چگونه بلیط چارتر و لحظه آخری را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنیم؟

0

این روزها در پی رشد استفاه از وبسایت و اپلیکیشن‌های خرید بلیط هواپیما، بررسی قیمت بلیط هواپیما و خرید آن راحت‌تر از قبل شده است.

اما تجربه ثابت کرده است که خرید بلیط هواپیما از یک وبسایت معتبر مانند علی بابا روشی مطمئن‌تر است تا وبسایت‌های ناآشنایی که ممکن است ما را به دردسر بیندازند.

در مطلب امروز قصد داریم به شما بگوییم که خرید اینترنتی بلیط هواپیما از علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار، چقدر راحت است و چه مزایایی دارد. به این ترتیب حتی افرادی که تاکنون برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اقدام نکرده‌اند نیز می‌توانند یکبار از علی بابا بلیط بخرند و تجربه‌ی خوبی از سفر را برای خود ثبت کنند. زیرا خرید بلیط چارتر، سیستمی و… از علی بابا، امکان بررسی مسیرهای پروازی، پروازهای ایرلاین‌های مختلف، مقایسه‌ی قیمت‌ بلیط هواپیما، پرداخت اینترنتی بهای بلیط، استرداد وجه پرداختی در صورت لغو کردن پرواز، و پشتیبانی ۲۴ ساعته را برای مسافران فراهم می‌کند.

رونیکس

همچنین با علی بابا شما می‌توانید در کمتر از ۳ دقیقه، بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه به آژانس‌های مسافرتی، بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر را پس از بررسی قیمت ایرلاین‌های مختلف انتخاب و مبلغ آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید. اگر به هر دلیلی سفرتان لغو شد یا در روند رزرو اینترنتی بلیط با مشکل مواجه شدید نیز، از حمایت تیم پشتیبانی علی بابا برخوردار می‌شوید. این تیم ۲۴ ساعته آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات شماست.

کافی است برای رزرو بلیط هواپیما در علی‌بابا به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید و از نوار بالای صفحه، قسمت پروازهای داخلی را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه‌ی پرواز داخلی، مشخص کنید که قصد خرید بلیط یک یا دو طرفه را دارید. در مرحله‌ی بعد، شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ سفر و نوع مسافر (نوزاد، کودک یا بزرگسال) را انتخاب و پس از آن روی گزینه‌ی جست‌وجو کلیک کنید. در ادامه فهرست پروازهای مختلف به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از میان پروازهای مختلف به مسیر مورد نظرتان، دست به انتخاب بزنید. پس از انتخاب پرواز، پنجره‌ای برایتان باز می‌شود که در آن اطلاعات پرواز و مشخصات مسافران نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را بررسی کنید و اگر درست بود، با کلیک روی گزینه‌ی ادامه‌‌ی فرآیند خرید، وارد درگاه پرداخت الکترونیکی شوید. حالا از طریق حساب کاربری‌تان رزرو خود را ثبت و مبلغ بلیط را با کارت بانکی خود پرداخت کنید. به همین راحتی…

پس اگر قصد بلیط چارتر، سیستمی یا لحظه آخری را دارید، حتما سری به وبسایت علی بابا بزنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.