دنبال مدل‌های جدید کفش با قیمت مناسب می‌گردی؟

0

قبول داری که خرید کفش، یکی از سخت‌ترین بخش‌های خرید کردن برای خانم‌هاست؟

موقع خرید کفش باید به خیلی چیزا دقت کنی به‌خصوص اگه ساعت‌های زیادی رو باهاش طی می‌کنی. یه کفش نامناسب میتونه به راحتی باعث کمردرد و پادرد بشه.
توی این اوضاع اقتصادی، قیمت کفش هم یکی از عوامل تعیین کننده توی انتخاب نهایی ماست. تو این مواقع بهتره حساب کنی که هر بار پوشیدن اون کفش قراره چقدر پای تو آب بخوره و بعد تصمیم بگیری که آیا خرید اون کفش به صرفه هست یا نه.
از طرفی رنگ و طرح کفش هم باید طوری باشه که بشه با استایل های مختلف ست کرد و یکبار مصرف نباشه! این وسط باید با مدل های جدید کفش زنانه هم آشنا باشی که یهو چند صد هزارتومن رو صرف یه کفش دمده و بی کیفیت نکنی!

خلاصه که خرید کفش دنگ و فنگ های زیادی داره؛ اما اپلیکیشن کمداkomodaa.com این کار رو برات خیلی راحت‌تر کرده! کافیه این اپلیکیشن رو نصب کنی و با جستجوی کلمه (کفش) هزاران مدل جدید کفش رو با قیمت مناسب ببینی و با چند تا کلیک خریدت رو انجام بدی!

رونیکس

یکی از خوبیای کمدا اینه که میتونی سایز، رنگ و قیمت مورد نظرت رو وارد کنی و از بین پیشنهادهایی که بهت میشه، بهترینش رو انتخاب کنی!

مثل خرید کردن تو رویا!

اینجا چند تا از مدل‌های جدید کفش زنانه رو معرفی کردیم که باهاشون آشنا شی:

 

کفش‌های مربعی!

اگه این روزا قصد خرید کفش کالج، کفش مهمونی یا صندل رو داری دیگه سراغ مدل‌های نوک‌ تیز نرو! امسال کفش‌هایی که جلوی اون‌ها مربعیه ترند شدن و کلی برو بیا دارن.

اینم یه مدل کفش مربعی از زارا که فقط با ۱۵۹ تومن توی کمدا موجوده:

 

هولوگرامی‌ها

 

کفش‌های هولوگرامی از سال ۲۰۱۹ ترند شدن و همچنان هم ادامه دارن.

اگه میخوای یه کفش شیک و جذاب برای سال جدید بخری که قیمتش هم مناسب باشه، پیشنهاد ما خرید از کمداست؛ کافیه از دسته‌بندی کفش‌ها توی اپلیکیشن، کلمه هولوگرامی رو سرچ کنی و ببینی کدوم یکی به سلیقه‌ات نزدیک تره!

کفش‌های مجلسی پاشنه‌کوتاه!

اگه تو هم با پاشنه‌های ۱۰ سانتی مشکل داشتی و نمیتونستی باهاشون راه بری یه خبر خوب برات داریم! پاشنه‌های خیلی کوتاه و اصطلاحا «تخم‌مرغی» از ترندهای سال جدید دنیای پاپوش‌ها هستن.

کفش‌های اکلیلی و شاینی

احتمالا متوجه شدی که متریال‌های براق و شاین‌دار چند ساله که توی طراحی لباس پرطرفدار شدن. اگه دوست داری توی مراسمی بدرخشی این مدل‌ کفش‌ها بهت کمک می‌کنن!

توصیه می‌کنیم موقع استایل کردن این مدل کفش‌ها، بقیه اجزای آیتمت رو ساده و با رنگ‌های خنثی انتخاب کن.

کتونی‌ سفید

حواست باشه که کتونی‌های آگلی- همون کفش‌های بزرگی که پارسال ترند شده بودن- امسال جای خودشون رو به کتونی‌های جمع و جور تر دادن و دیگه خیلی طرفدار ندارن.

کتونی سفید یکی از لازمه‌های کمد هر دختر تو سال ۲۰۲۰عه! این کفش‌ها هم مناسب اداره و دانشگاهن و هم برای قرارهای دوستانه خیلی شیک و باحالن. فقط باید حواست باشه که هر ماه با مسواک و خمیردندون خوب تمیزش کنی که از شکل و قیافه نیفته!

بوت‌های خسته!

بوت‌های slouchy یا خسته، بوت‌های ساق بلندی هستند که روی پا، چین می‌خورن و ظاهر کژوال و جدیدی به استایل شما می‌دن. اگه قد بلندی داری، بوت‌های خسته رو حتما توی لیست خریدهای زمستونه‌ات قرار بده.

تو این نوشته یه سری ازمدل‌های جدید کفش رو معرفی کردیم که موقع خرید کارت راحت‌تر باشه.

یادت نره که با خرید از کمدا، هم هوای جیب‌ات رو هم داری؛ هم به بازگشت کالای مازاد به چرخه‌مصرف کمک می‌کنی و حال کره‌ی زمین رو خوب می‌کنی.

میتونی اپلیکیشن کمدا رو از گوگل‌پلی، کافه‌بازار (برای اندرویدی‌ها) و اناردونی (برای آیفونی‌ها) پیدا کنی.

منبع :

مجله اینترنتی مد

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.