نقشه راه آموزش وردپرس در وبسافت3 کشف شد! 【جدید 2022】

4

آموزش وردپرس یکی از مهم ترین مهارت هایی است که برای ورود به دنیای طراحی سایت باید یادبگیرید. امروزه با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی نیاز جامعه به مهارت های حوزه طراحی سایت بیش از پیش شد. اگر شما هم به این حوزه علاقمند باشید حتما اسم “وردپرس” را شنیده اید. وردپرس ابزاریست که عمل طراحی سایت را به شدت ساده کرده و همچنین فرصت های درآمدزایی زیادی را هم برای متخصصین این حوزه فراهم کرده، اگر شما هم قصد ورود به این حوزه را دارید نیاز به یک نقشه راه و آموزش قوی دارید در این پست ضمن معرفی بهترین آموزش وردپرس رایگان، نقشه راه متخصص شدن در وردپرس را نیز ارائه میدهیم.

 

خدمت بزرگ وردپرس به حوزه طراحی سایت

به نقل از سایت آموزش وردپرس وبسافت3 : شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن طولانی مدت مردم باعث شد بسیاری از کسب و کارهای سنتی رو به نابودی برود بخاطر همین صاحبین کسب و کار برای جلوگیری از نابودی کسب و کارشان مجبور شدند وارد فضای آنلاین شوند و با فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانند اما خیلی زود متوجه شدند برای راه اندازی یک کسب و کار پایدار و مطمئن نیاز به راه اندازی وبسایت دارند بخاطر همین نیاز جامعه به طراحی سایت بیش از پیش شد.

رونیکس

حالا برای توسعه و پایدار کردن کسب و کارهای اینترنتی به ابزاری نیاز داریم که خیلی سریع، آسان و با کمترین هزینه بتوانیم وبسایت های حرفه ای راه اندازی کنیم بله دقیقا وردپرس همان چیزی که است که میتواند نیازمان را برطرف کند. با آموزش وردپرس هرکسی میتواند طراحی سایت را یادبگیرد و حتی بدون دانش برنامه نویسی وبسایت های حرفه ای طراحی کند. شاید اگر سالها پیش که وردپرس وجود نداشت، این نیاز بوجود میامد، رشد کسب و کارهای اینترنتی به این سرعت اتفاق نمی افتاد بخاطر همین وردپرس را میتوانیم بزرگترین خدمت در حوزه طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدانیم.

 

وردپرس چیست؟ چگونه کار میکند؟

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، وردپرس نام ابزاریست که توسط آن میتوانیم خیلی سریع، آسان و با کمترین هزینه وبسایت طراحی کنیم. شما میتوانید وردپرس را بصورت کاملا رایگان از مخزن وردپرس یعنی سایت wordpress.org دانلود کنید و در کامیپوتر شخصی تان نصب کنید. نصب وردپرس بسیار ساده است و 2 دقیقه طول میکشد. در حقیقت وردپرس یک پنل ادمین در اختیار شما قرار میدهند که توسط آن میتوانید محتوای سایت تان را مدیریت کنید. مدیریت محتوای سایت به این معنی است که مثلا اگر خواستید منوهای سایت را ویرایش کنید، لوگو را تغییر دهید، تصاویر اسلایدر را عوض کنید، پست جدید منتشر کنید یا هر چیزی شبیه این بتوانید از طریق پنل مدیریت وردپرس این کار را انجام دهید. حالا شاید بپرسید ظاهر وبسایت ما با وردپرس چگونه خواهد بود؟ در ادامه آموزش وردپرس به این موضوع میپردازیم…

 

