کاربوم، نسل جدید وبسایت‌های کاریابی

0

مهم‌ترین چالش و دغدغهٔ افراد پس از گرفتن مدرک تحصیلی، پیدا کردن شغل مناسب و استخدام شدن است؛ موضوعی که این روزها به‌عنوان یکی از ۳ بحران اصلی کشور شناخته می‌شود. البته این موضوع فقط محدود به زمان فارغ‌التحصیلی نیست. اگر طول مدت زندگی شغلی هر فرد را ۳۰ سال در نظر بگیریم، به‌طور متوسط بین ۵ تا ۷ بار در این بازهٔ زمانی احتمال تغییر و جابه‌جایی شغلی وجود دارد.

پیدا کردن شغل مناسب و تعداد جابه‌جایی‌های شغلی به عوامل مختلفی مثل موارد زیر بستگی دارد:

رونیکس
  • رشته‌ای که در آن تحصیل کرده‌ایم و بازار کار آن رشته؛
  • میزان شناخت ما از استعدادها و علایق‌مان و انتخاب‌های شغلی درست؛
  • میزان مهارت‌ها و توانمندی‌های ما برای استخدام شدن؛
  • از بین رفتن یا ایجاد مشاغل جدید در مدت زمانی کوتاه به دلیل تغییرات سریع تکنولوژی.

با توجه به این عوامل فکر می‌کنید یک سایت کاریابی چه خدماتی را باید به کارجویان و متخصصان ارائه کند؟ آیا هنوز هم می‌شود از یک وبسایت کاریابی فقط انتظار انتشار آگهی‌ استخدام را داشت؟ پس تکلیف موضوع شناخت استعدادهای شغلی، تناسب شغل با علایق و مهارت‌های کارجو و از همه مهمتر به‌روز کردن مهارت‌های لازم برای زندگی شغلی بهتر چه می‌شود؟

ناتوانی وبسایت‌های کاریابی موجود در پاسخگویی به این نیازهای نوظهورِ کارجویان و البته کارفرمایان، لزوم تعریف مجدد سرویس‌های استخدام و خدمات در حوزهٔ منابع انسانی را به‌وجود آورده است.

با توجه به این نیاز جدی، وبسایت کاربوم به باز تعریف رویهٔ وبسایت‌های کاریابی و استخدام پرداخته و با خلق سرویس‌های متنوع و جدید به‌عنوان یک اچ آر تک (HR Tech) به‌دنبال پاسخ به نیازهای متنوع متخصصان و وصل کردن آن‌ها به واحد‌های جذب و استخدام شرکت‌ها و بازار کار برای شروع یک زندگی شغلی هدفمند و مؤثر است.

وبسایت کاربوم سرویس جامع بازار کاری است که برای تک تک عوامل تأثیرگذار بر پیدا کردن شغل، جابه‌جایی‌هایی شغلی، و نیاز به یادگیری‌های طول مسیر زندگی شغلی که در بالا اشاره شد راه‌حل‌های مناسب و یکپارچه‌ای ارائه می‌کند.

همهٔ آنچه برای زندگی شغلی بهتر نیاز دارید.

پیشنهاد کاربوم به شما برای یافتن شغل مناسب و داشتن یک زندگی شغلی بهتر استفاده از مجموعه خدمات زیر است:

یافتن شغل از طریق بخش آگهی‌های استخدام

یافتن شغل مناسب و ارتباط اولیه با واحد جذب و استخدام شرکت‌های متقاضی و پیگیری وضعیت استخدام در کاربوم به سادگی انجام می‌شود. در این زمینه سرویس اطلاع رسانی آگهی‌های استخدام کاربوم به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان از فرصت‌های شغلی مناسب با خود مطلع شوید و همچنین در پنل کاربری خود از وضعیت رزومه و درخواست شغلی خود در شرکت‌ها آگاه باشید (جست‌وجو در بین هزاران آگهی استخدام شرکت‌های معتبر در کاربوم).

شناخت توانمندی‌ها از طریق تست‌های شغلی

در کاربوم برای شناخت استعداد‌ها و توانمندی‌هایتان به سرویس تست‌های آنلاین روانشناختی هدایت می‌شوید تا با انجام تست‌ها، شخصیت شغلی خود و توانمندی‌هایتان را بهتر بشناسید و نهایتا در انتخاب شغل مناسب از خروجی این آزمون‌ها استفاده کنید.

معرفی حرفه‌ای خود از طریق رزومه‌ساز آنلاین

داشتن رزومهٔ حرفه‌ای و استاندارد از الزامات دستیابی به شغل ایده‌آل است. فراموش نکنید رزومه اولین ملاقات حرفه‌ای شما با کارفرماست. با رزومه‌ساز کاربوم توانمندی‌ها و سوابق شغلی شما به‌خوبی و کاملا طبقه‌بندی شده و حرفه‌ای در چندین قالب گرافیکی جذاب منعکس می‌شود. همچنین شما می‌توانید فایل رزومهٔ خود را به‌صورت رایگان دانلود کنید (با قدرتمندترین رزومه ساز فارسی یک رزومهٔ حرفه‌ای بسازید).

ارتقای مهارت‌های فردی از طریق رویدادهای شغلی

در بخش جدید رویدادهای شغلی که به‌تازگی به خدمات کاربوم اضافه شده است، شما می‌توانید به‌راحتی به مرتبط‌ترین دوره‌ها و رویدادهای آموزشی دسترسی داشته باشید تا ضمن به‌روز کردن دانش و مهارت‌ها، قابلیت استخدام خود را نیز توسعه دهید.

دریافت آموزش آنلاین از طریق وب یاد:

وب‌ یاد یک شبکهٔ یادگیری آنلاین است. ارائه ویدئوهای آموزشی توسط اساتید مطرح در موضوعات کاربردی و مهارتی ازجمله ویژگی‌های برجسته وب‌ یاد است.

آشنایی با شرکت‌ها از طریق صفحات برند کارفرمایی

آشنایی با محیط کاری و فرهنگ سازمانی، پیش از ورود به شرکت‌ها، می‌تواند کمک زیادی در رضایت شغلی شما در آینده داشته باشد. تناسب با فرهنگ و ارزش‌های سازمانی، عاملی تعیین‌کننده در ماندگاری و رشد حرفه‌ای شماست. به بخش معرفی شرکت‌ها در کاربوم سر بزنید تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

و در آینده‌ای نه چندان دور نیز سرویس‌های جدید دیگری در کاربوم راه‌اندازی خواهند شد، با این امید که مجموعهٔ این خدمات جامع و یکپارچه امکان تجربهٔ زندگی شغلی بهتر را برای همهٔ متخصصین ایجاد کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.