‌توانید از عینک‌های آفتابی اسپرت استفاده کنید. از این عینک‌ها همچنین برای مواقع سفر و تعطیلات آخر هفته و کمپینگ نیز استفاده می‌شود. عینک‌های تنیس و عینک‌های دچرخه‌سواری دو مورد از محبوب‌ترین مدل‌های عینک‌های آفتابی اسپرت هستند.

عینک آفتابی اورسایز

فریم‌های اورسایز اگرچه از قدیمی‌ترین مدل‌های عینک آفتابی و یادآور دوران سینمای کلاسیک جهان هستند اما طی بیست سال اخیر بارها و بارها ترند شده‌اند. این عینک‌ها به‌ویژه مورد علاقه بانوان هستند و زیبایی بی‌نظیری را به‌همراه می‌آورند. این عینک‌ها لنز و فریم بزرگی دارند.

عینک آفتابی گرد

از زمان ترند شدن این عینک‌ها در دوران معاصر چند سالی می‌گذرد اما همچنان محبوب هستند و چهره افراد را معمولا جوان‌تر از آن‌چه هست نشان می‌دهند. این عینک‌ها همچنین ظاهر فردی هنردوست، متفکر و جسور را برای افراد ایجاد می‌کنند.

جوراب‌ها پرفروش‌ترین اکسسوری‌های دنیا هستند

اکسسوری‌های زیادی هستند که در صورت نداشتن می‌توانید برای خرید آن‌ها صبر کنید یا خرید آن‌ها را به تعویق بیاندازید؛ جوراب‌ها در این دسته جای نمی‌گیرند و بیشتر مردم دنیا علاقه‌ای به استایل‌های بدون جوراب ندارند. همین مساله باعث شده است، جوراب‌ها یک کالای مصرفی و کاربردی به‌شمار بیایند که آن‌ها را به پرفروش‌ترین اکسسوری‌های دنیا مبدل می‌کند. نیاز ما به خرید جوراب به‌ویژه در فصل زمستان، بیشتر از هر زمان دیگر است. در ادامه با برخی از انواع جوراب‌های محبوب برای دو فصل پیش رو آشنا می‌شویم.

جوراب کالج

جوراب‌های کالج، بهترین انتخاب برای فصل بهار و نیز برای مصارف خانگی هستند. جوراب‌های کالج دارای ساق کوتاه هستند و یکی از ویژگی‌های آن‌ها این است که با پوشیدن بسیاری از انواع کفش‌ها این جوراب‌ها دیده نمی‌شوند.

جوراب نیم‌ساق

جوراب نیم‌ساق پرفروش‌ترین انواع جوراب به‌ویژه برای مردان در سراسر دنیا است. این جوراب را می‌توان در انواع استایل‌های رسمی، کژوال و حتی اسپرت مورد استفاده قرار داد. این نوع از جوراب عموما دارای ساق در حدود 10 تا 20 سانتی‌متر است.

جوراب بالای زانو

جوراب بالای زانو یک جوراب محبوب در میان بانوان است که در مواقع پوشیدن دامن و انواع لباس مهمانی زنانه و لباس شب مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های متنو این نوع از جوراب می‌تواند جایگزین مناسبی برای شلوار برای دختران و بانوان باشد.

ترندهای اکسسوری را از کلاه بازی بخواهید

در هرفصلی از سال ترندهای گوناگونی برای انواع اکسسوری به بازار می‌آیند که انتخاب ما از میان آن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی برروی استایل ما داشته باشد. برای آن‌که بتوانید تمامی انواع اکسسوری‌های محبوب خود را در یک مکان در فضای مجازی ببینید و با روش خرید اینترنتی در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید، ما سایت کلاه بازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کلاه بازی یک فروشگاه تخصصی برای انواع اکسسوری به‌ویژه کلاه، عینک آفتابی، شال گردن و جوراب است و البته در دسته‌بندی‌های این سایت می‌توان انواع دیگر اکسسوری را نیز با جنس‌ها، برندها و قیمت‌های مختلف انتخاب و خریداری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.