مردان بخوانند: ۱۵ رازی که خانم‌ها مایلند شما بدانید

0

به‌نظرتان چه عواملی شما را برای خانم‌ها جذاب می‌کند؟ یعنی داشتن قد و هیکل یا چهره زیبا برای جلب توجه زنان کافی است؟ تجربه نشان داده است جاذبه فیزیکی و جذابیت عاشقانه به شخصیت افراد بستگی دارد و فقط ظاهر مهم نیست. در این مقاله، ۱۵ راز زنانه را مرور می‌کنیم که اگر بدانیدشان و طبق آنها عمل کنید، خیلی زود شاهد برق‌زدن چشم همسرتان خواهید بود. همراه ما باشید.

۱. اهل توجه‌ و مراقبت باشید

مردهایی که توجه می‌کنند و اهمیت می‌دهند برای خانم‌ها جذابیت بیشتری دارند، به‌خصوص مواقعی که دلشان گرفته است و احساس ناراحتی می‌کنند. بازویتان را دور همسرتان حلقه کنید، اشک‌هایش را با دستمال پاک کنید و نشان دهید ناراحتی او بی‌نهایت برایتان مهم است. مراقبت و توجه در برقراری ارتباط با خانم‌ها معجزه می‌کند.

رونیکس

۲. رفتار آقامنشانه داشته باشید

خانم‌ها خیلی زود شیفته رفتار مردهای به‌اصطلاح «جنتلمن» می‌شوند. اصلا جایی در اعماق وجودشان می‌خواهند مردشان سنتی و کلاسیک رفتار کند، مخصوصا در اوایل رابطه که عشق و علاقه شکل می‌گیرد. می‌توانید صندلی را برایش بیرون بکشید تا بنشیند، در را باز کنید و صبر کنید اول او وارد شود و هزاران تمرین دیگر که شما را به جنتلمنی واقعی تبدیل می‌کند.

۳. خوش‌پوش باشید

مدهای مختلف می‌آیند و می‌روند، اما توجه مردان به طرز لباس پوشیدن و خوش‌پوشی باید همیشگی باشد. توجه خانم‌ها از دوره ماه‌عسل به این مسئله جلب می‌شود. تیپی بزنید که همسرتان از دیدنش لذت ببرد. اگر از شلوار جین تنگ برای مردها خوشش نمی‌آید یا دوست ندارد تیشرت‌های بلند و گشاد بپوشید، فکر اینها را از سرتان بیرون کنید. اگر هم تیپ رسمی می‌پسندند، کت‌شلوار محبوبش را بپوشید.

۴. قرمز بپوشید

خود خانم‌ها هیچ‌وقت اقرار نکرده‌اند، اما بررسی ترجیحات ناخودآگاه زنان به روان‌شناسان نشان داد که رنگ قرمز آقایان را در نظر خانم‌ها قدرتمند‌تر، جذاب‌تر و خواستنی‌تر می‌کند. البته پوشیدن لباس قرمز باعث می‌شود مردها کمتر مهربان به‌ نظر برسند. تصمیم با شماست؛ می‌خواهید به‌نظر خانم‌ها جذاب باشید یا مهربان؟

۵. عیب‌هایتان را پنهان نکنید

هیچ‌چیز به‌اندازه مرد خوبی که سعی می‌کند عیب‌هایش را برطرف کند قلب خانم‌ها را تسخیر نمی‌کند. مفهوم «رشد» برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین اینکه ببینند مردی نقص‌هایش را می‌داند فوق‌العاده برای آنها جذاب است، مثلا اینکه می‌داند زود عصبانی می‌شود و برای رفع آن تلاش می‌کند.

۶. فقط سر تکان ندهید

همدلی و دل‌سوزی بدون تلاش برای ارائه راه‌حل

شنیدن و گوش‌دادن با هم فرق دارند. خانم‌ها دوست دارند احساس کنند حرفشان را می‌شنوید. به‌جای اینکه با تکان‌های آزاردهنده سرتان رشته کلامش را پاره کنید، از مکث لابه‌لای جملاتش برای همدلی و پاسخ دل‌سوزانه استفاده کنید. به‌فرض اگر از سخت‌گیری رئیسش در محل کار عصبانی است، بگویید: «روز خیلی سختی داشتی، واقعا متأسفم» و تا می‌توانید در برابر میلتان به ارائه راه‌حل مقاومت کنید.

۷. گوش شنوا باشید، نه واعظ

مواقعی که چیزی خانم‌ها را آزار می‌دهد و تحت‌فشار هستند، انتظار دارند برای آنها گوش شنوا باشید، بدون نصیحت، بدون پند و بدون تلاش برای تغییر اوضاع! مردها ذاتا نیاز دارند مشکلات را حل کنند، چون ذهنی راه‌حل‌گرا دارند. در حالی که خانم‌ها بعضی وقت‌ها فقط ۲ گوش می‌خواهند که برایشان حرف بزنند و خود را خالی کنند. گاهی وقت‌ها سکوت و شنیدن، رابطه را عمیق‌تر می‌کند.

