بازی های موبایل به صورت چند نفره در سال 2023

0

چند سالی است که بازی‌های ویدئویی جای خود را در صنعت سرگرمی ثابت کرده‌اند و حتی بازی‌های فیزیکی و سنتی را نیز به آسانی کنار زده‌اند. در یک روز کاری، همین طور که با وسایل حمل و نقل عمومی به محل کارتان می‌روید، نگاهی به افراد حاضر بیندازید. هیچ شکی نیست که قطعا چند نفری از آن‌ها مشغول انجام بازی‌های موبایلی خواهند بود و همین مسئله گواه این مدعاست که جذابیت بازی‌های ویدئویی همه‌گیر بوده و طیف گسترده‌ای از افراد را در فهرست مخاطبین خود دارند. با توجه به پیشرفت بازی‌های موبایلی در دهه اخیر، این مقاله را به موبایل گیمرها اختصاص داده‌ایم و می‌خواهیم شما را با بهترین بازی های موبایل به صورت چند نفره آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پرطرفدارترین بازی‌های گروهی سال جدید کدام‌اند؟

اگر چه بازی‌های انفرادی نیز هیجان خاص خود را دارند، اما بازی‌های دسته جمعی اغلب هیجان مضاعفی را به ما القا می‌کنند. اگر از آن دست پلیرهایی باشید که تشنه رقابت بوده و جدال با دیگر پلیرها را دوست دارند، بازی‌های دسته جمعی بهترین انتخاب برای شما هستند. در ادامه سعی کرده‌ایم بهترین و جذاب‌ترین این بازی‌ها را معرفی کنیم.

Apex Legends Mobile

بازی apex legends یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند نفره این لیست است که با وجود تایم کوتاهی که از ظهور آن می‌گذرد، توانسته نظرات را به سمت خود جلب کند و همچون سایر سری‌های این مجموعه، طرفداران زیادی به دست آورد. نسخه موبایلی بازی اپکس لجندز در سال 2022 عرضه شد و امتیاز متای 89 را به دست آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان گیم پلی مهیج و گرافیک و جزئیات کنسولی را مثال زد.

رونیکس

 

clash royale

در دنیای گیمینگ، پلیری نیست که کمپانی سوپرسل را به عنوان یکی از بهترین بازی‌سازهای دنیا قبول نداشته باشد. پس از تجربه موفق کلش آف کلنز و محبوبیت جهانی و روزافزون آن، سوپرسل در سال 2016 اقدام به معرفی بازی دیگری تحت عنوان clash royale کرد که این بازی نیز توانست در لیست برترین‌ها ظاهر شود. جالب است بدانید که این بازی نیز بسیار شبیه به کلش آف کلنز بوده و می‌توانید آثاری از آن را در کلش رویال ببینید. گرافیک کارتونی جذاب این بازی در کنار مولتی‌پلیر هیجان‌انگیز سبب شده تا از بازی دسته جمعی با کلش رویال لذت ببرید.

Dead by Daylight Mobile

همان طور که فیلم‌های ژانر وحشت طرفداران خاص خود را دارند، بازی‌های این دسته نیز طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده‌اند. با وجود آنکه پیش از سال 2019 عده کمی از بازی‌های ژانر وحشت استقبال می‌کردند، اما با عرضه بازی Dead by Daylight Mobile، تحولی عظیم در بازی‌های این دسته رخ داد. اگر از علاقمندان این سبک هستید، می‌توانید با دوستانتان به صورت دسته جمعی در بازی Dead by Daylight Mobile از دست یک قاتل سریالی فرار کنید. گرافیک بی‌نظیر این بازی در کنار داستان هیجان‌انگیز شما را به وجد می‌آورد.

Call of Duty: Mobile

مورد بعدی از لیست بهترین بازی های موبایل به صورت چند نفره چیزی جز کالاف دیوتی نمی‌تواند باشد. اکتیویژن با معرفی کالاف به بازار بازی‌های موبایلی تحولی عظیم در آن ایجاد کرد؛ به طوری که بسیاری از افراد، حتی آن‌ها که پلیر حرفه‌ای نیستند هم کالاف دیوتی را بازی می‌کنند و از آن لذت می‌برند. گیم پلی رقابتی و سریع کالاف در کنار گرافیک جذاب آن، یک بازی هیجان‌انگیز را به شما هدیه خواهد کرد.