ظاهر سایت ما با وردپرس چگونه است؟

ظاهر و شکل و شمایل وبسایت وردپرسی بواسطه قالب های وردپرس مشخص میشود. امروزه آموزش وردپرس انقدر گسترده و فراگیر شده که کلی قالب وردپرس در زمینه های مختلف (فروشگاهی، شرکتی، شخصی، آموزشی، سازمانی، خبری و…) برای آن طراحی شده و شما در هر زمینه ای بخواهید وبسایت طراحی کنید کلی قالب با ظواهر متنوع وجود دارد که میتوانید یکی را انتخاب کنید. (راستی…! یکی از بهترین روش های درآمد از وردپرس، طراحی قالب برای وردپرس است که برای یادگیری آن پیشنهاد میکنم از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس در سایت وبسافت3 استفاده کنید)

سایت وردپرسی چه امکاناتی دارد؟

شاید بپرسید من چطور میتوانم امکانات مورد نظرم را به وبسایت وردپرسی خودم اضافه کنم؟ راه حل این موضوع “افزونه های وردپرس” هستند. تا کنون بیش از 60.000 افزونه وردپرس بصورت کاملا رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که هر کدام امکانات خاصی را به وردپرس اضافه میکنند بنابراین شما هرنوع امکاناتی که نیاز داشته باشید احتمالا افزونه ای برای آن وجود دارد و شما براحتی و با چند کلیک میتوانید آن افزونه را در وردپرس نصب کنید تا امکانات مورد نظر شما به سایت اضافه شود.

نقشه راه حرفه ای شدن در وردپرس

عموما وردپرس را با ویژگی طراحی سایت بدون کدنویسی میشناسند و فکر میکنند تمام وردپرس همین است درصورتی که طراحی سایت بدون کدنویسی فقط بخشی از ظرفیت وردپرس میباشد. بطور کلی مهارت های وردپرس به دو بخش : 1-طراحی سایت بدون کدنویسی 2-کدنویسی و توسعه وردپرس تقسیم میشود که نقشه راه حرفه ای شدن در هر دو زمینه را آموزش میدهیم.

طراحی سایت بدون کدنویسی

عموما افرادی که شروع به آموزش وردپرس میکنند فقط هدفشان آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی است. اما برای رسیدن به این هدف شما 5 مرحله را به ترتیب باید طی کنید که در تصویر زیر آن را مشخص کردیم :

 

مرحله اول – وردپرس چیست و چگونه کار میکند : در اولین مرحله شما باید در کاملی از وردپرس و نحوه عملکرد آن بدست بیاورید.

مرحله دوم – راه اندازی و کار با وردپرس : شما باید یادبگیرید چگونه وردپرس را دانلود کنید و در سیستم شخصی تان راه اندازی کنید. پس از آن کار با بخش ها و منوهای مختلف وردپرس را یادمیگیرید.

مرحله سوم – انتخاب و کار با قالب وردپرس : در مورد قالب های وردپرس بالاتر توضیح دادیم، شما باید بدانید در هر زمینه ای چه قالبی را برای راه اندازی سایت انتخاب کنید همچنین باتوجه به امکانات مدرن قالب های جدید وردپرس، نیاز هست تا نحوه استفاده و کار با قالب های وردپرس را نیز یادبگیرید

مرحله چهارم – کار با صفحه ساز های وردپرس : اصل کار طراحی سایت بدون کدنویسی همین است. شما با استفاده از افزونه های صفحه ساز وردپرس میتوانید المان های مورد نظرتان را با درگ دراپ یا همان کشیدن و رها کردن در صفحه اضافه کنید و صفحات وبسایت تان را طراحی کنید. در حال حاضر صفحه ساز المنتور بهترین و محبوب ترین افزونه صفحه ساز وردپرس است.

مرحله پنجم – بارگذاری سایت در اینترنت : پس از اینکه وبسایت تان را در کامپیوتر شخصی تا طراحی کردید و همه چیز را اماده کردید حالا میتوانید با خرید هاست و دامنه وبسایت تان را وارد فضای اینترنت کنید.

