۶ دلیل مهم برای دانلود اپلیکیشن سفر درون‌شهری مانند اسنپ

مطمئنا افرادی که در شهر‌های بزرگ زندگی می‌کنند به این موضوع فکر کرده‌اند که چقدر از زندگی خود را در ترافیک هدر می‌دهند یا چه مقدار زمان برای یافتن جای پارک صرف می‌کنند. هر چه بیشتر به این موضوع فکر کنید، بیشتر متوجه می‌شوید که یک راه حل برای این مشکل به چه اندازه می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. در ادامه همراه ما باشید تا به شما نشان دهیم که اپلیکیشنی مثل اسنپ چطور می‌تواند زندگی ما را متحول کند.

دلیل اول: استمرار کیفیت خدمت‌رسانی؛ ماشین‌های بهتر، تمیز‌تر و راننده‌های مؤدب‌تر

سیستم این اپلیکیشن‌ به گونه‌ای تنظیم شده است که از تکنولوژی برای بهبود و ارتقای کیفیت خود استفاده می‌کند. اگر راننده‌ای کوچک‌ترین نارضایتی برای یک مسافر ایجاد کند، به محض اتمام مسیر آن مسافر به جای ۵ ستاره به وی ۱ ستاره می‌دهد. دقایقی بیشتر طول نمی‌کشد که راننده در این مورد توسط شرکت مورد بازخواست قرار می‌گیرد. این سیستم باز باعث شده زمانی که شما سوار ماشین‌های این اپلیکیشن می‌شوید، همانند یک شاهزاده با شما برخورد شود. چون درآمد و تعداد مسافران آن روز راننده به این بستگی دارد که شما در انتهای مسیر به وی ۵ ستاره بدهید. هیچ قانون و ناظری نمی‌تواند به این اندازه در لحظه‌ لحظه مراحل ارائه‌ی خدمت نفوذ کند و جلوی تمام رفتارهای ناشایست یک راننده مثل رانندگی خطرناک و سریع یا لحن بد گفتار را بگیرد.

رونیکس

دلیل دوم: دربست‌ ارزان‌تر از همیشه، تخمین دقیق هزینه پیش از سفر و مدیریت بهتر هزینه‌ها

اسنپ به دلیل بهره‌وری بیشتر نسبت به سیستم‌های سنتی می‌تواند به راحتی قیمتی مقرون به صرفه‌تر به مشتریان ارائه کند، چرا که هیچ راننده‌ای با مسافر خالی در شهر تردد نمی‌کند و مقصد یک مسافر، مبدأ مسافر بعدی است. این اختلاف قیمت بعضا حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد متغیر است. به طور مثال مسیر غرب تهران به فرودگاه امام که به طور عادی حدود ۵۵ تا ۷۵ هزار تومان برای شما هزینه دارد، با اسنپ ۳۰ هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت که به هیچ عنوان با هزینه‌ی عادی قابل مقایسه نیست و این صرفه‌جویی بزرگ تنها به لطف بهینه بودن سیستم این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.

مورد بعد این که شما به راحتی می‌توانید هزینه‌ی لحظه‌ای از هر نقطه به نقطه‌ای دیگر را تخمین بزنید، اکانت خود را به میزان مشخصی شارژ کنید و گزارش سفرهای خود را مشاهده نمایید. تمام این ابزارها در یک اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که بدانید هر ماه چقدر هزینه و برای چه سفرهایی خرج کرده‌اید.

دلیل سوم: سرعت عمل بالاتر و زمان کمتر برای رسیدن به مقصد

شما در اسنپ سریع‌تر به خودرو دسترسی خواهید داشت، مستقل از اینکه چه ساعتی از روز باشد، یا اگر در یک محله‌ای باشید که با آن به‌درستی آشنا نیستید. همچنین راننده مستقل از فرضیات ذهنی و تجارب شخصی خود و با تکیه بر تکنولوژی روز و نقشه ماهواره‌ای می‌تواند بهترین مسیر را انتخاب کند و رسیدن به مقصد در مدت زمان بسیار کمتری انجام خواهد شد.

