نحوه تشخیص هندزفری بلوتوثی اصل و تقلبی

0

هنگام خرید هندزفری، تشخیص نوع اصل از تقلبی آن بسیار مهم می باشد. نمونه های فیک و تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که سبب گمراهی خریدار می شوند. نمونه های تقلبی از نظر ظاهر، همانند نمونه اصل و اورجینال می باشند ولی با در نظر گرفتن چندین نکته، می توانید به راحتی هندزفری اصل از تقلبی را تشخیص دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به تفاوت های هندزفری اصل از تقلبی پرداخته و نحوه تشخیص آن ها را بیان کنیم‌.

علت اهمیت تشخیص هندزفری اصل از تقلبی چیست؟

هندزفری های بلوتوثی تقلبی در ظاهر، هیچ تفاوتی با نمونه اصلی نداشته و حتی ممکن است قیمت پایین تری نیز داشته باشند. به دلیل قیمت پایین نمونه های تقلبی، اشخاص تصمیم به استفاده از آن ها می گیرند. ولی از مهم ترین دلایل تفاوت نمونه اصل از تقلبی، نحوه عملکرد و کارکرد آن است.

رونیکس

هندزفری های بلوتوثی اصل دارای صدای بلند، کیفیت بالا و شفاف بوده و دارای گارانتی نیز می باشند. تمامی این موارد، افراد را مجاب می کند که همواره در صدد خرید محصولات اصل بوده و از تهیه نمونه های فیک و تقلبی، اجتناب نمایند.

تشخیص هندزفری بلوتوثی اصل از تقلبی:

تشخیص هندزفری اصل از تقلبی، کار دشواری می باشد. شرکت هایی که محصولات تقلبی را تولید می کنند، بسیار حرفه ای عمل کرده و به جزئیات نیز توجه می کنند. بنابراین اگر از تجربه و مهارت کافی برخوردار نباشید، امکان دارد که هندزفری فیک را به جای اصل خریداری کنید. پس از گذشت مدتی و با افت کیفیت محصول، خراب شدن زود آن و غیره متوجه تقلبی بودن هندزفری خواهید شد.

به طور معمول از روی بدنه و ظاهر هندزفری بلوتوثی، می توان نوع بدل و اورجینال آن را تشخیص داده و می توانید آن را با آهنگ های مختلفی، تست نمایید.

نکات مهم در زمینه تفاوت هندزفری بلوتوثی اصل و تقلبی:

  • هندزفری اصل، فاقد عیب و ایراد فیزیکی می باشد. اشتباه در نوشتار روی بسته بندی و کوچک ترین ایراد در آن، به معنای اصل نبودن هندزفری است. زیرا بسیاری از تولیدکننده های هندزفری تقلبی به جزئیات بسته بندی آن، توجهی ندارند.

وجود لکه بر روی بدنه هندزفری، رنگ رفتگی قسمتی از بدنه، ثابت نبودن رنگ آن، غیر استاندارد بودن اجزا و غیره همگی نشانه های هندزفری فیک هستند.

  • پلمپ بودن هندزفری: هنگام خرید هندزفری، از پلمپ بودن آن اطمینان حاصل کنید. زیرا هندزفری های فاقد پلمپ، فاقد اعتبار و اطمینان می باشند.
  • خوانا بودن لوگوها و نوشته ها: لوگوی برند بر روی بدنه هندزفری، مشخص می شود. لوگوها و نوشته ها علاوه بر خوانا بودن، باید همان لوگوی برند باشد. همچنین فونت و استاندارد مختص برند مربوطه را داشته باشد.

پخش شدن جوهر بر روی هندزفری های فیک صورت می گیرد و به دلیل کاربرد چاپ بی کیفیت بر روی بدنه، دارای رنگ لوگو، نوشته و ابعاد متفاوتی است.

  • استاندارد بودن طول و نوع کابل: استاندارد بودن طول و کابل نیز از دیگر نشانه های اصل بودن هندزفری می باشد.
  • باید دارای ظاهر متناسبی با عکس های سایت تولید کننده باشد. امروزه می توان با مراجعه به سایت های مختلف و مقایسه ویژگی های محصولات برندهای متفاوت، اصل و فیک بودن آن ها را از هم تشخیص داد.
  • باید دارای قیمت مناسبی باشد. در صورتی که محصول مورد نظر شما دارای قیمت پایین تری از محصولات اصلی باشد، احتمال فیک بودنش بالا می باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت از راه های اصلی تشخیص هندزفری اصل از تقلبی نمی باشد ولی می توان به عنوان یکی از عوامل جانبی، دقت نمود.

نتیجه گیری

امروزه با توجه به افزایش تولید و عرضه محصولات تقلبی و فیک در بازار، هندزفری های بلوتوثی نیز نمونه های تقلبی بسیاری دارند. این محصولات کیفیت پایینی داشته و به سرعت، خراب می شوند. از این رو، نحوه تشخیص نمونه اورجینال هندزفری بلوتوثی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با رعایت نکاتی، می توان نمونه اصل آن را خریداری نمود.

در صورتی که مهارت و تخصص کافی در زمینه هندزفری بلوتوثی ندارید، می توانید از افراد با تجربه کمک بگیرید تا هندزفری با کیفیت را تهیه کنید برای سفارش هندزفری بلوتوثی میتوانید به سایت جانبی مراجعه و محصولی با کیفیت انتخاب کنید.

در این مقاله به هندزفری بلوتوثی پرداخته و نحوه تشخیص نمونه اصل از فیک آن را به شما ارائه دادیم. امیدواریم با رعایت نکات مذکور به راحتی، اقدام به خرید هندزفری بلوتوثی اصل نمایید و در این زمینه، با مشکلی مواجه نشوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.