چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟

13

احتمالا بسیاری از شما کتاب معروف «مردان مریخی، زنان ونوسی» را به یاد دارید. در آن زمان، این کتاب نوعی توهم برای همه ایجاد کرده بود که مردان و زنان از دو سیاره متفاوت‌اند و تفاوت آنها آن‌قدر زیاد است که امید چندانی وجود ندارد بتوانند یکدیگر را درک کنند. خب نگران نباشید، چون با رعایت نکات گفته‌شده در این مقاله می‌توانید هر زنی را عاشق خودتان کنید.

۱. به ظاهر شخص نگاه نکنید و شخصیت درونی او را ببینید

اولین و مهم‌ترین نکته درنظرگرفتن شخصیت فرد مقابل است. در زندگی گذشته همه ما اتفاقاتی افتاده‌اند که دوست نداریم آنها را به یاد بیاوریم. این گذشته ممکن است بد، دردناک یا تحقیرآمیز باشد، اما این مسائل ربطی به خودِ حقیقی ما ندارند. هرکس زیر پوست و استخوانش یک شخصیت کامل دارد و به آن افتخار می‌کند. هنگامی‌ که با کسی (زن، مرد یا حتی کودک) صحبت می‌کنید، به‌دنبال آن شخصیت درونی بگردید و با او صحبت کنید.

رونیکس

البته یافتن این شخصیت درونی در همه افراد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در برخی افراد، این شخصیت زیر شخصیت‌های عجیب‌وغریب و دروغین پنهان شده است. اگر نمی‌توانید به شخصیت درونی فرد مدنظرتان دست یابید، وقت‌تان را تلف نکنید. راهتان را بگیرید و بروید.

۲. اهمیت اولین برخورد را دست‌کم نگیرید

تعامل با دیگران در اماکن عمومی و تأثیر اولین برخورد در قضاوت افراد

اگر می‌خواهید خودتان کسی را پیدا کنید (و نه مادرتان!)، سعی کنید بیشتر در مکان‌های عمومی حضور پیدا کنید. تعامل با دیگران سبب تقویت مهارت‌های ارتباطی می‌شود. فرض کنیم درنهایت کسی را پیدا کرده‌اید که دوست دارید با او آشنا شوید. بهتر است نحوه برخورد در اولین ملاقات را یاد گرفته باشید، زیرا اولین برخوردهای شما بسیار مهم‌اند.

بیشتر خانم‌ها به جواهرات و لباس‌های زیبا علاقه دارند و برای انتخاب آن وقت زیادی صرف می‌کنند. بنابراین جملات سحرآمیزی مانند «این دستبند چقدر ظریف است و به دست‌تان می‌آید» یا «این روسری بسیار زیبا واقعا برازنده شماست» تأثیر خوبی روی آنها می‌گذارند. خواهید دید که به‌سادگی احساس خوبی به‌ شما پیدا می‌کنند.

۳. به او اجازه بدهید درباره‌ی خودش صحبت کند

این گزینه از همه آسان‌تر است. فقط شنونده خوبی باشید و گاهی نیز پاسخ‌هایی بدهید که نشان دهد به حرف‌هایش توجه می‌کنید. مثال قبلی را در نظر بگیرید؛ شما از جواهر یا روسری یا حتی ژاکت خانم تعریف کرده‌اید و مکالمه‌تان آغاز شده است. معمولا او بحث را با صحبت درباره آن جواهر یا چیزی که از آن تعریف کرده‌اید ادامه خواهد داد. مثلا می‌گوید: «مادرم این دستبند را برای روز تولدم به من هدیه داد.» سپس شما لبخند می‌زنید و می‌گویید: «چه مادر خوش‌سلیقه‌ای دارید!» یا چیزی شبیه به آن که می‌دانید از آن خوشش می‌آید.

فقط حواستان باشد که به‌هیچ‌وجه از خودتان صحبت نکنید و با تمام توانتان در برابر این وسوسه مقاومت کنید. این گفت‌وگو کاملا درباره اوست و اصلا نباید از خودتان حرفی بزنید.

