نکاتی برای انتخاب پرستار بچه برای کودک

0

امروزه انتخاب یک پرستار بچه غیرعادی نیست. والدین همیشه این فرصت را ندارند که فرزند خود را به مادربزرگ خود بسپارند یا کودک نمی خواهد به مهدکودک برود، در این مورد پرستار بچه ها به خوبی کمک می کند. اما سپردن فرزندان خود به یک غریبه تنها در صورتی امکان پذیر است که اعتماد زیادی داشته باشید و این احساس را داشته باشید که واقعاً می توانید به پرستار بچه اعتماد کنید.

چگونه یک پرستار بچه خوب پیدا کنیم؟

در حالت ایده آل، پرستار بچه توسط دوستان خوبی که شخصا از خدمات او استفاده کرده اند و به تجربه او اعتماد دارند به شما توصیه می شود. تمام مزایا و معایب یک فرد، شخصیت، سلامتی و غیره. از قبل مشخص خواهد شد. علاوه بر این، می توانید از خدمات نمایندگی های تخصصی استفاده کنید که فرد قابل اعتماد و مسئولیت پذیری را در اختیار شما قرار می دهند. مزیت بدون شک این راه حل این است که آژانس همه چیز را در مورد کارمندان خود می داند (آدرس منزل، آدرس، شماره تلفن و محل کار اقوام، مدارک تحصیلی و غیره) به این معنی که در صورت بروز هر گونه مشکلی برای پرستار بچه، می توان به راحتی به آن رسیدگی کرد. همه پرستاران باید تحت معاینه پزشکی قرار بگیرند، آزمایشات را بگذرانند و آژانس پرستاری نیز باید برای کار در خانواده، ارتباطات بدون تعارض، اصول ارتباط با کودکان، مراقبت های مدرن، روانشناسی،توسعه اولیه و غیره مزیت این است که می توانید پرستار بچه ای را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و نیازهای شما را برآورده کند. خدمات چنین آژانس هایی ارزان نیست. آنها معمولاً 100% درآمد ماهانه پرستار را برای خدمات خود درخواست می کنند.

یکی از راه های پیدا کردن پرستار بچه یا پرستار سالمند یا مراقبت از بیمار از طریق تبلیغات، اینترنت، روزنامه ها، مجلات و غیره است. این روش مقرون به صرفه تر از جستجو از طریق آژانس است. اما در اینجا جنبه های منفی زیادی وجود دارد. قبل از پیدا کردن کاندیدای مناسب، باید به هر آگهی نگاه کنید و با یک شخص ملاقات کنید. با این روش ملاقات با یک نامزد احتمالی، بهتر است آن را در یک مهمانی بی طرف تنظیم کنید، نه در خانه، تا با کلاهبرداران روبرو نشوید. در واقع یافتن زنی با تجربه و تحصیلات ویژه در کار با کودکان از این طریق بسیار دشوار است.

رونیکس

خصوصیات پرستار بچه

یک پرستار بچه باید چه ویژگی ها، مهارت ها و توانایی هایی داشته باشد تا بتوانید با ارزش ترین چیز – فرزندتان – را به او بسپارید؟ اول اینکه پرستار بچه باید در رشته خودش متخصص باشد. بنابراین، در بیشتر موارد، زنی با تحصیلات پزشکی و تجربه کار با نوزادان به کار با نوزادان تازه متولد شده ترجیح داده می شود. تمام توصیه ها برای انتخاب غذای کودک باید رعایت شود، اسباب بازی های کودکانه، بدانید چه بازی هایی با نوزاد انجام دهید. دایه نباید از نظر زمانی محدود شود تا آزادانه با روال والدین سازگار شود. باید تا دیر وقت سر کار بمانید یا در صورت لزوم شب بمانید. پرستار باید در مورد ماساژ پیشگیرانه یا درمانی مخصوص نوزاد آموزش ببیند و باید روش رشد اولیه نوزادان را بداند. البته او باید خوش فرم، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشد و البته بچه ها را دوست داشته باشد.

