آشنایی با انواع نردبان‌های صنعتی و خانگی

1

خرید نردبان چه اهمیتی دارد؟ استفاده از نردبان برای بسیار از مشاغل و موارد خانگی ضرورت پیدا می‌کند، به همین جهت افراد و مجموعه‌های مختلفی درصدد خرید بهترین نوع آن هستند. امروزه تولیدکنندگان داخلی متعددی در زمینه تولید این نوع ابزار خاص فعالیت می‌کنند، اما لازم است برای خرید نردبان حتماً از مرجعی مطمئن خرید نمایید. برخلاف تصور عموم افراد جامعه خرید این نوع از وسایل کاربردی منزل و محل کار نیز از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد. بنابراین اگر شما هم برای خرید یکی از نردبان‌های موجود در بازار به دنبال مرجعی مناسب و مطمئن هستید، ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید.

خرید نردبان برای حفظ سلامتی ضرورت دارد!

کارهای مختلفی به صورت روزمره در منازل وجود دارد که می‌بایست با قرار گرفتن بر روی ارتفاع انجام شود، اما برای این کار استفاده از صندلی یا چهارپایه‌های ضعیق به هیچ وجه مناسب نمی‌باشد. در چنین شرایطی تنها نردبان است که می‌تواند ایمنی لازم را برای انجام امورات خانه و تمیزکاری‌های شما ایجاد کند. از طرفی بسیاری از مشاغل همچون برقکاری، نقاشی ساختمانی، فروشگاه‌ها و… نیز برای درست انجام شدن کارهای خود به نردبان‌ها به عنوان اصلی‌ترین ابزار کاری نیازمند هستند. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که این ابزار نقش مهمی را در زندگی انسان و حفظ سلامتی اشخاص ایفا می‌کند.

البته ناگفته نماند که استفاده از نردبان از گذشته تا به امروز یک اصل اساسی محسوب می‌شد، اما مدل‌های قدیمی از چوب ساخته شده و ایمنی محصولات مدرن امروزی را نداشتند. به همین جهت به نردبان‌های نسل جدید که با استفاده از متریال و دانش ساخت عالی طراحی و تولید می‌شود، می‌توان با خیالی آسوده اطمینان کرد.

رونیکس

آشنایی با انواع نردبان‌ها، مهم‌ترین نکته پیش از خرید

از آنجا که دانش و تکنولوژی امروزی بسیار پیشرفته است، تولید کنندگان انواع مختلفی از نردبان‌ها را طراحی و تولید کرده‌اند. برای تولید نردبان از متریال عالی استفاده می‌شود که با استفاده از آلومینیوم، استیل، چوب، فایبرگلس، پلاستیک و یا به صورت ترکیبی از چند متریال ساخته خواهد شد. به همین دلیل کیفیت محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف ممکن است با هم تفاوت داشته باشد و می‌بایست برای خرید یک برند و تولید کننده مطمئن را انتخاب کنید. البته لازم است پیش از خرید انواع نردبان را به خوبی بشناسید:

  1. نردبان خانگی: همانطور که گفته شد، رسیدگی به بسیاری از امورات در منزل شامل خانه تکانی، تمیز کردن پنجره، چیدمان کابینت و… مستلزم قرار گرفتن بر این سطح بلند است. به همین دلیل رسیدگی به امورات در منزل با خرید نردبان خانگی راحت‌تر میسر خواهد شد. این نوع نردبان‌ها که به صورت پله‌ای از 2 الی 7 پله طراحی و تولید می‌شود که از نظر ارتفاع باهم تفاوت دارند. این نوع نردبان‌ها به صورت کاملاً ایمن طراحی می‌شوند که روی سطوح مختلف لیز نخورده و کاملاً ثابت بماند.
  2. نردبان مفصل‌دار: برخی از انواع نردبان‌ها در دسته‌ی نردبان صنعتی قرار می‌گیرند که برای مشاغل مهم کاربرد دارند، یکی از انواع نردبان صنعتی می‌توان به نردبان مفصل دار اشاره کرد. این نوع از ابزار که به صورت چند تکه و با مفصل طراحی می‌شوند که به راحتی جمع شده یا تغییر حالت می‌دهند. مدل مفصل دار به صورت 4 تکه طراحی شده و تا ارتفاع دو متر بالا می‌رود، به همین جهت برای بسیاری از مشاغل در کشور کاربردی خواهد بود.
  3. نردبان مخابراتی کشویی: کارکنان شرکت مخابرات نیز به نردبان‌های مخصوصی برای انجام کارها نیاز دارند که با نام نردبان مخابراتی کشویی طراحی و تولید می‌شود. این نوع نردبان‌ها از ارتفاع 1.5 تا 9 متر بالا می‌روند و ایمنی کامل کارکنان را فراهم می‌کنند. از آنجا که این ابزار به صورت کاملاً کشویی است، حمل و نقل آن نیز برای افراد در حین کار بسیار ساده خواهد بود.

