امسال می‌توانید در بزرگترین حراج سال از آمازون خرید کنید

مالتینا خریدی ساده از آمازون امریکا

1

بلک فرایدی یا جمعه سیاه بزرگترین حراج سراسری در دنیا و بهترین زمان برای خرید سالیانه است. درکشورهای آمریکایی و اروپایی، مردم خرید مایحتاج یکسال خود را در تمامی زمینه‌ها از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی،کیف و کفش و … با تخفیف های شگفت انگیز تا 95% در این روز انجام می‌دهند. شاید باورتان نشود ولی بلک فرایدی برای خریداران آن‌قدر جذاب است که هر سال در این رویداد، عده‌ای کشته یا زخمی هم می­‌شوند!

آمازون آمریکا، بزرگترین حراج جمعه سیاه در دنیا را برگزار می­‌کند

آمازون، بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی با تنوع بیش از ۵۰۰ میلیون نوع محصول، بالاترین میزان فروش در این روز را دارد. امسال مالتینا امکان خرید از آمازون رابرای ایرانیان فراهم کرده است. در مالتینا شما می‌توانید از یک سایت ایرانی و با زبان فارسی همان اجناس آمازون را خریداری و با کارت‌های عضو شتاب، معادل ریالی بهای آن‌ها را پرداخت کنید .

رونیکس

بلک فرایدی این بار در ایران

خرید از بلک فرایدی آمازون در ایران

آمازون در وبسایت خودش اعلام کرده است که از تاریخ ۱۶ نوامبر تا ۲۵ نوامبر این رویداد بزرگ را اجرا خواهد کرد و مشتریان می‌­توانند در این تاریخ از بزرگترین حراج‌های سال استفاده کنند. این رویداد بزرگ در ایران در تاریخ ۱ الی ۳ آذر ۱۳۹۷ برگزار می‌شود که چند روز بیشتر تا شروع آن باقی نمانده است.

چگونه در بلک فرایدی وبسایت آمازون آمریکا شرکت کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید با توجه به تحریم‌ها امکان خرید مستقیم از وبسایت آمازون میسر نیست و این امر موجب شده تا هموطنان ایرانی از این خرید استثنایی بازمانند و نتوانند خریدی با کیفیت از آمازون انجام بدهند.

مالتینا پس از ۳ سال فعالیت در حوزهٔ خرید از آمازون آمریکا و ارائهٔ خدمات به بیش از ۵۰ هزار مشتری از سراسر ایران، در سال ۲۰۱۸ کمپینی را در نظر گرفته است که امکان استفادهٔ مردم ایران از بزرگترین حراج دنیا یعنی بلک فرایدی آمازون آمریکا را فراهم می‌­کند.

مالتینا به‌عنوان واسطهٔ خرید بین شما و آمازون کانالی‌ است تا مشتریان عزیز بتوانند از تخفیفات منحصربه‌فرد آمازون استفاده کنند و خریدی لذت‌بخش داشته باشند. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از آمازون آمریکا سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

برای شرکت در بلک فرایدی سال 2018 آمازون آمریکا فقط چند روز باقی مانده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ نحوه خرید و مشاهدهٔ محصولات متنوع در مالتینا به لینک زیر مراجعه نمایید.

ورود به سایت

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. مرسا تجهیز می‌گوید

    با تشکر ااز شما