تبلیغات با تابلو چه مزیت‌هایی دارد؟

1

در جامعه امروزی تبلیغات با تابلو برای هر شرکت، فروشگاه و انواع شغل­ها ضروری است. زیرا افراد از این طریق می­توانند با کسب­ و کارهایی که احتیاج دارند آشنا بشوند­ و در کوتاه­ ترین زمان ممکن ­به محصول مورد نظر خود برسند.

 

تابلو­سازی چیست؟ و تابلو­های تبلیغاتی چه اهمیتی دارند؟

تابلو­ سازی روشی مقرون ­به صرفه در­صنعت هنری بدون در­نظر گرفتن زمان خاص برای تبلیغات ­و با­میزان تاثیر­گذاری بالا است. تابلو تبلیغاتی یکی از­روش­های متفاوت تبلیغات بوده است ­که با­مشتری تعامل­ راحت­ تری دارد؛ علاوه ­بر­آن هیچ هزینه خاصی برای مشتری ندارد برای مثال شما وقتی ­که به ­تبلیغات تلویز­یو­نی یا رادیویی گوش می­دهید باید­ از دستگاه تصویری، صوتی استفاده کنید، این درحالی است­ که تابلوهای تبلیغاتی فقط­­­­ با نگاه کردن­ در ذهن مشتری ثبت می ­شود. اگر طراحی ­و ساخت تابلو­ها بگو­نه ­ای باشد ­که رضایت مشتری­ را بتواند جلب کند قطعا مراجعین ­و مشتری­های بیشتری را­به خود جذب می کند؛ نصب تابلو­ در هر­مکان، فروشگاه، مغازه یا­هر­ واحد­صنفی می­تواند ­به آن مکان ا­عتبا­ر بیشتری دهد. هر تابلو هویت یک فروشگاه را نشان می­دهد.

رونیکس

تاریخچه تابلو­سازی

اگر بخواهیم ­تاریخچه تا­بلو ­سازی را­ در ایران بررسی کنیم می­بینیم­ که تاریخچه تابلو­سازی به دهه ­های چهل­ و پنجاه باز­می­گردد؛ که تابلو­سازی با­ابتدایی ­ترین ­و ساده­ ترین ابزار بشر شروع شد­که با­گذشت زمان رشد­، توسعه­ و رونق پیدا کرد­و جای خود را­به تابلو­های امروزی­، مدرن­ و زیباتر داد. با­توجه­ به رشد سریع تابلوها­و اشتیاق مخاطبان از تابلو­های تبلیغاتی جدید صنعت تابلو­سازی همه روزه­ به دنبال ایده ­های جدید ­و مدرن است.

 

برخی از مزیت­ های تبلیغات با تابلو عبارت­ است از:

  1. تبلیغات همه ساعته
  2. هزینه های اندک ­و مقرون­ به صرفه
  3. جذب مخاطب ­­­­­­­و قرارگیری در­دید مخاطب
  4. افزایش خرید
  5. دکوراسیون­ و تابلوهای مدرن

تبلیغات همه ساعته

یکی از موارد جذب مخاطب در تبلیغات تابلویی استفاده از یک­ تابلو تبلیغاتی مناسب­ و خوب ­در صنعت تابلو سازی است که شما میتوانید کسب­­­­­­ و کار خود را در همه ساعت­ و شبانه روز تبلیغ کنید. صنعت تابلو یکی از روش­های سنتی تبلیغ کسب­ و کار به ­شمار می­ آید؛که استفاده از­آن می­تواند شبانه روز در مقابل دید مخاطب باشد­ و همواره مخاطب­ را جذب خود کند.

هزینه های اندک­ و مقرون ­به صرفه

در این روش از تبلیغات شما می­توانید با یک بار سرمایه ­گذاری­ و هزینه کم تا مدت طولانی از فواید آن بهره ببرید.

جذب مخاطب

اگر شما روش مناسب­ و اصولی را به کار نگیرید نمی­توانید کسب­ و کار خود را در معرض دید مخاطب بگذارید­ و مخاطب را جذب کنید. شما می­ توانید با استفاده از تابلوهای چلنیوم یا برجسته جذب مخاطب بیشتری داشته باشید؛ اگر شما به این جنبه ­از تبلیغات اهمیت دهید می­توانید مخاطب بیشتری­ را سمت خود سوق دهید.

