داستان تلخ ضرر 200 میلیونی در خرید خودرو

0

خودرو یکی از ملزومات اولیه زندگی ماست و تفاوتی ندارد که درآمد ما چقدر باشد. بالاخره متناسب با درآمد و توان خودمان برای گذران زندگی یک وسیله نقیه تهیه خواهیم کرد ولی با توجه به گرانی‌های موجود خرید خودروی صفر برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست و به ناچار افراد به سمت خرید خودروی دست دوم می‌روند.

اما خرید خودرو دست دوم یا همان خودرو کارکرده نیز بسیار پر خطر به نظر می‌رسد، کافیست سری به دادگاه بزنید تا از عمق کلاهبرداری‌های معاملات خودرو باخبر شوید.

روش‌های کلاهبرداری روز به روز جدیدتر می‌شوند و خریداران بدون آگاهی از این روش‌ها در دام کلاهبرداران می‌افتند و در نهایت پس از ماه‌ها اتلاف وقت ممکن است در دادگاه به حق خود برسند. در ادامه به یکی از موارد کلاهبرداری در خرید خودرو اشاره خواهیم کرد که شخص را با ضرر 200 میلیون تومانی روبرو کرده است.

رونیکس

تجربه تلخ خرید خودرو با 200 میلیون تومان ضرر

بنده با بودجه‌ای نزدیک به یک میلیارد و هشتصد تومان اقدام به خرید سانتافه 2016 نیو فیس کردم و در ابتدا به سایت‌های آگهی سر زدم و یک مورد را که بسیار تمیز بنظر می‌رسید را انتخاب کرده و با مالک قرار بازدید تنظیم کردم، چرا که هم قیمت بسیار مناسب بود و هم خودرو سالم به نظر می‌رسید.

به گفته مالک خودرو فقط یک در رنگ داشت و من در حال بررسی خودرو بودم که ناگهان شخص دیگری که بسیار شیک پوش بود او هم به عنوان مشتری حاضر شد. من که درحال بررسی خودرو بودم شنیدم که نفر دیگر به مالک گفت که هماهنگ کرده برای کارشناسی خودرو بیایند و مالک هم بدون هیچ مشکلی قبول کرد.

وقتی خودرو کارشناسی شد، صحبت‌های مالک تایید شد و مشخص شد که یک درب رنگ شده دارد و من برای اینکه این خودرو را از دست ندهم فورا اعتراض کردم که من زودتر در محل حاضر شدم پس اولویت با بنده است و مالک هم پذیرفت و خودرو را خریدم.

تا اینجای کار خود را برنده معامله می‌دانستم و فکر می‌کردم که سود خوبی در این معامله کردم تا اینکه برای تعویض روغن به مکانیکی مراجعه کردم و مشخص شد که خودرو چندین قطعه اصلی تعویض شده دارد و کاپوت و دو درب خودرو رنگ شده است و هچنین موتور خودرو دچار ایرادات جدی است و طبق گفته مکانیک با احتساب افت قیمت و ارزش خودرو چیزی نزدیک به 200 میلیون تومان ضرر کرده بودم.

سپردن کار به کاردان:

تنها مزیت این موضوع آشنایی من با مجموعه سوییچ بود. من بعد از فروش خودروی سانتافه برای اینکه دیگر این تجربه تلخ برای من تکرار نشود، سراغ مجموعه سوییچ رفتم تا کار خرید بعدی خودم را به کارشناسان این مجموعه بسپارم.

وقتی وارد سایت مجموعه سوییچ شدم ابتدا وارد نمایشگاه آنلاین خودروی کارکرده این مجموعه شدم که نکته جذاب این بود که همه خودروها کارشناسی شده و دارای ضمانت بودند و من می‌توانستم برگ کارشناسی و ضمانت خودرو را ببینم.

سپس با توجه به اینکه دنبال مورد خاصی بودم درخواست خرید سفارشی خودرو ثبت کردم و پس از مدتی کارشناس این مجموعه با من تماس گرفت و مشاوره تخصصی متناسب با خودروی مد نظر و شرایطی که داشتم به بنده ارائه کرد و مرا از قیمت روز خودرو با خبر کرد.

و پس از آن پرونده من به یک مشاوره اختصاصی ارجاع شد که مداوم به من نسبت به درخواستم گزارش می‌داد و زمانی که یک خودرو را پسندیدم خودرو کارشناسی و مدارک حقوقی آن بررسی و سپس قولنامه شد.

شما هم می‌توانید با کلیک روی این لینک (https://www.switch.ir/carBuy) درخواست خرید خودروی خود را ثبت کنید.

مجموعه سوییچ توانسته با ارائه یک خدمت خرید خودروی کارشناسی شده تجربه خوب و مطمئنی را برای خریداران ایجاد کند که از مزایای خرید خودرو در مجموعه سوییچ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دریافت مشاوره رایگان برای خرید خودرو متناسب با شرایط زندگی و بودجه‌ای که دارید
  2. اختصاص یک مشاور برای رسیدگی به درخواست شما و یافتن بهترین موارد در بازار
  3. یافتن خودرو به قیمت بازار و متناسب با شرایط درخواست شما
  4. کارشناسی خودرویی که مورد پسند شما بوده و بررسی اصالت مدارک و همچنین اسناد خودرو
  5. ارائه خدمات حقوقی و عقد قولنامه به صورت رایگان
  6. ارائه خدمات تعویض پلاک و سایر خدمات در محل که به آن نیاز دارید

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.