هتل‌های لوکس دبی را بشناسید

0

در چند سال اخیر دبی به مقصدی لوکس برای گردشگران تبدیل شده است. امارات متحده عربی که کشوری در حاشیه خلیج فارس است، با سرعت چشمگیری پیشرفت کرده و اکنون به یکی از قطب‌های گردشگری خاورمیانه تبدیل شده است. دبی، لوکس‌ترین شهر امارات، نه تنها میزبان گردشگران خاورمیانه‌ای است بلکه از سرتاسر دنیا گردشگران برای گردش و تفریح به این شهر سفر می‌کنند. این شهر گران‌ قیمت در خود مراکز تجاری و تفریحی مجللی دارد که با معماری چشم‌نواز خود دل هر مسافری را می‌برند. اگر شما در پی سفری مجلل هستید پس در ادامه مطلب با ما باشید تا لوکس‌ترین هتل‌های دبی را به شما معرفی کنیم.

1. هتل سوییت الجداف روتانا

این هتل دبی در 4 کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی قرار گرفته است. هتلی که پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و باشگاه بدنسازی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. واحدهای این هتل 5 ستاره دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، دستگاه قهوه‌ساز و … است. اتاق‌های هتل دارای حمام اختصاصی با وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان است. در داخل هتل یک‌ بار اختصاصی و مجلل وجود دارد که میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

2. هتل شانگری‌لا

این هتل در سواحل رودخانه آدیجه و در 14 کیلومتری منطقه اسکی مونتی بالدو قرار دارد. هتل دارای پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان است. این هتل 250 متر تا ایستگاه قطار و 100 متر تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. این هتل تا ساحل دریاچه گاردا 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین هتل تا مرکز تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. صبحانه هتل شامل گوشت سرد و پنیر و نوتلا و بیسکوییت و نوشیدنی‌های گرم است. هتل دارای یک مرکز سلامت است که در آن اسوا و ماساژ به همراه طب سنتی اراپه می‌شود. خشکشویی، فروشگاه، تلویزیون ماهواره‌ای و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات این هتل است. ی‌تیتیخریرریریر

رونیکس

3. هتل جمیرا مینا سلام

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است. این هتل در فاصله 1 کیلومتری از ساحل جمیرا قرار دارد که با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی شما به ساحل خواهید رسید. هتل جمیرا مینا سلام اقامتگاه‌هایی ساحلی در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های بزرگ مهمان دارای بالکن‌های رو به دریا هستند که تجربه‌ای عالی و مجلل برای میهمانان هتل محسوب می‌شود. با بیش از 40 رستوران، بار و سالن استراحت، میهمانان می‌توانند غذای خود را هرگونه که تمایل دارند میل کنند و هرکدام از این رستوران‌ها سبک مخصوصی را نیز ارائه می‌دهد. این هتل دارای زمین گلف، سالن تئاتر، زمین تنیس و پارک آبی است که لحظات خوب و مفرحی برای مسافران فراهم می‌کند. اگر دوستدار یک تجربه لوکس و مجلل هستید، این هتل می‌تواند یک انتخاب خوب و رضایت‌بخش برایتان باشد. فقط کافی است یک بلیط هواپیما خارجی رزرو کنید تا مقصدتان این هتل باشد.

4. هتل آتلانتیس

اگر بلیط هواپیما خارجی خود را رزرو کردید پس هتل آتلانتیس را نیز در میان انتخاب‌های خود قرار دهید. این هتل 5 ستاره در جزیره نخل جمیرا دبی واقع شده است و از ساحل شنی خصوص نیز برخوردار است. مناظر خیره‌کننده‌ای از خلیج‌فارس را می‌توانید در این هتل مشاهده کنید. دسترسی رایگان به پارک آبی و آکواریوم Lost Chamber از جذابیت‌های این هتل است. تمام اتاق‌های هتل الهام گرفته از طراحی و دکور عربی هستند و بالکن‌های آن رو به دریا است. اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، دستگاه قهوه‌ساز، تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار نیز از دیگر امکانات هتل است. با 20 دقیقه رانندگی می‌توانید از هتل به فروشگاه امارات و برج خلیفه برسید. هتل دارای یک رستوران چینی و رستوران‌های دیگری است که برای میل وعده غذایی خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. بدون شک این هتل می‌تواند یکی از انتخاب‌های عالی شما در سفر به دبی باشد.