از طرفی، اگر صاحب ماشین می‌باشید با استفاده از این اپلیکیشن به جای استفاده از خودروی خودتان در ساعات شلوغ ترافیکی و گشتن به‌دنبال جای پارک، کافیست با چند کلیک از اسنپ ماشین درخواست کنید و در کمتر از چند دقیقه سوار ماشین شده و به سوی مقصد مورد نظرتان حرکت کنید.

حال این موارد را در کنار امکانات دیگر این اپلیکیشن‌ها قرار دهید؛ از اینکه شما می‌توانید مقصد‌های پررفت‌و‌آمد خود را به صورت میانبر در صفحه موبایل خود قرار دهید و با یک لمس کردن بدون اینکه یک کلمه با کسی حرف بزنید یا آدرسی را به کسی توضیح دهید، راننده مورد نظر را دریافت کنید.

دلیل چهارم: استفاده بهینه از زمان‌تان در مسیر، یعنی چند سال عمر بیشتر

برای کسی که به طور مثال مسیر منزل به محل کار یا بالعکس را با خودروی شخصی طی می‌کند، هدر رفتن زمان کاملا ملموس است. بسیاری از ما در شهرهای بزرگ روزانه یک یا دو ساعت (یا حتی بیشتر) را در مسیر و ترافیک رانندگی می‌کنیم تا به مقصد برسیم. تصور کنید که یک راننده دقیقا از درب خانه‌ی شما حرکت کند و بدون اینکه سؤالی بپرسد، شما را از بهترین مسیر به مقصد برساند. این یعنی حتی اگر زمان پارک کردن و زمان صرفه‌جویی شده توسط نقشه را در نظر نگیریم، شما تمام زمان درون ماشین را در اختیار دارید که یا استراحت کنید یا به کارهای دیگرتان مانند مطالعه، چک کردن ایمیل‌هایتان یا پیگیری کارهای شخصی‌تان برسید یا به یک کتاب صوتی گوش دهید. به دلیل مشخص بودن مقصد روی نقشه، امکان پرداخت اعتباری هزینه‌ی سفر و مشخص بودن هزینه قبل از شروع سفر، هیچ جای بحث و صحبتی با راننده برای شما باقی نمی‌گذارد و فقط از مسیر لذت خواهید برد.

برای کسانی که از مسیر‌های متعدد استفاده می‌کنند نیز به همین شکل صرفه‌جویی بزرگی انجام می‌شود. دیگر نیاز نیست چند مسیر مختلف تاکسی تعویض کنید و راجع به پول خرد با راننده یا محدودیت جای نشستن در تاکسی با مسافر کنار دستی خود بحث کنید یا سر چهارراه منتظر تاکسی بعدی باشید. با یک هزینه‌ی معقول در خانه سوار و در مقصد پیاده می‌شوید.

تصور کنید که روزی دو ساعت از وقت شما بهتر استفاده شود و شما مستقل از محیط بتوانید به کارهای شخصی خود برسید. این یعنی هر سال یک ماه به وقت مفید شما اضافه شده است! هیچ پولی نمی‌تواند این زمان را برای شما بازگرداند.