۸. رابطه را خیلی سریع پیش نبرید

معمولا مردها دوست دارید خیلی سریع رابطه را پیش ببرند، در حالی که خانم‌ها از طی‌کردن مسیر رابطه بیشتر لذت می‌برند. حتی اگر هدفتان این است که در نهایت با این زن ازدواج کنید، فرصت دهید زمینه ارتباط و درک متقابل فراهم شود و علاقه‌ای شکل بگیرد. کمی صبور باشید و به‌جای تصمیمات عجولانه، به رابطه زمان بدهید.

۹. خواسته همسرتان برای برقراری رابطه جنسی امن را بپذیرید

مادامی که همسرتان تمایلی به بچه‌دارشدن ندارد و این را به‌صراحت اعلام می‌کند، به تصمیمش احترام بگذارید و نشان دهید این خواسته چقدر برای شما اهمیت دارد. خودتان پیگیر رابطه جنسی سالم‌تر و محافظت‌شده باشید و ملزوماتش را فراهم کنید.

۱۰. انتظارات‌ خود از رابطه را صریح بیان کنید

شرم‌ و‌ حیای زنانه و تابوی رابطه جنسی معمولا باعث می‌شود خانم‌ها کمتر درباره انتظارات خودشان و انتظارات شما از ماجراهای داخل اتاق‌خواب صحبت کنند. شما پیش‌قدم شوید و بگویید چه انتظاراتی دارید که برآورده نمی‌شوند یا چه کارهایی برایتان لذت‌بخش نیستند. مراقب کلماتی که انتخاب می‌کنید و لحنتان باشید تا احساس بدی به همسرتان ندهید. می‌توانید این‌طوری شروع کنید «من خیلی دوست دارم که…»

۱۱. از عطر استفاده کنید

خانم‌ها عاشق این هستند که پیراهن مرد محبوب خود را بپوشند یا آن را در آغوش بگیرند و بو بکشند. محققان ادعا می‌کنند که عطر بدن مردان برای خانم‌ها مثل داروی آرام‌بخش عمل می‌کند.

۱۲. به چشمانش نگاه کنید

مردها معمولا ترجیح می‌دهند سر میز، در رستوران یا جاهای مختلف کنار طرف مقابل بنشینید و این‌طوری بیشتر احساس راحتی می‌کنند، اما باید بدانید که خانم‌ها مشتاق برقراری ارتباط چشمی هستند و کمک می‌کند رابطه را عمیق‌تر ببینند.

۱۳. تا می‌توانید از او تعریف کنید

یکی از چیزهایی که زنان را سر ذوق می‌آورد، تعریف و تمجید است. البته تعریفی که خودشان درخواست نکرده باشند! اگر می‌خواهید توجه یک زن را جلب کنید، هر بار که لباس جدیدی می‌پوشد، سبک آرایشش را عوض می‌کند یا مدل موی تازه‌ای را امتحان می‌کند، به او بگویید چقدر زیباتر به‌ نظر می‌رسد. کلمات را طوری ادا کنید که از دل شما به دل او بنشینند.

۱۴. درباره رابطه‌تان با او حرف بزنید

وقتی زن می‌خواهد درباره رابطه با شما صحبت کند، به این معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید. خانم‌ها دوست دارند هرازگاهی درباره کیفیت رابطه، اینکه چه چیزهایی درست یا اشتباه هستند یا کلا اینکه مسیر رابطه به چه سمت‌‌ و‌ سویی می‌رود، صحبت کنند. از این مکالمه فرار نکنید؛ همین صحبت ساده بعد از چند دقیقه شما ۲ نفر را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

۱۵. عشق ساده است، پیچیده‌اش نکنید

حتی اگر یک عمر از زندگی مشترک شما گذشته باشد، رفتار و حرکات عاشقانه شما تا ابد برای همسرتان جذاب است. یک شاخه گل، یک شام صمیمی، چند خط شعر عاشقانه هرچقدر کلیشه‌ای به نظر برسند، حس قدردانی را در خانم‌ها زنده می‌کنند.

کلام آخر

درک زنان از عشق و جذابیت با مردان متفاوت است. خانم‌ها معمولا جذب خصوصیت‌هایی در مردان می‌شوند که خود آقایان از آنها بی‌خبرند. اگرچه بخش زیادی از آنها به سلیقه زن برمی‌گردد، معیارهای مشخصی هستند که به‌عنوان رازهای زنانه شناخته می‌شوند و مردها باید بدانند. در این مقاله، به ۱۵ مورد از رایج‌ترین آنها اشاره کردیم. اگر شما عزیزان موارد بیشتری را می‌شناسید، منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم.


در ادامه بخوانید: زن‌ها از یک رابطه عاطفی چه می‌خواهند؟
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
منبع webmd
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.