چرا در نمایشگاه کار تلنت کوچ شرکت کنیم؟

0

یکی از دغدغه‌های بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه این است که چگونه وارد بازار کار شوند و چگونه شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. البته این موضوع در مورد کارفرمایان نیز صدق می‌کند و آنها همیشه به دنبال این هستند که بتوانند بهترین و مناسب‌ترین افراد را در شرکت و کسب و کار خود استخدام کنند که هم نیروی جوان و هم نیروی جویای نام باشند.

با توجه به اینکه دنیای امروز و پیش روی ما دنیای فناوری و تکنولوژی است، به همین دلیل می‌توان این مشکلات و دغدغه‌ها را با همین تکنولوژی و فناوری برطرف کرد. اینترنت و فضای آنلاین می‌تواند بهترین ابزار برای دسترسی به بهترین موقعیت‌های شغلی و کارجویان باشد و به همین دلیل بسیاری از کارجویان و کارفرمایان از ایده‌های خلاقانه در زمینه استخدام بسیار استقبال می‌کنند و در آنها نتایج خوبی کسب می‌کنند. در دوران کرونا نیز اینترنت و فضای آنلاین اثرگذاری خود را به بهترین شکل نشان داد و بسیاری از شرکت‌ها مصاحبه‌های شغلی را به صورت آنلاین و از راه دور انجام دادند.

یکی از این ایده‌ها در استفاده از فضای آنلاین برای کاریابی، برپایی نمایشگاه کار آنلاین است که تلنت کوچ آن را برگزار می‌کند.

رونیکس

نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ دسترسی به بهترین موقعیت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاه را به امری ساده تبدیل کرده است و کارجویان تازه فارغ التحصیل شده می‌توانند تنها با چند کلیک و کمی زمان گذاشتن، جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر را مشاهده کنند و برای آنها رزومه بفرستند.

در حال حاضر که ویروس کرونا در تمام کشور پخش شده است و تمام جهان را درگیر کرده است، این روش پیدا کردن کار و کارجو می‌تواند بهترین راه برای پایین آوردن خطر ابتلا باشد و سلامت دو طرف را تضمین کند.

تلنت کوچ، پیشرفته‌ترین سایت استخدام و کار آموزی، خبر از برگزاری نمایشگاه کار آنلاین داده است که این نمایشگاه با توجه به شرایط کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود و هدف آن رفع مشکلات بازار کار است. بنابراین در این رویداد آنلاین هم کارجو و فارغ التحصیل دانشگاه به هدف خود یعنی پیدا کردن کار می‌رسد و هم کارفرما می‌تواند در شرایط همه گیری کرونا، افراد مناسب برای موقعیت‌های شغلی خود پیدا کند.

این نمایشگاه تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده است و به گزارش تلنت کوچ تا به امروز بیش از 1000 کارجو در این نمایشگاه ثبت نام کردند که تعداد زیادی از این افراد را فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین تا به امروز، شرکت‌های معتبری در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که بتوانند با کمک این نمایشگاه افراد واجد شرایط را جذب کنند.

در دوره‌های پیشین این نمایشگاه حضور کارجویان بسیار پررنگ بود و حدود 7000 نفر در این نمایشگاه شرکت کردند تا بتوانند شانس خود را برای ورود به بازار کار امتحان کنند. همچنین دوره گذشته نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ با حضور 18 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد، که این شرکت‌ها از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها بودند.

در دوره قبل 41.7 درصد کارجویان دختر و 58.3 درصد آن‌ها پسر بودند و در میان این افراد بیشترین گروه سنی را 25 تا 30 ساله‌ها، و پس از آن، 22 تا 25 ساله‌ها تشکیل می‌دادند.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

حضور در نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ بسیار آسان است و تمام افراد جویای کار می‌توانند در این نمایشگاه کار آنلاین شرکت کنند و از فرصت‌های شغلی باخبر شوند.

برای ورود به هفتمین نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ ابتدا کافیست به آدرس https://talentcoach.ir/fair/7 مراجعه نمایند، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. رزومه خود را ثبت کنید.
  2. فرصت‌های شغلی مختلف و همچنین پروفایل شرکت‌های مختلف حاضر در نمایشگاه را، بررسی کنید.
  3. رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی و یا کارآموزی اعلام شده توسط هر شركت ارسال کنید.
  4. رزومه شما توسط شركت‌ها بررسی می‌شود و در صورت قبولی، زمان مصاحبه ویدیویی تعیین می‌شود.
  5. تاريخ و زمان انجام مصاحبه آنلاین اعلام می‌شود و شما در مصاحبه شرکت می‌کنید.
  6. مرحله نهایی قبول شدن در مصاحبه و قراردادی است که پیش روی شما قرار می‌گیرد تا آن را امضا کنید و کار خود را شروع کنید.

یکی از نکات جالب در مورد پروفایل شرکت‌ها در نمایشگاه کار این است که شما با مراجعه به پروفایل شرکت‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید فرصت‌های شغلی را مشاهده کنید، می‌توانید خلاصه‌ای از نوع فعالیت آن کسب و کار و همچنین نام افرادی که قرار است با آنها مصاحبه کنید را مشاهده کنید.

نمایشگاه کار تلنت کوچ می‌تواند به شما کمک کند مسیر ورود به بازار کار و همچنین استخدام کارجو را آسان‌تر کنید و همچنین در شرایط کرونا، پروتکل‌ها را رعایت کنید و سلامت خود را حفظ کنید.

تلنت کوچ

تلنت کوچ محصولی از شرکت ایران تلنت، بزرگترین و اولین مرجع کاریابی در ایران است که به صورت پیشرفته فرصت­های شغلی را در اختیار تازه فارغ التحصیلان و کارجویان قرار می­دهد تا جذب بازار کار شوند. برقراری ارتباط میان دانشجویان و شرکت‌ها، همیشه از دغدغه دانشگاه‌ها بوده است. به همین خاطر تلنت‌کوچ با مهیا کردن بستری برای نزدیک‌تر شدن این ارتباط، زمینه ورود دانشجویان به بازار کار و شرکت‌ها را فراهم کرده است.

از خدمات وب‌سایت تلنت کوچ می‌توانیم به فرصت‌های کارآموزی، نمایشگاه آنلاین کار، مشاوره شغلی (کوچینگ)، برگزاری رویدادهای آنلاین و جلسات گپ و گفت با مدیران اشاره کنیم.

منبع: سایت تلنت کوچ

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.