افزایش خرید

افراد برای انجام خرید خود یا خدمات به دنبال فروشگاه، مغازه یا مشاغل مورد نظر­خود هستند؛ این افراد طبیعتأ کسب­ و کارهایی را انتخاب می­کنند که قبلا آن را در­جایی دیده باشند یا با آن آشنا باشند؛ به­ همین دلیل است که تابلو مغازه به­ شما کمک می­کند تا مخاطب در­ذهن خود­ با آن آشنا باشد­و فروشگاه یا شرکت شما را­به سایر موارد برتری دهند.

دکوراسیون­ و تابلو­های مدرن

صاحبان کسب­ و­کار برای تابلو­های تبلیغاتی خود­ به دنبال جست­ و­جو جدیدترین­ و بهترین گزینه­ ها هستند؛ تابلو­سازی­ های مدرن باعث شده تا افراد­به هدف خود نزدیک­تر بشوند. از­سوی دیگر­هم می­خواهند ویژگی­ های مدرن­ و خاص خود برای تابلو ­مغازه خود اعمال کرده باشند، البته که ظاهر بیرونی فروشگاه هم ­­به اندازه­ ی ظاهر درونی فروشگاه نیز حائز اهمیت است که صاحبان کسب ­و­کار باید ­به آن توجه کنند.

 

موارد­ی که ­در انتخاب تابلو تبلیغاتی حائز اهمیت است عبارتنداز:

  • استفاده از­تابلو چلنیو­م یا­برجسته
  • استفاده ­از بهترین ­و مناسب ترین ترکیب ­ها­و رنگ­های تضاد­و مکمل
  • استفاده درست­ از نورپرداز­ها­و ا­فکت ­­ها
  • استفاده ­از بهترین­ تجهیزات­ با­کیفیت
  • استفاده ­از لو­گوی خاص فروشگاه ­و شماره تماس

این نکات ­به شما کمک می­کند تا­یک تابلوی تبلیغاتی مناسب برای فروشگاه، شرکت ­و مغازه خود سفارش دهید؛ شما می­توانید برای انتخاب درست ­و اصولی از افرادی که ­در صنعت تابلو­سازی فعالیت دارند کمک بگیرید.

 

انواع تابلو­ها و مزایای آنها:

در­صنعت تابلو سازی از تابلو­هایی استفاده می­شود که با ­کمک آن بتوان بهترین نتیجه را در جذب مشتری داشته باشد، بهترین تابلو مغازه ها عبارت است: تابلو­لاس­ وگاس، تابلو­های تجاری، تابلوهای فلزی، تابلو استیل، تابلو چلنیوم­ و… که امروزه تابلو چلنیوم مخاطب­ های بیشتری­ را­به سوی خود کشانده است که در اینجا میخو­ا­­هیم به تابلو­های چلنیوم بپردازیم:

قبل ­از­اینکه ­به مزایای تابلو­های چلنیوم بپردازیم خوب است­ با تلفظ درست این کلمه نیز آشنا شویم این کلمه از­دو بخش کانال ­و آلومینیوم ساخته شده که ترکیب این دو یک کلمه­ را می­سازد ­و آن چلنیوم است.

دنیای جذاب تابلو­های تبلیغاتی­ که انواع تابلو­های استیل­، لامپ نئو­ن­، پلاستیکی، کوچک، بزرگ، ا­ل­ ای­ دی ­های متحرک­ و ثابت، بانو­ر­­ و بدون نور، چلنیوم جلوه نمایی می­کنند ­که شما را برای انتخاب­ به تردید می­ اندازد.

از­مزیت­ های تابلو­های چلنیوم می­توان­ به زیبا­؛ تک؛ منحصر بودن آن ­به مقاومت­ و استحکام آن اشاره کرد .

در­تابلو­های چلنیوم از­ورقه ­های آلومینیوم در ساخت حروف ­آن­ استفاده شده است.

در آخر به این مورد هم باید اشاره کرد که تبلیغات هزینه نیست؛ در­واقع تبلیغات یک برند ­یا فروشگاه ­و محصولات­ آن را معرفی می­کند؛ تابلو­های تبلیغاتی نیز یکی از مفید­ترین ­و موثرترین در­فروش محصولات است، البته ­که باید برای نتیجه گرفتن از تابلوی کسب ­و کار باید ­آن ­به طور مناسب­ و اصولی طراحی شود­ به همین دلیل شما برای ساخت تابلوها­ به دنبال افراد ­یا شرکت­ هایی باشید که در این زمینه مهارت خاص و تخصص داشته باشند. تابلو­ها باید طوری طراحی شود که­ در کوتاه­ ترین زمان بهترین نتیجه ­را بدهد.

منبع: https://rasasoroush.com/

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. رضا رستمی می‌گوید

    تابلو 3*5 فلکسی چند میشه؟