بنابراین برای خرید در ابتدا لازم است نوع نیاز خود را درباره نردبان صنعتی یا خانگی تعیین کنید تا با بهترین و مناسب‌ترین انتخاب خرید نمائید. آنچه که مسلم است تمامی انواع نردبان‌های موجود در بازار موجب تامین امنیت و سلامت افراد حین کار و فعالیت خواهند شد، بنابراین به هیچ وجه نباید خرید نردبان را به تعویق بیندازید.

قیمت نردبان‌ها چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت خرید نردبان‌ها در زمان خرید بسیار حائز اهمیت است، اما عوامل متعددی بر روی قیمت گذاری این ابزار تاثیرگذار است. عواملی همچون جنس و متریال مورد استفاده، ارتفاع، مدل نردبان و… از جمله مهم‌ترین موارد موثر بر قیمت هستند. البنه اگر برای خرید یک مجموعه تولیدی داخلی را پیدا کنید، می‌توانید با خیالی آسوده‌تر برای خرید اقدام کنید؛ چراکه تولید کنندگان داخلی با قیمت‌های مقرون به صرفه محصول را ارائه خواهند کرد. افزون بر این پرداخت مبلغ در قبال مزایای انواع نردبان‌ خانگی و صنعتی به هیچ وجه چشمگیر نخواهد بود، زیرا طول عمر و موارد مصرف آن‌ها بسیار زیاد است.

نردبان بخرید تا از سقوط ایمن بمانید!

بدون تردید خرید نردبان‌های مناسب سقوط افراد در حین کار را به صفر می‌رساند، به همین جهت می‌بایست به دنبال پیدا کردن بهترین مرجع خرید باشید. در میان تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف در کشور، مجموعه قفسه کرج یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع نردبان و تجهیزات فروشگاهی فعالیت می‌کند، به صورت مسقیم اقدام به فروش محصولات نموده است. برای خرید مستقیم از قفسه کرج راه دور و درازی در پیش نیست و بدون نیاز به مراجعه حضوری هم می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

خرید آنلاین از قفسه کرج

 

راه‌اندازی وبسایت اقدامی موثر و بسیار عالی از سوی تیم قفسه کرج است که به افراد در سراسر ایران امکان خرید نردبان صنعتی و… را می‌دهد. این سایت که دارای نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال و نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد، به منزله‌ی یک فروشگاه آنلاین مطمئن است. برای خرید از قفسه کرج تنها کافی است وارد سایت شوید و با انتخاب محصول در مسیری امن اینترنتی خرید خود را انجام دهید. در نهایت لوازم و محصولات خریداری شده با بهترین کیفیت و ضمانت کامل به آدرس شما ارسال خواهد شد، پس با خیالی آسوده روی لینک http://gafasekaraj.com کلیک کنید. قطع به یقین با یکبار خرید از این مجموعه آن را به دیگر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهید کرد؛ چرا که از کیفیت محصولات قفسه کرج شگفت‌زده خواهید شد.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. علی نوابی می‌گوید

    مطلب بسیار مفیدی بود. در زمینه دستگاه های صنعتی و ابزارهایی مثل نردبان، خیلی مهمه که بتونیم از مراکز معتبر در این حوزه کمک بگیریم. کیفیت در این نوع دستگاه ها و وسایل حرف اول را می زند و شاید هزینه اولیه خرید رو افزایش بده، اما با دوام بالایی که داره، از هزینه های تعمیر و تعویض پیش گیری می کنه. مراکز زیادی هستن که در حال حاضر دارن وسایل صنعتی با کیفیت می فروشن. توصیه می کنم که دقت کنید تا پول و سرمایه تون هدر نره. از جاهایی خرید کنید که خدمات پس از فروش داشته باشن و دستگاه رو گارانتی کنن.