ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر کدام‌اند؟

0

در حال حاضر با افزایش نرخ بلیط هواپیما خارجی و ارائه‌ی ارز با قیمت آزاد، سفر به بسیاری از کشورهای اروپایی دشوارتر شده است. سفر به فرانسه، انگلستان، سوئیس و بسیاری از کشورهای دیگر علاوه بر هزینه‌ی زیاد، نیاز به ویزا دارد. دریافت ویزا از سفارتخانه‌ها، سخت و زمان‌بر است؛ به‌طوری که فکر سفر به کشوهای اروپایی را از ذهن بسیاری از مسافران خارج می‌کند. اما در این میان هستند کشورهای اروپایی ارزانی که می‌توان با هزینه‌های به‌نسبت کمتری به آنها سفر کرد. برای سفر به بعضی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی، نیازی به ویزا نخواهید داشت یا حداقل می‌توانید با هزینه و زمان کوتاه‌تر برای دریافت ویزای این کشورها اقدام کنید. همچنین، شما می‌توانید با رزرو هتل خارجی ارزان و بلیط هواپیمای خارجی با قیمت مناسب، از سفر به کشورهای اروپایی لذت ببرید. در این مطلب سعی کردیم با معرفی ۸ کشور اروپایی ارزان، سفری رؤیایی همراه با کم‌ترین هزینه را برایتان رقم بزنیم تا بدون دغدغه‌ی مالی یا برنامه‌ریزی بلندمدت، از سفر به کشورهای اروپایی لذت ببرید.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر

ارمنستان

ارمنستان یکی از بهترین و ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر و حتی اقامت است. بهترین زمان سفر به ارمنستان ماه‌های می تا اکتبر است، دقیقا هم زمان با برگزاری بهترین فستیوال‌های این کشور مانند جشنواره بین‌المللی زردآلوی طلایی ایروان، فستیوال رنگ ایروان، جشن وارداور یا همان جشن آب‌بازی و فستیوال‌های شاتوت و دلمه. اما بسیاری از گردشگران فصل زمستان را برای شرکت در مراسم سال نو و بازدید از جشنواره جاز ایروان انتخاب می‌کنند. خوب است بدانید، میانگین هزینه‌ی روزانه در ارمنستان، ۲۴ یورو محاسبه می‌شود. همچنین، هزینه اقامت در ارمنستان، به طور میانگین ۱۳ یورو و هزینه‌ی صرف غذا در این کشور، به‌طور متوسط ۸ یوروست.

لهستان

لهستان و ساحل شنی بالتیک، یکی از بهترین مقاصد سفر برای گردشگران است. فصل بهار با میانگین دمای ۲۴ درجه‌ی سانتی‌گراد، بهترین زمان سفر به لهستان است. نسیم ملایم و باران‌های گهگاه لهستان در کنار بازدید از ساختمان‌های قدیمی و جاذبه‌های گردشگری این کشور، یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرها را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با میانگین هزینه‌ی روزانه‌ی ۳۰ یورو می‌توانید از این شهر بازدید کنید و در رستوران‌های این کشور، طعم غذاهای محلی را بچشید. میانگین هزینه‌ی رزرو هاستل، در لهستان ۱۲ تا ۳۵ یوروست.

رونیکس

گرجستان

همه‌ی روزهای سال، بازار گردشگری در گرجستان داغ است. فصل تابستان، هوای گرم شهرهای گرجستان، امکان بازدید از طبیعت زیبا و انجام فعالیت در فضای باز را برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین، زمستان و هوای نسبتا سرد گرجستان، امکان شرکت در فستیوال‌های سال نو این شهر را برای شما به وجود می‌آورد. میانگین هزینه‌ی روزانه‌ی سفر به گرجستان، ۲۰ یورو محاسبه می‌شود. همچنین هزینه‌ی اقامتگاه و صرف غذا در گرجستان، به ترتیب ۶ یورو و ۲/۵ یوروست.

مجارستان

مجارستان یکی دیگر از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی است که میزبان خیلی خوبی برای سفرهای شما خواهد بود. با سفر به مجارستان در فصل تابستان، علاوه‌بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور، شما می‌توانید در جشنواره‌های تابستان بوداپست و شهرهای دیگر مجارستان شرکت کنید. میانگین هزینه‌ی روزانه‌ی شما برای سفر به این کشور، ۳۰ تا ۳۵ یوروست. اگر قصد اقامت در هاستل را داشته باشید، میانگین هزینه‌ی شما، ۱۵ تا ۳۰ یورو خواهد بود.

سفر ارزان به کشور اروپایی

صربستان

عدم نیاز به ویزا، طبیعت مسحورکننده و ارزانی در صربستان، این کشور را در فهرست ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر قرار داده است. مارس تا سپتامبر، با گرمای هوا و رطوبت نسبی در صربستان، بهترین زمان سفر به این کشور و رزرو هتل در بلگراد است. میانگین هزینه‌ی رزرو هاستل در این کشور، ۵ یوروست. همچنین، شما می‌توانید با میانگین هزینه‌ به ترتیب، ۱/۵ یورو و ۱۰ یورو، از وسایل نقلیه‌ی عمومی و رستوران‌های صربستان لذت ببرید.

ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه در هر نقطه‌ی این کشور به چشم می‌خورد. مساجد و قصرهای ترکیه، نمایانگر قدمت این کشور است، به طوری که گردشگران بسیاری برای بازدید از بناهای تاریخی و مساجد شگفت‌انگیز ترکیه به این شهر سفر می‌کنند. بهترین زمان سفر به ترکیه و رزرو هتل در استانبول تابستان است، زیرا شما می‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر، از تفریحات ساحلی ترکیه هم لذت ببرید. میانگین هزینه‌ی رزرو هاستل در این کشور، ۳۲ یورو و هزینه‌ی حمل‌ونقل، ۸ یوروست. همچنین، میانگین هزینه‌ی صرف غذا در ترکیه، ۳۹ یوروست.

رومانی

رومانی، یکی دیگر از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفرهای شما خواهد بود. این کشور از معدود مکان‌هایی است که در هر فصل سال می‌توان از آن بازدید کرد. در سال‌های اخیر، سفر به رومانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و این به دلیل ریزورت‌های اسکی و سواحل زیبای دریای سیاه است. میانگین هزینه‌ی رزرو هاستل در این کشور، ۳۵ یورو و هزینه‌ی حمل‌ونقل، ۵ یوروست. همچنین، میانگین هزینه‌ی صرف غذا در رومانی، ۴۶ یوروست.

با مطالعه‌ی این مطلب دست‌تان برای انتخاب و بررسی ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر، باز است. شما می‌توانید برای آشنایی و انتخاب بهترین مقصد به سایت آیتورز مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی هتل‌ و رستوران‌های خوب و حتی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کشور مورد نظرتان کسب کنید.

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.