در سفر با تور تایلند به کدام شهرهای توریستی آن سفر کنیم؟

0

تعطیلات امسال را می‌خواهید به تایلند سفر کنید! بی‌شک بهترین مقصد را انتخاب کرده‌اید. تایلند کشور سرزنده و شاد که در سراسر دنیا به‌عنوان مقصدی رویایی معروف شده است. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی مثل شهرهای توریستی ساحلی، جزایر بسیار زیبا و دیدنی‌های متنوع و جذاب هست که هر کدام از این شهرهای تایلند جذابیت‌های منحصر به خودشان را دارند.

اگر مسافر تور تایلند هستید و به‌دیدن معابد بزرگ و بوداها علاقه‌مند هستید، اقامت در بانکوک و قدم زدن در خیابان‌های شلوغ و مملو از مسافر آن و همچنین بازدید از قصرهای باشکوه این شهر می‌تواند سفری متفاوت و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند؛ اما اگر دوست دارید سفری پر از هیجان همراه با تفریحات آبی جذاب را تجربه کنید، شهرهای ساحلی پاتایا وئ پوکت تایلند اقامتی بی‌نظیری را برای شما به‌همراه دارد. در ادامه بیشتر به این 2 مقصد می‌پردازیم، همراه ما باشید.

سفر با تور پاتایا

پاتایا یک شهر ساحلی کوچک اما جذاب در کشور تایلند است که به‌دلیل داشتن جزیره‌های‌ مرجانی، تفریحات شبانه جذاب و هتل‌های ساحلی‌اش جزو پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا شده است. جالب این است که علاوه بر تفریحات آبی و ساحلی، شهر پاتایا پر از جاذبه‌های شهری مثل مراکز خرید بزرگ و مجلل، بازارهای شناور و سنتی، معابد بودایی و موزه‌های هنری است که تور پاتایا را به مقصدی بسیار جذاب در تایلند تبدیل کرده‌اند.

رونیکس

پاتایا یک مقصد گردشگری پرطرفدار است که پر از شور و هیجان برای تمام اقشار و سلیقه‌ها به‌خصوص جوانان می‌باشد. از زوج‌های جوان گرفته تا خانواده‌ها، مسافران تجاری و…، پاتایا میزبان گردشگران زیادی بوده و برای هرکدام از آن‌ها، جاذبه‌ و تفریحی خاص در نظر گرفته است.

مهم است بدانید که بهترین و سریع‌ترین راه دسترسی به پاتایا از طریق هواپیما است که از ایران به این شهر، پرواز مستقیم وجود ندارد و شما باید پرواز بانکوک خریداری کنید و از آنجا با ترانسفر به شهر پاتایا برسید. شما می‌توانید با متنوع‌ترین ایرلاین‌ها (داخلی – خارجی) سفری راحت و بدون دغدغه به پاتایا داشته باشید. آژانس نامی گشت با ارائه تورهای هوایی پاتایا ارزان‌قیمت، شرایط را به گونه‌ای برای شما فراهم کرده است تا با کمترین هزینه برای تور هوایی پاتایا، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

حواستان باشد که خرید ارزان‌ترین قیمت تور پاتایا با پروازهای متنوع، رزرو تور پاتایا لحظه‌آخری با صبحانه و بهترین ساعات پرواز و هتل‌های متنوع از نامی گشت مجری برتر تور پاتایا بخواهید. ضمنا رزرو و خرید بلیط هواپیما به مقصد پاتایا تایلند از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، بندرعباس، ارومیه، جزیره کیش، ساری و… نیز امکان‌پذیر است.

تور پاتایا نامی گشت معمولا در 7 شب و 8 روز بیشتر بسته می‌شود و اکثر گردشگران ایرانی به دلیل ارزان‌تر شدن نرخ قیمت تور پاتایا ترجیح می‌دهند با پروازهای ایرانی همچون ماهان‌ایر و… به این شهر سفر کنند. ضمنا شما مسافران که اگر تور پاتایا خود را از این مجموعه مسافرتی تهیه کنید، هیچ محدودیتی در انتخاب هتل محل اقامت‌تان، پرواز و خدمات تور مسافرتی خود ندارید و براساس زمان مورد نظر می توانید این موارد را به دلخواه خود رزرو نمایید.

سفر با تور پوکت

پوکت یک جزیره‌ی بسیار زیبا در تایلند است که به عقیده‌ بسیاری از گردشگران تمام ویژگی‌های رویایی را برای گذراندن یک تعطیلات خاطره‌انگیز دارد. پوکت فضایی آرام‌تر و طبیعتی بکرتر از پاتایا دارد، به همین دلیل تور پوکت تایلند برای مسافرانی که می‌خواهند از هیاهوی شهری به دور باشند گزینه‌ای عالی است. سواحل بسیار زیبای پوکت و دریای آن به دلیل داشتن آب‌های شفاف یکی از معروف‌ترین دریاها برای غواصی در دنیا شهرت دارد و شما در تور پوکت می‌توانید تفریحاتی همچون فیل‌سواری، قایق‌سواری با قایق‌های بامبو و بادی جامپینگ را تجربه کرد.

مهم است بدانید که پرواز مستقیم به پوکت از تهران وجود ندارد؛ بنابراین با رزرو تور پوکت، پرواز ماهان به بانکوک انجام شده و سپس یک پرواز داخلی از بانکوک به پوکت انجام می‌گیرد. هواپیمایی‌های ایرانی، قطری و اماراتی به سمت بانکوک و پوکت پرواز دارند. البته هواپیمایی‌های قطری و اماراتی نیز یک توقف در شهر پایتخت خود دارند و سپس به پوکت به صورت مستقیم پرواز می‌کنند.

موضوع مهم بعدی مسافران تور پوکت این است که بهترین تور پوکت را چه زمانی بخریم؟ حواستان باشد که اگر می‌خواهید زمانی به جزیره پوکت سفر کنید که آب‌وهوای معتدلی در جزیره باشد، بهتر است که در ماه‌های نوامبر تا آوریل که حدوداً برابر 10 آبان تا 10 اردیبهشت‌ماه را انتخاب کنید.

در این بازه زمانی می‌توانید در آب‌های زلال اطراف جزیره شنا کنید و تجربه قایق‌رانی را داشته باشید. حواستان باشد که در این تاریخ، قیمت خدمات گردشگری نظیر رستوران و هتل، افزایش پیدا می‌کند. حالا حالا اگر دنبال سفری ارزان‌قیمت به پوکت هستید، پیشنهاد نامی گشت این است که بین 11 اردیبهشت‌ماه تا 10 آبان‌ماه، زمانی‌که آب‌وهوای این جزیره کمی طوفانی است، تور پوکت را خریداری کنید.

در این مطلب سعی کردیم به معرفی بهترین‌ شهرهای تایلند بپردازیم. همان‌طور که مطالعه کردید هر کدام از شهرهای معرفی شده تایلند جاذبه‌های گردشگری متنوع و بسیار زیبایی را در دل خود جای داده‌اند که بی‌شک بازدید از هر کدام از آن‌ها تجربه‌ای متفاوت برای شما به‌همراه دارد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.