۴. از صحبت درباره‌ چیزهایی که ممکن است سبب اختلاف‌نظر شوند اجتناب کنید

سریع‌ترین روش ممکن برای اینکه خانمی را از خودتان بیزار کنید، این است که دقیقا دنباله حرفی را که می‌دانید با آن مخالف است بگیرید و سعی کنید او را متقاعد کنید که در اشتباه است. فکر می‌کنید اگر خودتان را باهوش، عالی، قوی و در مقابل او را کندذهن، ضعیف یا نادان جلوه دهید، تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت؟ خیر. کاملا برعکس است و آخرین باری می‌شود که او را می‌بینید! درنهایت هم فقط خودتان را سرزنش خواهید کرد. به‌جای این کار، سعی کنید درباره‌ی چیزهایی صحبت کنید که هر دو درباره‌اش با یکدیگر توافق دارید.

مثلا یکی از این مسائل سیاست است. سیاست، مذهب و مسائلی از این قبیل معمولا با اختلاف‌ عقیده همراه‌اند. اصلا چه نیازی هست که درباره این موضوعات در چنین ملاقات‌هایی صحبت کنید؟

۵. به حریم شخصی‌اش احترام بگذارید

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. می‌پرسید چگونه زنان را جذب خود کنیم؟ اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد چه حدودی را برای شما مشخص کند. اگر سعی کنید به‌زور وارد دنیای شخصی او شوید، پیش خودش فکر می‌کند از همین حالا به فکر نقض حریم و محدودیت‌های او هستید. از نظر او چنین مردی در زندگی آینده هیچ احترامی برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود.

۶. بهداشت شخصی‌تان را رعایت کنید و بهترین لباس‌هایتان را بپوشید

بهداشت شخصی‌تان را رعایت کنید. تأثر خوش‌پوشی را دست‌کم نگیرید

لطفا ناراحت نشوید! شاید گفتن این نکات درست نباشد، اما اهمیت بسیاری دارد. باور کنید بسیاری از مردم نمی‌دانند بوی بدی می‌دهند! دندان‌هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. اگر تازه قهوه نوشیده‌اید یا سیگار کشیده‌اید، حتما قبل از ملاقات با شخص موردعلاقه‌تان آدامس یا آب‌نبات میوه‌ای بجوید.

دندان‌هایتان را بررسی کنید که چیزی لای آنها گیر نکرده باشد! از پوشیدن لباس چروک پرهیز کنید مگر اینکه خود پارچه‌‌اش از نوع چروک باشد. کمی به کمد لباستان توجه کنید. تمیز به‌ نظر برسید و اگر لباس‌های جدیدتر دارید، لباس‌های نخ‌نمای قدیمی‌تان را نپوشید (باور کنید این مسئله هیچ ربطی به پول‌داربودن یا نبودن ندارد! برخی اصلا به نوع لباس خود اهمیت نمی‌دهند.) اگر به خودتان احترام نگذارید، هیچ‌کس به شما احترام نخواهد گذاشت. نوع پوشش شما نشان‌دهنده احترامی است که برای خودتان قائلید.

نوع انتخاب لباس و نظافت‌تان به خود شما بستگی دارد (بد نیست بدانید بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت آدم‌ها ارتباط‌هایی وجود دارد). اما اینکه قدتان کوتاه است یا کمی اضافه‌وزن دارید، اصلا اشکالی ندارد و باید به آن بی‌اعتنا باشید. بسیاری از مردم به این چیزها اهمیت نمی‌دهند. البته اگر این مسائل برای فرد مدنظرتان مهم است یا آنها را نقص شما می‌داند، بگذارید برود. اصلا ارزش ندارد به‌خاطر او خودتان را به آب‌وآتش بزنید. ناراحت نباشید، بسیاری از زنان فوق‌العاده منتظر یک اشاره از جانب شما هستند!

۷. هدایای مناسب به او بدهید

بیشتر مردم عاشق هدیه‌گرفتن هستند، اما زمان هدیه‌دادن و نوع آن باید مناسب باشد. مثلا اگر برای اولین بار است که فرد مدنظرتان را به شام دعوت می‌کنید، می‌توانید یک شاخه گل به او هدیه کنید؛ همین کافی است و نیازی نیست از همین اول گل‌ها را همراه با شکلات در یک جعبه به‌شکل قلب بگذارید!