5. هتل پولمن دیره

این هتل در نزدیکی چندین مرکز خرید و ایستگاه مترو واقع شده است. اتاق‌های هتل به سبک مدرن ساخته شده‌اند و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و میز کار هستند. حمام‌های اتاق‌ها نیز دارای امکانات آرایشی و بهداشتی رایگان است. در میان هتل‌های دبی هتل پولمن نیز یکی از هتل‌های لوکس و مجلل است که می‌تواند انتخابی مناسب برای مسافران باشد. هتل امکاناتی همچون باشگاه بدنسازی نیز دارد. با 10 دقیقه رانندگی می‌توانید از فرودگاه دبی به این هتل برسید. از امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، استخر، سونا، جکوزی و … اشاره کرد. علاوه بر موارد بیان شده می‌توان به نزدیکی هتل به مرکز خرید سیتی‌سنتر دیره نیز اشاره کرد. پس اگر بلیط هواپیما خود را تهیه کرده‌اید هتل پولمن دیره را نیز از قلم نیندازید.

6. هتل برج العرب جمیرا

یکی دیگر از هتل‌های لوکس دبی، هتل جمیرا است که بسیار مجلل و باشکوه ساخته شده است. این هتل تا ساحل 6 دقیقه پیاده‌روی دارد. هتل جمیرا دارای سوییت‌های رو به دریا و 9 رستوران خاص و اسپا با خدمات کامل است. میهمانان می‌توانند با ناوگان رولز رویس یا با سرویس اختصاصی هلیکوپتر وارد این هتل شوند. هر سوییت دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف با نمای پانوراما از خلیج‌فارس است. برج العرب دسترسی نامحدودی به امکانات ورزشی پارک آبی Wild Wadi ارائه می‌کند. هتل برج العرب یک هتل 7 ستاره است و امکاناتی همچون آرایشگاهِ استخر روباز، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی، کتابخانه و … ارائه می‌کند. برای افرادی که به دنبال یک سفر بسیار مجلل و لوکس به دبی هستند مطمئناً هتل جمیرا می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده باشد. در میان هتل‌های دبی این هتل یکی از لوکس‌ترین‌های آنان محسوب می‌شود.

7. هتل جمیرا زعبیل سرای

در میان هتل‌های لوکس دبی یکی دیگر از آن‌ها را می‌توان هتل جمیرا زعبیل سرای نام برد. این هتل در قسمت غربی جمیرا پالم قرار دارد. از این هتل تا ساحل 3 دقیقه پیاده‌روی باید کرد. این هتل در هلال غربی نخل معروف جمیرا قرار گرفته و مشرف به خلیج‌فارس است. اتاق‌های هتل دارای بالکن‌های خصوص رو به دریا و دسترسی نامحدود به امکانات اسپا است. همچنین این هتل سینمای خصوص و باشگاه کودکان نیز ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های هتل با تم عثمانی و سقف‌های بلند طراحی شده‌اند. این هتل دارای 9 رستوران و سالن استراحت است که غذاهای متنوع سراسر جهان مانند غذاهای ترکی، هندی، ایتالیایی و … را سرو می‌کنند. این هتل 5 ستاره دارای کافی‌شاپ، خشک‌شویی، فروشگاه، سرویس رایگان رفت‌وآمد، استخر، سونا جکوزی، زمین تنیس و … است. اگر در پی سفر خارجی هستید و بلیط خود را به مقصد دبی تهیه کرده‌اید هتل جمیرا زعبیل سرای می‌تواند انتخابی لوکس و مجلل برای شما باشد که رضایت شما را از سفر جلب خواهد کرد.

کلام آخر

دبی به‌خودی‌خود یک مقصد لوکس برای گردشگران سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. این شهر ساحلی دارای مراکز خرید و تفریحی فراوان و مجللی است که چشم هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. انتخاب یک هتل با امکانات فوق‌العاده در این شهر می‌تواند تجربه سفر شما را به دبی بیش از آن که هست جذاب و خاطره‌انگیز کند. در این مطلب به معرفی چند هتل لوکس دبی پرداختیم تا شما را در انتخاب خود یاری کنیم. اگر هنوز بلیط هواپیما خود را تهیه نکرده‌اید پس درنگ نکنید و دبی و هتل‌های لوکسش را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. برای رزرو بلیط خود کافی است به وب‌سایت flightio.com مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.