آیا می‌دانستید که گوشی سامسونگ به چراغ‌قوه SOS مجهز شده است؟

0

با خرید گوشی سامسونگ به ویژگی‌های زیادی دست خواهید یافت. مکان یابی در اکثر این گوشی‌ها بسیار آسان است، اما برخی از موارد هم می‌توانند مشکل ساز باشند. یکی از ویژگی‌های مهمی که در تنظیمات گوشی شما پنهان شده است، چراغ قوه SOS نام دارد. ما قصد داریم که به این چراغ قوه پرداخته و ببینیم که چگونه می‌توانیم از آن بهره ببرید. در ابتدا به سراغ معنای آن خواهیم رفت.

SOS به چه معنا است؟

SOS یک سیگنال خاص از کد مورس است که در ابتدا برای استفاده دریایی اختراع شده بود. بسیاری معتقدند که این معنای «کشتی ما را نجات دهید» بوده و مخفف عبارت «Save our Ship» است. سیگنال با استفاده از سه نقطه به دنبال سه خط تیره و سه نقطه دوباره نشان داده می‌شود که کلمه S.O.S را تشکیل می‌دهد و نشان دهنده کد مورس است. وقتی که در شرایط اضطراری هستید و نیاز به مرابقت فوری دارید، می‌توانید از آن برای درخواست کمک استفاده کنید. اما همه روش‌های دیگر هم در هنگام خرید گوشی سامسونگ قابل استفاده بوده و می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

گاهی اووقات این دسترسی به ویژگی‌های دیگر وجود نداشته و می‌توانید به روش SOS گوشی سامسونگ متوسل شوید. این موضوع سبب می‌شود که سامسونگ نسبت به گوشی شیائومی برتری داشته باشد. نیازی به گفتن نیست که سیگنال چراغ قوه SOS بیشترین توجه را در هنگام تاریکی به خود جلب خواهد کرد.

رونیکس

چگونه چراغ قوه SOS را فعال کنیم؟

همان‌طور که گفتیم، این ویژگی مخفی است و نمی‌توانید با فشار دادن طولانی مدت دکمه چراغ قوه در پنل تنظیمات سریع، به آن دسترسی پیدا کنید تا تنظیمات اضافی مانند سایر عملکردها مشاهده شود. برای فعال کردن چراغ قوه SOS، ابتدا باید پنل‌های لبه را فعال کرده و مراحلی که در ادامه می‌گوییم را دنبال کنیم. ابتدا به Setting > Display رفته و پنل‌های Edge را تغییر دهید. روی همان منو کلیک کرده و به بخش Panels بروید و سپس Tools را انتخاب کنید. پنل لبه شما اکنون فعال شده است و برای روشن کردن چراغ قوه SOS هم می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا پنل لبه خود را با کشیدن انگشت به سمت داخل از دسته پانل لبه که در جایی در کنار صفحه قرار دارد، باز کنید. انگشت خود را روی پانل بکشید تا به پانل ابزارها برسید. در این بخش، روی منوی سه نقطه در بالای پنل ضربه بزنید و چراغ قوه را انتخاب کنید. سپس روی دکمه چراغ قوه ضربه بزنید تا روشن شود. در پایین، یک دکمه SOS ظاهر خواهد شد. برای شروع ارسال سیگنال SOS می‌توانید روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید که وقتی ویژگی SOS فعال باشد، نمی‌توانید شدت سطح روشنایی چراغ قوه را کنترل کنید. این بدان دلیل است که کاهش روشنایی فقط سبب می‌شود که یک کمک احتمالی، نتواند به درستی شما را تشکیل دهد.

 

کمک گرفتن با کمک گوشی سامسونگ

با خرید گوشی سامسونگ این احتمال وجود دارد که بتوانید به‌صورت مفید از این قابلیت استفاده کنید. البته روش‌های کمتر شناخته شده دیگری هم وجود دارد که برای استفاده از پنل‌های لبه در گوشی سامسونگ کاربرد دارند. آن‌ها هم می‌توانند عملکرد کلی را افزایش دهد. با چراغ قوه SOS در شرایطی که دیگر شیوه‌های دریافت کمک کاربرد ندارد، می‌توانید از آن استفاده کنید. چرا که در دنیای مدرن امروزی، به ندرت نیاز به آن پیدا می‌شود. چرا که شما می‌توانید به راحتی تماس گرفته تا پیام ارسال کرده و ایمیل بزنید.

با این حال، فرض کنید که به‌صورت انفرادی به یک مکان دور افتاده سفر کرده و در جایی گیر می‌کنید که داده‌های تلفن همراه و پوشش شبکه ضعیفی دارد. در این صورت، شما می‌توانید از یک چراغ قوه SOS برای دریافت کمک به‌شکل سریع کمک بگیرید. این ویژگی بسیار مفید بوده و به احتمال قوی هم می‌توانید به پاسخ برسید. احتمالا این امکان در گوشی شیائومی و سایر محصولات بازار هم وجود دارد و مانند خرید گوشی سامسونگ می‌توانید چنین موردی را در گوشی‌ها بررسی کرده و به پاسخ خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید که گوشی علاوه بر یک دستگاه ارتباطی و سرگرمی، می‌تواند نجات بخش جان شما هم باشد.

لزوم خرید گوشی هوشمند

در دنیایی زندگی می‌کنیم که نیاز به استفاده از گوشی هوشمند برای همگان احساس می‌شود. شما در بیرون از منزل یا محل کار، نه‌تنها به گوشی برای ارتباط با دیگران از طریق پیامک و تماس نیاز دارید، بلکه همراه داشتن یک دستگاه دیجیتالی به شما کمک می‌کند که به دنیای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هم دسترسی پیدا کنید. لزوم نصب برنامه‌های مورد نیاز و استفاده از آن‌ها در دانشگاه یا محل کار را هم داریم که با کمک خرید گوشی سامسونگ یا هر برندی فراهم خواهد شد. محصولات منحصربه‌فردی مانند سری آیفون کمپانی اپل را هم داریم که امکاناتی فرای تصور را برای شما خواهد داشت.

با نگاهی به قیمت آیفون 13 پرو مکس متوجه می‌شویم که احتمالا با گران‌ترین گوشی هوشمند بازار روبرو هستیم. این گوشی در تراشه و دوربین نسبت به گوشی‌های اندرویدی برتریت داشته و اخیرا در زمینه صفحه نمایش با کیفیت و باتری با عمر بالا نیز عالی عمل کرده است. با بررسی قیمت آیفون 13 پرو مکس و خرید آن می‌توانید حداقل تا ۷ سال نیازی به خرید مجدد نداشته باشید. این گوشی تا همین برهه زمانی، از آخرین نسخه سیستم‌عامل iOS پشتیبانی خواهد کرد و مدام می‌توانید آپدیت‌های این سیستم‌عامل را دریافت کنید.

 

خرید گوشی هوشمند از مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی به‌عنوان مرجعی دقیق و مهم جهت بررسی قیمت آیفون 13 پرو مکس و دیگر گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. برای خرید گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف سری S و سری A می‌توانید به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و با بررسی دقیق مدل‌های معرفی شده، گزینه مدنظر خود را برگزینید. هر کدام از این گوشی‌ها در جایگاه خودشان دارای ارزش بوده و برحسب بودجه و بررسی خودتان خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. گوشی‌های امروزی معمولا صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی داشته و کمک می‌کنند که در زمینه بازی و عکس برداری هم خریداران شرایط ایده آلی را حتی در صورت خرید گوشی ارزان‌تر تجربه کنند.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.