چنین هدایایی شاید بسیار عالی و رمانتیک به‌ نظر برسند، اما در واقع احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنند. با این‌ کار او تصور می‌کند که تعهدی دارد و او نیز باید درصدد جبران برآید. با هدایای زیاد و گران‌قیمت او را مدیون خودتان نکنید. در عوض، از او بخواهید خودش محل رستوران را انتخاب کند و شما فقط رزرو کنید. اگر به سینما می‌روید، انتخاب فیلم را بر عهده‌ او بگذارید. این احترامی که برایش قائل می‌شوید، بیشتر از هر چیز او را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. این هم ترفندی دیگر که چگونه زن را عاشق کنیم.

۸. عاقلانه انتخاب کنید

به‌ یاد داشته باشید که قبل از هر چیز، باید فرد مدنظرتان را عاقلانه انتخاب کنید. بسیاری از افراد با دیدن زیبایی یک زن از شخصیت او غافل می‌شوند. تصور نکنید همه زنان خوب و دوست‌داشتنی‌اند و فقط مردان ممکن است سبب بدبختی زنان شوند! اگر زن شخصیت خوبی نداشته باشد، به‌راحتی می‌تواند مرد را بدبخت کند.

زنی خونگرم و دوست‌داشتنی که چندان زیبا نیست، بسیار مطلوب‌تر از زنی بسیار زیبا با مشکلات روانی است. زیبایی ظاهری به‌مرور زمان محو می‌شود. اگر شخصیت درونی فرد را زیبا می‌بینید، بدانید که این زیبایی واقعی است. این فرد با صداقت، محبت و تعهدی که به شما دارد، همواره در کنارتان می‌ماند و مایه‌ آرامش شما می‌شود.

پیش از آنکه همه‌چیز جدی شود، خوب فکر کنید. اگر احساس می‌کنید زنی که انتخاب کرده‌اید درون زیبایی ندارد، ادامه ندهید. بروید و پشت‌سرتان را هم نگاه نکنید. عاقل باشید و گول ظاهر فریبنده افراد را نخورید.

۹. اگر فرد مدنظرتان علاقه‌ای به ارتباط با شما ندارد، ادامه ندهید

این به‌معنای آن نیست که شما یا او مشکل دارید. گاهی دو نفر عالی و فوق‌العاده‌اند، اما برای یکدیگر ساخته نشده‌اند. فرض کنیم شما بسیار باهوش و همه‌چیزتمامید، اما دلیلی ندارد که بتوانید هر کسی را به خودتان جذب کنید. اگر همه نکات فوق را رعایت کرده‌اید و باز هم او تمایلی نشان نمی‌دهد، همه‌چیز را تمام کنید. ناراحت هم نباشید، چون موارد دیگری وجود دارند و شما نیز اکنون یاد گرفته‌اید چگونه با یک زن ارتباط برقرار کنید. مطمئن باشید زنان زیادی وجود دارند که به شما نه نخواهند گفت! البته این را هم در نظر داشته باشید که شخصیت‌هایی وجود دارند که هرگز نباید با آنها وارد رابطه عاطفی شوید.

شما بگویید

تجربه‌ای دارید که رعایت‌کردن یا نکردن یکی از این نکات به نفع یا به ضررتان تمام شده باشد؟ به‌نظرتان چه نکات مهم دیگری وجود دارند؟ می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها، نظرات و تجربه‌هایتان را برای ما بنویسید، به‌ویژه شما خانم‌های عزیز!


در ادامه بخوانید: ۵ ویژگی رفتاری زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
منبع lifehack
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 13 دیدگاه)
  1. فرزاد.خ می‌گوید

    سلام.خداقوت.بسیارآموزنده وعالی 9 روش. فقط درمورداول باید کمی بیشتر تامل داشت.ودیگراینکه درمورد شماره 3، اگریادبگیریم و البته یادمان بماند که همیشه ودرمواجهه با تمام افراد اینگونه باشیم ،بدون شک دستاوردهای بزرگتری خواهیم داشت.خیلی مهمه که توانایی سکوت کردن وگوش سپردن به حرفهای دیگران بدون قضاوتشان را یاد بگیریم که اصل برقراری ارتباط و تعامل است.به همه نشان میدهیم که چقدر فردمورداعتمادی هستیم.موفق وموید باشید..

  2. Amir Ali می‌گوید

    Hello, fate can find a rival. Among the girls, they all have beauty, it’s just a choice It’s really hard 🙂🙂

  3. امان الله خلیلی می‌گوید

    عالی بود وخیلی هم مفید وبرای من که خیلی آموزنده وخوش آیند بود باتشکر بسیار زیاد ازشما