قوانین انتخاب پرستار کودک


یک کودک به مدتی نیاز دارد تا به یک فرد جدید عادت کند. بنابراین لازم است مدتی در کنار دایه و نوزاد باشید تا مطمئن شوید که کودک نسبت به عضو جدید خانواده واکنش خوبی نشان می دهد. الزامات و قوانین خود را با جزئیات برای پرستار بچه توضیح دهید.

قرار دادن فرزندان خود در دست یک غریبه واقعاً دشوار است. اغلب، مادران در این مورد احساسات متناقضی دارند. یک پرستار بچه خوب می تواند برای شما و فرزندتان مفید باشد.

هزینه پرستار بچه ها به مکان، تعداد فرزندان و غیره بستگی دارد. به بسیاری از شرایط خاص بستگی دارد. مقدار معمولاً به حدود 200 روبل در ساعت می رسد.

ستون نویس همیشگی ما به ما می گوید که چرا مادر خودش به یک پرستار بچه نیاز دارد، حتی اگر او بدش نمی آید که از نوه اش مراقبت کند. شما می توانید در مورد آن در ستون “مادربزرگ یا پرستار بچه: 4 افسانه ای که می خواهم همین الان آنها را از بین ببرم” بخوانید.

«خبرگزاری سایت طبیب » از زهرا عباسی خواست تا توضیح دهد که جستجوی پرستار بچه چگونه پیش رفت و با توجه به تجربه‌اش چه توصیه‌هایی می‌تواند به والدین دیگر بدهد.

زهرا عباسی

پیدا کردن یک پرستار بچه آنقدرها هم که در نگاه اول به نظر می رسد آسان نیست. به محض اینکه تصمیم گرفتم دستیار استخدام کنم، بلافاصله چندین سوال داشتم:

1.** کجا باید جستجو کرد:** در اینترنت یا از طریق یک دوست؟

2.** کدام پرستار بچه بهتر است:** پیرزن (40-50 سال) یا جوان (زیر 30 سال)؟

3. حضور آموزش پرورشی در پرستار چقدر اهمیت دارد ؟

4. آیا واقعیت مهم است؟ بچه های خود دایه ؟ آیا این واقعیت بر نگرش دانش آموزان تأثیر می گذارد؟ یا پیدا کردن کسی که فقط بچه ها را دوست دارد مهم تر است؟

5.** نحوه پرداخت:** روزانه، هفتگی یا ماهانه؟ کدام را ترجیح می دهید: ساعتی یا روزانه؟

6. با وجود اینکه در زندگیم بیش از یک مصاحبه شغلی داشته ام، به این فکر کردم که هنگام استخدام پرستار بچه به چه نکاتی توجه کنم ؟

7. وضعیت سلامتی پرستار آینده: آیا لازم است؟ آیا گواهی پزشکی دارید ؟

8. چگونه کار ** دایه** را کنترل کنیم؟

کجا دنبال پرستار بچه بگردیم

با وجود اینکه بسیار مصمم هستم، نمی توانم انکار کنم که شک و تردیدهای مبهم عذابم می دهد. به هر حال، طبیعی است که نگران فرزندان خود باشید.

در ابتدا جستجوی پرستار بچه با کمک آژانس های استخدام تخصصی انجام شد که امروزه تعداد کمی از آنها در بازار وجود دارد. من در یکی از محبوب ترین سایت های متخصص فقط در یک سرویس برای انتخاب پرستار بچه ها مستقر شدم. دارای فیلترهایی بر اساس معیارها و یک نقشه تعاملی بود که پرستاران را در منطقه و بررسی های کارفرمایان گذشته نشان می داد. علاوه بر این، در سایت می توانید بلافاصله با سن، تحصیلات، تجربه آشنا شوید، دریابید که چه نوع برنامه کاری برای آنها مناسب است و آیا مطابق با ترجیحات شما است. من بعد ماه ها جستجو با سایت پرستاری بهار آشنا شدم با خواندن مقالات این سایت و تماس با کارشناسان مجموعه به این نتیجه رسیدم می تونم به این مجموعه اعتماد کنم. و کار پرستاری از کودک خود را به شرکت پرستاری بهار سپردم خدارو شکر از کارشون راضی هستم خدا همیشه سلامت شون نگه دارد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.