آشنایی با انواع محصولات زیبایی پوست و مو و تاثیر آنها

0

در این مطلب شما را با تعدادی از محصولات زیبایی پوست و مو و تأثیر آن‌ها آشنا خواهیم کرد. اینکه اساسا هر محصول چه کاربردی دارد، از چه ترکیباتی درست شده است و برای استفاده چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم.

آشنایی با محصولات زیبایی مو و تأثیر آن‌ها

۱. سرم مو

سرم مو کاربردهای متعددی دارد. البته در درجهٔ اول هدف از استفاده از آن داشتن موهایی صاف و درخشان و جلوگیری از گره خوردن موها است. استفاده از سرم مو برای کسانی که موهای خشک یا آسیب‌دیده دارند انتخاب مناسبی است، چراکه برای ریشهٔ مو خاصیت تقویت‌کنندگی دارد. در استفاده از آن اندازه را باید رعایت کرد. اگر بر روی هم جمع بشود، تنها راه پاک کردن آن شست‌وشوی موها با شامپو خواهد بود.

۲. ماسک مو

رونیکس

ماسک از دیگر محصولات مهم مرتبط با زیبایی و محافظت از مو است. کارهای مختلفی هستند که به موهای‌مان آسیب می‌رسانند. از استفاده از اتوی مو گرفته تا قرار دادن موها برای مدتی طولانی در معرض حرارت سشوار. برای جبران مافات می‌توان از محصولات مختلفی استفاده کرد. یکی از کارآمدترین این محصولات ماسک مو است. این ماسک‌ها حاوی ترکیباتی مفید نظیر روغن‌های طبیعی و لیپیدها (نوعی چربی مفید) هستند و فواید بسیاری برای تقویت موهای آسیب‌دیده دارند. طریقهٔ مصرف ماسک مو همانند شامپو است، با این تفاوت که آن را برای مدت‌زمان بیشتری روی موها قرار می‌دهیم.

۳. روغن مو

از انواع مدل‌های روغن مو می‌توان برای تغذیه و مرطوب کردن آن استفاده کرد. هم امکان آن وجود دارد که طبق دستورالعمل‌های موجود خودتان روغن‌های طبیعی را ترکیب و استفاده کنید، هم اینکه از روغن‌های اصولی‌تر فروشگاه‌های لوازم آرایشی و زیبایی استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی روشا انتخاب مناسبی برای این منظور است. استفاده از آن مثل ماسک مو است و باید برای مدت‌زمان مشخصی در تماس با موها قرار بگیرد. بعضی اجازه می‌دهند کل طول شب روغن یا ماسک در تماس با موها بماند. استفاده از روغن مو بیشتر برای موهای خشک و بلند مناسب است.

۴. لوسیون مو

لوسیون از دیگر لوازم زیبایی و محافظت از مو است. همانند لوسیون بدن، کاربرد اصلی آن مرطوب نگه داشتن موها است. در واقع وظیفهٔ آب‌رسانی به ریشهٔ موها را دارد. استفاده از آن برای کسانی که موی خشک دارند ایده‌آل است. تعدادی از برندها لوسیون‌های مختلفی تولید می‌کنند که به‌طور جداگانه برای موهای لطیف، متوسط و ضخیم کارایی دارند. در کنار این مسئله لوسیون مو تا حدودی برای حالت‌دهی به موها هم مناسب است. می‌توان از آن به عنوان جایگزینی برای ژل استفاده کرد. ژل مو حاوی الکل است و متصاعد شدن همین الکل است که به آن سختی لازم را می‌دهد. لوسیون برخلاف ژل بیشتر با عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی درست می‌شود و در کنار تغذیهٔ موها و فراهم کردن رطوبت لازم، باعث حالت‌دهی بهتر آن هم می‌شود.

آشنایی با محصولات زیبایی پوست و تأثیر آن‌ها

۱. پاک‌کننده آرایش صورت

پاک‌کننده آرایش صورت محصولی است که با استفاده از آن می‌توانید لایهٔ ایجاد‌شده به‌خاطر استفاده از لوازم آرایشی را بردارید. باید در نظر داشته باشید که این کاربرد اصلی پاک‌کننده آرایشی است و اینکه واقعا پوست صورت را تمیز کند یا نه بستگی به مدل مورداستفاده دارد. به همین خاطر بهتر است در کنار این پاک‌کننده‌ها از صابون شست‌وشوی صورت یا هر چیز دیگری که صلاح می‌دانید استفاده کنید. پاک‌کننده آرایش صورت (البته اکثریت مدل‌ها و برندها) متشکل از روغن، آب و مواد نگه‌دارنده است. ترکیباتی که خاصیت پاک‌کنندگی دارند و در شوینده‌ها یافت می‌شود در آن موجود نیست. برای آشنایی با مدل‌های مختلف این پاک‌کننده‌ها و کاربردشان می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی روشا سر بزنید.

۲. لایه‌بردار پوست

با استفاده از لایه‌بردارها می‌توانید سلول‌های مردهٔ سطح پوست را خارج کنید و درخشندگی و زیبایی را برای پوست به ارمغان بیاورید. یک یا دو بار استفاده از لایه‌بردار در هفته کافی است. بسیاری از لایه‌بردارها ترکیباتی نظیر آنزیم‌های برنج، دانه‌های شکر و پوستهٔ گردو دارند که برای خارج کردن سلول‌های مردهٔ سطح پوست ایده‌آل هستند.

۳. سرم پوست

سرم پوست از دیگر لوازم مهم زیبایی و محافظت از پوست است. بیشتر سرم‌های پوست حاوی آنتی‌اکسیدان هستند؛ آنتی‌اکسیدان از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. به‌علاوه بسیاری از برندهای مختلف سرم پوست حاوی ترکیباتی نظیر رتینول هستند که از پیری پوست و افتادن چین‌وچروک بر آن جلوگیری می‌کنند؛ سرم‌ها به تولید کلاژن در پوست سرعت می‌دهند و به همین خاطر باعث شادابی و جوانی آن می‌شوند.

۴. روغن صورت

روغن صورت سرشار از ترکیبات مغذی برای پوست است و لایه‌ای انعطاف‌پذیر بر روی سطح پوست ایجاد می‌کند. فرقی نمی‌کند چه نوع پوستی داشته باشید، در هر صورت استفاده از آن برای زیبایی و محافظت از پوست کارآمد است. البته روغن پوست خاصیت مرطوب‌کنندگی بالایی دارد و به همین خاطر می‌تواند برای کسانی که پوست بهتر است از این کرم‌ها در کنار مرطوب‌کننده‌های پوست استفاده کنید تا اثر بهتری داشته باشند. خشک دارند بهتر و مؤثرتر باشد.

۵. کرم ضدآفتاب

کرم‌های ضدآفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید درست می‌شوند. نکتهٔ مهم در انتخاب کرم ضدآفتاب این است که نوع پوست‌تان را دقیق و درست بشناسید و مدل مناسب از کرم را با توجه به آن مورد استفاده قرار بدهید.

جمع‌بندی

انواع‌واقسام مدل‌ها و برندهای مختلف لوازم زیبایی و محافظت از مو و پوست را می‌توانید در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی روشا در دسترس داشته باشید. با خرید از این فروشگاه علاوه بر اینکه هزینه‌ای از بابت ارسال محصولات متحمل نخواهید شد، می‌توانید بازخورد دیگر خریداران راجع به محصولات مختلف را مشاهده کنید و بر اساس آن خرید مطمئن‌تری داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.