 

کدنویسی و توسعه وردپرس

تا اسم آموزش وردپرس میاد همه فکر میکنند در مورد طراحی سایت بدون کدنویسی صحبت میکنیم در صورتی این فقط بخشی از ظرفیت وردپرس است. وردپرس در بخش کدنویسی ظرفیت های فوق العاده ای برای درآمدزایی دارد که پیشنهاد میکنم اگر به فکر کسب درآمد زیاد از وردپرس هستید حتما برنامه نویسی وردپرس را هم یادبگیرید. در تصویر زیر نقشه راه برنامه نویسی و توسعه دهنده شدن در وردپرس را نشان میدهد :

 

تصویر بالا از صفحه آموزش وردپرس در سایت وبسافت3 گرفته شده اگر میخواهید جزئیات بیشتری از آن بدانید پیشنهاد میکنم حتما سری به سایت وبسافت3 به آدرس https://websoft3.com/ بزنید.

 

چطور بهترین آموزش وردپرس رایگان را پیدا کنیم؟

آموزش وردپرس رایگان میتواند شروعی برای یادگیری این مهارت ارزشمند باشد. اما باتوجه به اینکه منابع آموزشی زیادی برای وردپرس وجود دارد خیلی مهم است آموزشی را پیدا کنید که در کمترین زمان ممکن شما را به هدف تان برساند. چرا که متخصص شدن در وردپرس هم میتواند خیلی آسان و لذت بخش باشد و هم خیلی سخت و طاقت فرسا، و این موضوع تماما به این بستگی دارد که شما با چه آموزشی و از چه مسیری اقدام به یادگیری میکنید. در ادامه یکی از بهترین منابع آموزشی رایگان برای وردپرس را معرفی میکنیم…

 

آموزش وردپرس در وبسافت3 با تدریس رضا حیدری

سایت آموزشی وبسافت3 به آدرس https://websoft3.com سالهاست در زمینه آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت فعالیت میکند. شما میتوانید آموزش وردپرس در وبسافت3 را با تدریس رضا حیدری بصورت کاملا رایگان دریافت کنید. تمامی مراحل و نقشه راهی که بالاتر توضیح دادیم بصورت کاملا عملی و پروژه محور در دوره های آموزشی وبسافت3 ارائه شده که دوره تخصصی آموزش طراحی قالب وردپرس، جامع ترین و محبوب ترین دوره منتخب کاربران است که در آن وردپرس را هم با کدنویسی و هم بدون کدنویسی از صفر تا صد یادمیگیرید و میتوانید از تمامی ظرفیت های وردپرس برای درآمدزایی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای شروع آموزش میتوانید به سایت وبسافت3 یا پیج اینستاگرام رضا حیدری (مدیر وبسافت3) با آیدی @websoft3_com مراجعه کنید.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. محمدمتین می‌گوید

    من میخوام شروع کنم اما موندم برم سمت برنامه نویسی موبایل یا وب، علاقم بیشتر به موبایله اما میگن درآمد وب و طراحی سایت بیشتره، توی طراحی سایت هم مثل اینکه همه دنبال آموزش وردپرس هستند حالا با توجه به اینکه همه دارن وردپرس یادمیگیرن آیا این حوزه در آینده اشباع نمیشه؟

  2. wpman می‌گوید

    برای پلاگین نویسی در وردپرس باید چیا یاد بگیریم؟ آیا نقشه راهش مثل همون آموزش طراحی قالب وردپرس هست یا باید چیزای دیگه ای یاد بگیریم؟ کلا بازار فروش قالب بهتره یا فروش افزونه؟ و اینکه سایت وبسافت3 غیر از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس آیا دوره پلاگین نویسی هم داره یانه؟

  3. adel می‌گوید

    ممنون از سایت “چطور” و همچنین سایت وبسافت3 برای گردآوری این محتوای ارزشمند امیدوارم آموزش های بعدی در ادامه مسیر نقشه راه وردپرس را هم منتشر کنید با تشکر