لیست هتل‌های نزدیک به بازار قدیمی تبریز

0

بهترین هتل های نزدیک بازار تبریز کدامند؟ بازار بزرگ تبریز، یکی از باشکوه‌ترین شاهکارهای معماری ایرانی است و از آن به‌عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده خاورمیانه نیز یاد می‌شود. با وجود قدیمی‌بودن بازار، همچنان از اصلی‌ترین مراکز تجاری شهر تبریز به‌حساب می‌آید و با توجه به اینکه بعضی از جاذبه های دیدنی شهر نیز در نزدیکی آن قرار گرفته است، بسیاری از مسافران در زمان سفر به تبریز ترجیح می‌دهند در هتل های نزدیک به این بازار اقامت داشته باشند. در این مطلب قرار است تعدادی از نزدیک ترین هتل های تبریز به بازار را معرفی کنیم و شما را در انتخاب اقامتگاه مناسب یاری برسانیم. حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1. هتل آپارتمان استقبال تبریز

استقبال از هتل های 3 ستاره تبریز است که تنها با 18 دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توانید خودتان را به بازار بزرگ تبریز برسانید. علاوه بر بازار، جاذبه هایی مثل مقبره الشعرا و موزه قاجار نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. از نظر امکانات رفاهی و تمیزی اتاق‌ها نیز هتل آپارتمان استقبال رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است و می‌تواند گزینه کاملا ایده‌آلی در زمان سفر به تبریز باشد.

  • آدرس: تبریز، خیابان ششگلان، خیابان شهریار، مقابل مجموعه فرهنگی مقبره العشرا
  • فاصله تا بازار تبریز: 18 دقیقه پیاده‌روی (1.4 کیلومتر)

2. هتل سارا تبریز

سارا از هتل های تازه‌ساخت تبریز به‌حساب می‌آید و در سال 1399 به بهره‌برداری رسیده است. با این حال، طی همین مدت کم هم رضایت مسافران زیادی را جلب کرده و رزرو آن در زمان مسافرت به تبریز می‌تواند مسافرتی بی‌دغدغه و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. علاوه بر ارائه امکانات و خدمات رفاهی مناسب، هتل سارا تبریز موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و پارک ائل‌گلی، مسجد کبود و موزه آذربایجان کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی با آن فاصله دارند.

رونیکس
  • آدرس: تبریز، خیابان مدرس (بهادری سابق)، روبروی مسجد کبود
  • فاصله تا بازار تبریز: 18 دقیقه پیاده‌روی (1.4 کیلومتر)

3. هتل آزادی تبریز

هتل آزادی نیز یکی از هتل های نوساز تبریز است. این در سال 1397 به بهره‌برداری رسید و با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی عالی خود خیلی زود توانست به یکی از بهترین هتل های تبریز تبدیل شود. این هتل 4 ستاره فاصله بسیار کمی با جاذبه هایی مثل مسجد کبود، بازار بزرگ تبریز، موزه آذربایجان و موزه مشروطه دارد و با توجه به اینکه مسیر اتوبوس‌های BRT نیز به این هتل نزدیک است، به سایر نقاط شهر نیز به‌راحتی می‌توان دسترسی داشت. از این رو، هتل آزادی از بهترین گزینه‌ها در زمان سفر به تبریز به‌حساب می‌آید.

  • آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی
  • فاصله تا بازار تبریز: 22 دقیقه پیاده‌روی (1.7 کیلومتر)

4. هتل کاسپین تبریز

اگر چه تنها 5 سال از افتتاح هتل کاسپین تبریز می‌گذرد، اما طی همین مدت کم نیز این هتل عملکرد مطلوبی در جلب رضایت مشتریان ایفا کرده و می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای اقامت در تبریز باشد. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دسترسی از آن به جاذبه هایی مثل مقبره الشعرا، موزه قاجار و… به سادگی امکان‌پذیر است. هتل کاسپین تبریز 20 اتاق را برای سکونت مهمانان آماده کرده و با کادر مجرب خود، آماده خلق تجربه‌ای دلنشین و به‌یادماندنی از سفر به تبریز است.

  • آدرس: تبریز، خیابان شهید بهشتی، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم
  • فاصله تا بازار تبریز: 23 دقیقه پیاده‌روی (1.8 کیلومتر)

5. هتل آیدا تبریز

اگر دوست دارید اقامتی بی‌دغدغه و راحت را در یکی از تازه‌ساخت‌ترین هتل های تبریز تجربه کنید، رزرو هتل آیدا تبریز را از دست ندهید. این هتل 4 طبقه 15 اتاق و سوئیت را برای اقامت مسافران در نظر گرفته و با تجهیز آن‌ها به بهترین امکانات و خدمت رفاهی، سعی در خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی از سفر به تبریز را دارد. علاوه بر این، هتل آیدا تبریز موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و علاوه بر نزدیکی به جاذبه هایی مثل میدان ساعت و موزه تبریز، ایستگاه متر و BRT در شعاع 50 متری آن واقع شده‌اند.

  • آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، بین منصور و رضانژاد، کوچه علیپور (بالا حمام سابق)، پلاک ۷
  • فاصله تا بازار تبریز: 20 دقیقه با خودرو (50 کیلومتر)

رزرو هتل ارزان تبریز با فلای تودی

اولین و مهم‌ترین چیزی که قطعا بعد از خرید بلیط تبریز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد، انتخاب و رزرو هتل در این شهر است. از بین هتل‌های بسیار متنوعی که در تبریز برای اسکان مسافران ساخته شده، هتل های نزدیک بازار تبریز به دلیل موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به جاهای دیدنی شهر، بسیار مورد توجه مسافران هستند. در این مطلب، فهرستی از بهترین این هتل‌ها را معرفی کردیم و به شما گفتیم که برای اقامت در نزدیکی بازار بزرگ تبریز چه هتل‌هایی مناسب‌تر هستند. برای رزرو این هتل‌ها و خرید بلیط هواپیما تبریز همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع معتبر خرید ارزانترین بلیط تبریز و رزرو هتل است و کارشناسان آن 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.