معرفی انواع پرفروش ماسک مو

0

ماسک مو به عنوان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین محصولات مراقبت مو به سلامت، درخشندگی و تقویت موها کمک زیادی می‌کند. این محصول با توجه به ترکیباتش نسبت به نرم‌کننده‌ مو فواید بیشتری دارد و علاوه بر نرم کردن تارهای مو در آب‌رسانی، افزایش ضخامت، رشد، صافی، کاهش وزی و موخوره، ترمیم تارهای آسیب دیده مو و براق شدن آن‌ها نیز موثر است. گاهی اوقات عواملی مانند تغذیه نامناسب، آلودگی آب و هوا، استرس، رنگ کردن مداوم موها، کشیدن سشوار و غیره به موها آسیب می‌زند‌ و با استفاده از یک ماسک موی مناسب جنس موها می‌توان این آسیب‌ها را برطرف کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین ماسک‌های موی موجود در بازار بپردازیم و در انتها یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی را برای خرید ماسک مو و خرید لوازم آرایشی معرفی کنیم.

 

ماسک موی جلبک دریایی کراست CRUSET اصل

یکی از بهترین انواع ماسک مو حاوی ترکیبات گیاهی مفید، پروتئین جوانه گندم وعصاره جلبک دریایی و محصول کشور تایلند که به آبرسانی و ترمیم موها کمک زیادی می‌کند، ماسک مو کراست است. ماسک مو کراست حاوی پروتئین است و استفاده از آن باعث تقویت موها می‌شود. همچنین با آبرسانی به ساقه و ریشه مو از خشک شدن و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می‌کند. اکثر افرادی که موی آن‌ها در اثر استفاده از مواد شیمیایی مانند پودر دکلره و رنگ مو آسیب دیده است، برای ترمیم و احیای تارهای موی خود از ماسک مو کراست استفاده می‌کنند‌.

رونیکس

این محصول بدون ایجاد هیچ گونه عوارض و حساسیتی به درمان و ترمیم موهای آسیب دیده کمک می‌کند‌ و مانع از وز شدن و گره خوردن تارهای مو می‌شود. نحوه استفاده از ماسک مو کراست به این صورت است که پس از شستشوی موها با شامپو ابتدا مقداری از ماسک را به مدت دو تا پنج دقیقه روی تارهای مو ماساژ دهید و سپس آن را آبکشی کنید. توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ماسک اجازه ندهید با ریشه مو و کف سر تماس پیدا کند‌.

ماسک مو داخل حمام نیوتیوولی New TIVOLI

یکی دیگر از بهترین ماسک موهای عرضه شده در بازار ایران ماسک مو داخل حمام نیوتیوولی است. این محصول ایرانی حاوی ترکیبات گیاهی مانند روغن آرگان و جوجوبا، کراتین و ماکادمیا است و استفاده از آن تاثیر بسیار زیادی در ترمیم موها و جلوگیری از موخوره و وز شدن موها دارد. این ماسک مو در افزایش درخشندگی، نرم شدن، بازسازی و آبرسانی موها نیز نقش بسیار مهمی دارد. نحوه استفاده از این محصول به این صورت است که ابتدا باید در داخل حمام موهای خود را با شامپو بشویید و سپس آبکشی کنید. بعد از گرفتن آب موها با توجه به حجم مو مقدار مورد نیاز از این ماسک را روی موهای خود مالیده و به آرامی به مدت سه الی پنج دقیقه ماساژ دهید. پس از اتمام ماساژ باید موهای خود را آبکشی کرده و از حمام خارج شوید. برای کسب نتیجه دلخواه از ماسک داخل حمام نیوتیوولی هر ماه یک تا دو بار استفاده کنید.

 

ماسک مو پنتن سه دقیقه ای معجزه گر Pantene

اگر موهای‌تان در اثر استفاده زیاد از رنگ مو، اتو مو، سشوار، بابلیس و غیره دچار مشکلاتی مانند خشکی، شکنندگی و موخوره شده است، اصلا جای نگرانی نیست. زیرا با استفاده از ماسک مو پنتن سه دقیقه‌ای معجزه‌گر تولید برند آمریکایی سوئیسی پنتن می‌توانید تمام مشکلات مربوط به موهای خود را در مدت کوتاهی درمان کنید. این ماسک مو به عنوان یکی از محصولات بسیار پرطرفدار بازار محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. با خرید ماسک سه دقیقه‌ای پنتن دیگر لازم نیست که مبالغ بسیار زیادی را صرف بازسازی موهای خود کنید. این ماسک با وجود مواد مغذی و پرو ویتامین در ترکیباتش دارای فوایدی مانند جلوگیری از ریزش موها، آبرسانی مو، افزایش درخشندگی و شادابی موها و درمان خشکی و موخوره است. برای استفاده از این ماسک در داخل حمام بعد از شستشوی موها با شامپو، ابتدا مقدار مورد نیاز از ماسک را با ساقه موها آغشته کرده و به مدت سه دقیقه ماساژ دهید. سپس موهای خود را آبکشی کنید.

