مزایای استفاده از سرم پوست پریم

0

امروزه با توجه به تنوع و گستردگی محصولات پوستی، انتخاب از میان آن‌ها بسیار دشوار شده است. به روز بودن اطلاعات راجع به محصولات جدید بازار و آشنایی با محصولات قدیمی‌تر و آگاهی به خصوصیات آن‌ها یکی از راه‌های حل این مشکل است. آشنایی با نوع پوست و مو و آگاهی از نیازهای آن‌ها نیز یکی از روش‌هایی است که به ما در انتخاب محصول مناسب کمک می‌کند.

 

مزایای استفاده از سرم‌های پوست

شاید در گذشته نام سرم پوست کمتر شنیده می‌شد و نفرات انگشت شماری بودند که از این محصول استفاده می‌کردند. البته در سالهای گذشته، این محصول به مقداری که امروزه در بازار موجود است، تولید نمی‌شد. اما امروزه با پیشرفت علم و آگاهی از خواص این محصول بی‌نظیر، تمایل به استفاده از این محصول بیشتر شده و روزانه انواع متفاوتی از آن روانه بازار می‌شود تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کننده باشد.

رونیکس

سرم پوست یکی از محصولات پوستی مؤثری است که به دلیل ساختار مایع و بافت غیرجامد و داشتن مواد فعال بسیار، در میزان تأثیرگذاری از سایر رقبای خود در مبحث محصولات پوستی پیشی گرفته و محبوبیت پیدا کرده است. سرعت تأثیرگذاری بالای این محصول نیز از جمله عوامل مهم محبوبیت این محصول است. جذب سریع سرم پوستی و نداشتن احساس سنگینی روی پوست از دیگر عوامل مهم تأثیرگذار در این محصول است.

امروزه انواع متفاوتی از سرم‌های پوستی تولید و روانه بازار شده‌اند. سرم مرطوب کننده و آبرسان، سرم ضد چروک و ضد پیری، سرم ضدلک، سرم ترمیم کننده و سرم روشن کننده از جمله رایج‌ترین سرم‌های پوستی موجود در بازار هستند. امروزه توجه افراد به پوست خود افزایش پیدا کرده و میزان استفاده از سرم روشن کننده و ضد لک از سایر موارد ذکر شده بیشتر است. یکی از برندهای باکیفیت که در این زمینه اقدام به تولید محصول کرده، پریم است که محصول خود را تحت عنوان سرم روشن کننده پوست پریم روانه بازار کرده است. مؤثرترین عامل در این سرم، ویتامین سی است که یک آنتی اکسیدان قوی بوده و یکی از عوامل مؤثر در پروسه کلاژن سازی است. همین روند سبب پیشگیری و درمان ابتلا به انواع مشکلات پوستی نظیر کک و مک و لک‌های پوستی می‌شود. آبرسانی به پوست و پیشگیری از پیری و چین و چروک پوست از دیگر تأثیرات استفاده از این سرم است.

 

‌لایه برداری پوست با مواد طبیعی

با توجه به این موضوع که لایه برداری از پوست و حذف لایه‌های مرده از آن یکی از عوامل مؤثر در سلامت پوست است، امروزه توجه به محصولات لایه بردار نیز افزایش پیدا کرده است. اغلب افراد از لایه بردارهای شیمیایی موجود در بازار برای این کار استفاده می‌کنند و یا ترجیح می‌دهند که در کلینیک‌های زیبایی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سلول‌های مرده پوست خود را حذف کنند. اما باید توجه داشت که می‌توان از عصاره‌ها و مواد طبیعی نیز برای این کار استفاده کرد و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، پوست را لایه برداری کرد.

ماسک نمک دریا، قهوه، ترکیب دارچین و عسل، نشاسته و ماست، جوش شیرین و عسل، زردچوبه و شکر و یا شیر و جو دوسر از رایج‌ترین عصاره‌های لایه بردار پوست هستند که می‌توان برای اسکراب پوست لب و صورت به نسبت معین آن‌ها را مخلوط کرد و روی پوست ماساژ داد. البته باید به این موضوع توجه داشت که ممکن است هریک از این مواد، سبب ایجاد حساسیت روی پوست شود. به همین دلیل باید قبل از استفاده از ماسک روی کل صورت، آن را روی بخش کوچکی از پوست امتحان کرد و از عدم حساسیت پوستی مطمئن شد.

مبارزه با جوش و جای جوش

یکی از چالش‌هایی که امروزه اغلب افراد با آن مواجه هستند، پیشگیری از ایجاد جوش و مبارزه با بروز آن است. این مشکل به خصوص متوجه افرادی است که دارای پوست چرب و مستعد هستند. البته ناگفته نماند که عوامل بسیاری به جز پوست چرب در بروز این مشکل تأثیرگذارند. بیماری، مشکلات هورمونی، استفاده از لوازم آرایش نامرغوب و نامتناسب با پوست و سایر عوامل مشابه در ایجاد جوش نقش اساسی دارند. در کنترل این مشکل ابتدا باید به سراغ عامل مؤثر در ایجاد آن رفت و سپس از محصولات ضدجوش شیمیایی و طبیعی استفاده کرد.

استفاده از یخ، لیمو، خمیردندان، روغن درخت چای، چای سبز یا جوش شیرین از جمله روش‌هایی است که می‌توان برای کنترل جوش و درمان آن و بدون صرف هزینه زیادی از آن‌ها استفاده کرد. البته برای درمان سریع‌تر و مؤثرتر می‌توان از انواع محصولات شیمیایی نیز استفاده کرد. خرید از فروشگاه اینترنتی شاواز از جمله روش‌هایی است که می‌توانید با مراجعه به آن با انواع محصولات پوستی آشنا شوید و خرید خود را انجام دهید.

با توجه به موارد ذکر شده دانستیم که با شناخت خواص عصاره‌های طبیعی می‌توانیم به کمک پوست خود رفته و از بسیاری مشکلات آن پیشگیری کنیم و یا به درمان آن بپردازیم. هم‌چنین باید بدانیم که تنوع محصولات گسترده‌ای که امروزه در بازار موجود است بی دلیل نیست و هرکدام دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد است که سبب تمایزش با دیگری می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.