دلیل پنجم: امنیت بسیار بیشتر و برخورداری از حق اعتراض به عنوان یک شهروند دنیای مدرن

زمانی که یک راننده درخواست اسنپ شما را می‌پذیرد، شما تمام مشخصات او را می‌بینید. همچنین راننده همیشه مورد ارزیابی مسافران قرار می‌گیرد و به محض اینکه راننده‌ای مشکلی داشته باشد، از گردونه سیستم خارج می‌شود. احتمال اینکه شما به یک راننده بد‌اخلاق یا بی‌احتیاط برخورد کنید بسیار کم است. موضوع مهم بعدی رضایت شغلی بالای رانندگان است که صد چندان این عامل را محکم‌تر می‌کند. رانندگان برای حفظ شرایط خود و درآمد بیشتر باید لحظه به لحظه رفتار خود را نظارت کنند چون یک مسافر با یک رأی یک ستاره می‌تواند رویای درآمد بالای ماهیانه آنها را خراب کند. وقتی قدرت مشتری و مسافر انقدر بالا باشد، امنیت سیستم بالاتر خواهد رفت و آرامش جایگزین استرس و نارضایتی خواهد شد. در کنار این موارد، امکان موقعیت‌یابی دقیق راننده در هر لحظه در سیستم، گزارش دقیق از مسیر‌ها، به‌ اشتراک‌ گذاری اطلاع سفر به دوستان و خانوده‌تان، از مواردی هستند که امنیت حمل و نقل با این اپلیکیشن را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند.

دلیل ششم: کمک به محیط زیست و حمل و نقل بهینه‌تر

با استفاده از اپلیکیشن اسنپ علاوه‌ بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان، به محیط زیست شهر خود نیز کمک خواهید کرد. استفاده از خودروی شخصی تک‌سرنشین یعنی کمک به آلودگی هوا و افزایش ترافیک شهری و همچنین صرف زمان زیاد برای یافتن محل پارک که گاه می‌تواند تا ۳۰ دقیقه از وقت شما را هدر دهد.

مقصد شما مبدأ مسافر بعدی راننده است و این یعنی خودرو هیچ‌وقت تک‌سرنشین نیست که باعث بالا رفتن بی‌دلیل آلودگی هوا شود. حال تصور کنید در ابعادی بزرگ صدها هزار نفر به جای استفاده از خودروی شخصی از چند ده هزار راننده اسنپ برای جابه‌جایی استفاده کنند. این‌گونه در ابعاد کلان یعنی دیگر در خیابان‌ها افرادی که به صورت دوبل پارک کرده‌اند یا به خاطر یافتن جای پارک با سرعت کم به این‌ طرف و آن طرف می‌روند، خبری نیست. بدین ترتیب خیابان‌ها خالی‌تر، ترافیک روان‌تر، توقف‌ها بسیار کمتر و شهر خالی از خودروهای تک‌سرنشین خواهد شد که در نهایت این موضوع منجر به کمتر شدن آلودگی هوا، پاکیزه‌تر شدن شهر و بالا رفتن آرامش ساکنین شهرها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 8 دیدگاه)
  1. محمود می‌گوید

    سلام ، با تشکر از مجریان این پروژه ، بسیار ایده خوبی است، تا آنجا که من خودم و اعضای خانواده ام از اسنپ استفاده می‌کنیم بسیار راضی هستیم، راننده‌های با تربیت و با ادبی هستند، از نظر قیمتی بسیار مناسب است، چون قیمت را شرکت مربوطه مشخص میکند و مشتری و راننده در جریان قیمت هستند مشکلی پیش نمی‌آید. تا آنجایی که اطلاع دارم بسیار ی از دوستان و همکاران از این سیستم راضی هستند.

  2. Amir می‌گوید

    سلام..من یکی از رانندگان اسنپ هستم..
    اسنپ با داشتن قابلیتهای ,, به روز بودن،،سرعت خدمات،،قیمت های پایین،،مشتری مداری و استفاده بهتر از زمان و انرژی و تکنولوژی،،بسیار مناسب و بی نظیر هست به نظر من..
    ارتباط مناسب رانندگان با مسافرها هم خوبه،،تنها نقطه ضعفی که به نظرم هست،،پایین بودن قیمتها برای رانندگان و نبود امکان بیمه شدن به کمک اسنپ است..

  3. Rojin می‌گوید

    اسنپ خیلی خوبه ممنون از کد تخفیفی که گذاشتید