کابینت آشپزخانه را اینترنتی سفارش دهید

0

آشپزخانه مرکز خانه به حساب می­‌آید و آن­چه در آن خودنمایی می‌­کند، کابینت است. کابینت در رنگ‌ها و طرح­‌های مختلف در خانه به شما کمک می­‌کند تا اشیای ریز و درشت خود را در جاهای مناسب قرار بدهید. امروزه، صنعت کابینت‌سازی پیشرفت زیادی کرده و صنعتی پرتنوع و گران به ­شمار می‌­آید.

انتخاب کابینتی با رنگ و طرح مناسب می­‌تواند حس و حال تازه و شادمانه‌­ای به خانه ببخشد. حتی می‌­توان با طراحی متناسب، آشپزخانه‌ای کوچک را به فضایی جادار و بزرگ تبدیل کرد.

امروزه، هر آشپزخانه­‌ای بسته به متراژ و شکل هندسی­‌اش طراحی خاصی می‌خواد و نوع کابینت آن نیز باید خاص باشد. در هر صورت کابینت آشپزخانه باید چشم­‌نواز باشد و چیدمان وسایل باید به صورتی باشد که به راحتی در دسترس قرار بگیرند.

رونیکس

فراگیری اصول طراحی دکور آشپزخانه و در واقع طراحی کابینت باعث می‌­شود آشپزخانه به مکانی آرامش­‌بخش و نشاط­‌آور تبدیل شود. این روزها دیگر کمبود جا در آشپزخانه‌­های کوچک معضل و مشکل محسوب نمی­‌شود. زیرا می‌­توان با طراحی و ساخت قفسه‌­هایی با ابعاد گوناگون در داخل کابینت‌­ها وسایل آشپزخانه را به راحتی چیدمان کرد و فضای بیشتری در نظر گرفت. هم­چنین می­‌توان در طراحی کابینت با جاسازی­‌های مختلف، وسایلی را که دوست نداریم در دیدرس مهمانان­‌مان قرار بگیرد، در کابینت­‌ها قرار بدهیم یا با قفسه­‌بندی متناسب به وسایلی که در هر کابینت قرار می‌­گیرد، ساختار منظمی بدهیم. مثلا برای ادویه‌ها، ظروف، قاشق و چنگال و غیره قفسه‌های مشخص و جداگانه‌ای تعبیه کنیم .

بنابراین مشاوره برای انتخاب نوع و جنس کابینت و انتخاب متخصصان حرفه­‌ای و کارآزموده برای طراحی، ساخت و اجرای کابینت­هایتان امر بسیار مهمی است. در حال حاضر، به دلیل وجود تنوع زیاد و هزینه‌ی بالا، انتخاب و اعتماد به متخصصین این حرفه بسیار دشوار است. اما اپلیکیشن کبال این موضوع را به آسانی حل کرده است. کبال، یک سامانه‌ی آنلاین خدمات خانه و ساختمان است که با در اختیار داشتن متخصصان مجرب و کارآزموده تمامی امور مربوط به ساختمان را به سهولت و با کیفیت بالا برای شما انجام می­‌دهد.

انواع جنس کابینت آشپزخانه

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت هایگلاس

این نوع کابینت با کیفیت درجه یک و قیمت بالا، نوعی MDF شیک و زیباست که قابلیت ایجاد طرح‌های مدرن، سنتی و طرح‌های مختلف بر اساس سلیقه‌ی مشتریان را دارد. به دلیل جنس مرغوب و صیقلی، تمیز کردن آن آسان است. سطح براق و درخشنده‌ی آن جلوه‌ی بیشتری ایجاد می‌­کند. تنوع رنگ آن هم بسیار زیاد است.

کابینت­‌های تمام چوب

این نوع کابینت، زیبا و گران است و میزان مواد مصرفی آن بالاست. زمان ساخت و نصب آنها نیز طولانی است.

کابینت­‌های MDF

این جنس که از ضایعات چوب ساخته می­‌شود علاوه بر زیبایی، ظرافت و تنوع رنگ، در برابر رطوبت، ضربه و حرارت مقاوم و نیز عایق مناسبی برای صداست. اما به دلیل وجود مواد شیمیایی به‌­کار رفته در مواد سازنده‌ی آن، باعث آلودگی هوا می‌­شود. MDF به دلیل تنوع در طرح و رنگ طرفداران زیادی دارد.

کابینت‌­های PVC

PVC معمولا در ساخت کابینت سرویس بهداشتی استفاده می‌­شود و برای کابینت آشپزخانه بیشتر به صورت MDF با روکش PVC به کار می‌­رود. طرح و مدل‌های متنوعی دارد و پروسه‌ی تولید آن سریع است و نسبتا هزینه‌ی کمتری دارد. ولی مصنوعی است و برای محیط زیست نیز مضر است.

کابینت­‌های فلزی

این جنس نسبت به انواع دیگر کابینت، ارزان­تر است ولی امروزه به دلیل کیفیت پایین، کمتر از آن استقبال می‌­شود و معمولا به عنوان بدنه‌ی کابینت از آن استفاده می‌­کنند. معایب این جنس کابینت‌ها این است که به مرور زمان رنگ خود را از دست می­‌دهد و در محیط­‌های مرطوب زنگ می‌­زند و پوسته‌پوسته می‌­شود.

سخن آخر

پس از دقت در انتخاب جنس باکیفیت، طراحی مناسب و نصب درست کابینت، مهم‌ترین موضوع حفظ و نگهداری آن است؛ زیرا کابینت به مرور زمان و بر اثر استفاده‌ی مداوم دچار پوسیدگی می‌شود. بنابراین محافظت و استفاده‌ی درست از آن بسیار ضروری است. اما در صورت بروز مشکل یا خراب شدن کابینت‌­ها، تنها راه چاره کمک گرفتن از متخصصان این کار است. مثلا در صورت به وجود آمدن مشکل می‌­توانید با مشاوره‌ی درست، تنها بخش‌­های آسیب­‌دیده را مرمت کنید یا درهای کابینت‌­تان را عوض کنید. مشاوران و متخصصان کبال، به دلیل تخصص و تجربه‌ی زیاد می‌­توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند و با توجه به دقت نظر و کیفیت بالای کارهای اجرایی کبال، از آغاز کار تا انتخاب جنس، طراحی، ساخت و اجرای کابینت آشپزخانه همراه‌­تان باشند.

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.