خرید سی پی کالاف دیوتی از سایت معتبر

یکی از بخش های مهم این بازی، خرید سی پی کالاف میباشد که میتواند به افزایش هیجان و سطح بازی کمک کند، شما میتوانید با سی پی کالاف اسلحه های ویژه بخرید و سطح بازی خود را ارتقا دهید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و شارژ سریع میتوانید اینجا کلیک کنید

 

Gwent: The Witcher Card Game

در میان تمام بازی‌های کارتی منتشر شده به نظر می‌رسد هیچ یک از آن‌ها به اندازه بازی Gwent: The Witcher Card Game محبوب نبوده‌اند. این بازی در سال 2017 برای پلتفرم‌هایی از جمله تلفن‌های همراه منتشر شد و تا به امروز توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. این بازی یک مینی‌گیم از دنیای ویچر است که حالا به عنوانی مستقل تبدیل شده که گرافیکی دوست‌داشتنی در کنار گیم پلی جذاب ارائه می‌کند.

 

PUBG: New State

محال است به بازی‌های بتل رویال علاقمند باشید و پابجی را جزو بازی‌های محبوبتان معرفی نکنید. این بازی زمانی که برای نخستین بار در سال 2018 برای موبایل ارائه شد، به طرز چشم‌گیری بر تعدا طرفداران آن افزوده شد. همین مسئله سازندگان را به ساخت سری دیگری از پابجی ترغیب کرد. در سال 2021 ورژن new state از پابجی به بازار معرفی شد؛ اما متأسفانه به نظر می‌رسد به اندازه سایر نسخه‌های این بازی دیده نشده است. با این حال، نسخه new sate پابجی بتل رویالی هیجان‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند.

 

Among Us

از طرفداران بازی مافیا هستید؟ بازی موبایلی among us بهترین پیشنهاد برای شماست. گرافیک جذاب و شخصیت‌پردازی دوست‌داشتنی بازی امانگ آس یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است و داستان هیجان‌انگیز آن نیز مزید بر علت شده است. دوستداران بازی‌های معمایی می‌توانند این بازی را با دوستان خود انجام داده و از آن لذت ببرند.

 

Asphalt 9: Legends

مورد بعدی که به معرفی آن می‌پردازیم، مخصوص علاقمندان به ریسینگ‌های موبایلی است. اگر از این دست پلیرها هستید، به هیچ وجه آخرین سری از فرنچایز آسفالت را از دست ندهید. این بازی به لطف داشتن داستانی جذاب و هیجان‌انگیز، ضمن بهره‌مندی از گرافیک بی‌نظیر شما را مجذوب خود خواهد کرد. می‌توانید با دوستانتان این بازی را انجام دهید و از هیجان آن لذت ببرید.

 

Clash of Clans

بازی‌های استراتژیک همواره یکی از پرطرفدارترین دسته از بازی‌ها هستند که پلیرهای زیادی در سرتاسر دنیا به آن‌ها علاقمندند. بازی کلش آف کلنز بیش از ده سال است که در بازار بازی‌های ویدئویی حضور دارد و همیشه هم به عنوان یکی از بهترین‌ها از آن یاد می‌کنیم. اگر به بازی‌های استراتژیک علاقمندید، با دوستانتان این بازی را شروع کنید و با ساخت یک کلن کستل، بازی‌های گروهی را آغاز کنید.

Genshin Impact

دنیای بازی‌های موبایلی به قدری وسیع است که هر پلیری می‌تواند بازی‌های مورد علاقه خود را از میان بازی‌ها پیدا کند. اگر به دنیای انیمه و شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش علاقمندید، قرار نیست از بازی‌های ویدئویی بی‌نصیب بمانید. گنشین ایمپکت یکی از بازی‌های موبایلی جهان باز با المان‌های اکشن-ماجراجویی است که پلیرها را با یک داستان جذاب و مهیج همراه می‌کند. گرافیک و جلوه‌های بصری زیبا در کنار صداگذاری حرفه‌ای از جمله مواردی هستند که محیط بازی گنشین ایمپکت را دوست‌داشتنی‌تر می‌کنند.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های موبایلی به صورت چند نفره را به شما معرفی کنیم تا به همراه دوستانتان بتوانید لحظاتی شاد و سرشار از هیجان داشته باشید. قطعآ تعداد بازی‌هایی که می‌توان آن‌ها را به صورت دسته‌جمعی انجام داد بیشتر از این است؛ اما این فرصت کوتاه برای شرح کامل آن‌ها کافی نیست. امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.