ماسک مو کامان COMEON

یکی دیگر از ماسک‌های موی پرفروش که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، ماسک مو کامان COMEON است. این نوع ماسک انواع مختلفی دارد و شامل ماسک‌ هیر واتر بیوتین زینک کامان، ماسک هیر واتر کراتینه کامان و ماسک بیوتین زینک کامان می‌شود. برای نرم کردن موهای رنگ شده و آسیب دیده از ماسک‌های بیوتین زینک استفاده می‌شود‌. برای تقویت، تثبیت رنگ مو و لخت شدن موها نیز انواع هیر واتر بیوتین زینک کاربرد بیشتری دارند. افراد دارای موی چرب و معمولی نیز بیشتر از ماسک کراتینه کامان استفاده می‌کنند‌. به طور کلی استفاده از انواع مختلف این برند از ماسک تاثیر بسزایی در کاهش ریزش مو و بهبود سلامت موهای آسیب دیده دارد. برای استفاده باید به مقدار مورد نیاز ماسک را روی ساقه موهای خود بمالید و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. این محصول برای استفاده در داخل حمام مناسب است. بعد از اتمام ماساژ موها با ماسک باید آن‌ها را آبکشی کرده و از حمام خارج شوید.

 

ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده گلیس GLISS

بعضی از خانم‌ها بعد از رنگ کردن موهای خود از وز شدن مو و از دست رفتن براقیت آن شکایت می‌کنند. این افراد می‌توانند با استفاده از ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده گلیس تولید شده تحت لیسانس ترکیه تمام مشکلات مربوط به موهای خود را حل کنند. در ترکیبات این ماسک از کراتین و مواد مغذی استفاده شده است. ماسک گلیس به براقیت موها، دوام و ماندگاری رنگ روی موها و ترمیم موهای آسیب دیده و وز شده کمک می‌کند‌. کراتین مایع موجود در این محصول به ریشه موها نفوذ کرده و باعث ترمیم تارها می‌شود‌. بعد از شستن موهای خود با شامپو و آبکشی آن‌ها مقدار کافی از ماسک گلیس را به ساقه‌های مو بمالید و بعد از دو الی سه دقیقه ماساژ آبکشی کنید.

ماسک مو کراتینه زغال ریو Rio

آخرین ماسک مویی که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم ماسک کراتینه زغال ریو محصولی از کشور برزیل است. این محصول جزو باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی است که مصرف آن به تقویت و رشد سریع موها کمک می‌کند‌. ترکیبات این ماسک شامل کلاژن جوانسازی مو، ترمیم‌کننده موهای رنگ شده و آسیب دیده، پروتئین گندم، زغال فعال و کراتین هیدرولیز شده است. در ترکیبات این محصول سولفات وجود ندارد و از خشکی موها جلوگیری می‌کند‌. برای استفاده از این ماسک ابتدا موهای خود را شسته و آبکشی کنید. سپس مقداری ماسک را روی ساقه‌ها موها مالیده و ماساژ دهید. پس از پنج تا هفت دقیقه بعد از ماساژ موهای خود را بشویید. برای کسب نتیجه بهتر هفته‌ای یکبار این عمل را تکرار کنید.

 

خرید ماسک مو از فروشگاه اینترنتی پیراکده

برای خرید ماسک مو و خرید لوازم آرایشی از معتبرترین برندها می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی پیراکده مراجعه کنید. فروشگاه پیراکده https://www.pirakade.ir یک مجموعه بسیار کامل است که تمام محصولات خود را از برترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی دنیا تهیه می‌کند و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد‌. در این فروشگاه علاوه بر ماسک‌های مو، محصولاتی مانند کرم پودر، کانسیلر، پنکک، رژ لب، شامپو، کرم ضد آفتاب، کرم دور چشم، کرم روشن‌کننده، آینه، پد، قیچی، موچین و غیره نیز به فروش می‌رسد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.