پرطرفدارترین تورهای مسافرتی برای خوشگذرانی در زمستان ۹۷

0

اگر در این فصل سال از سرمای زمستان خسته شده‌اید و به فکر استراحت هستید، الان فرصت خوبی است که با پیشنهادهای آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین سفرهای زمستانی خود را در برخی شهرهای پیشنهادی بگذرانید.

خریدی ارزان در شهر خوشگذرانی‌ها با تور کیش

رونیکس

تور کیش انتخابی مناسب و فوق‌العاده است. در این فصل، با وجود هوایی بی‌نظیر در اطراف مناطق ساحلی، همه‌ی سختی‌های روزهای سرد زمستان از ذهن‌تان پاک می‌شود.

کیش یکی از بهترین و مدرن‌ترین شهرهای گردشگری ایران است که امکانات و تجهیزات آن به مسافران کمک می‌کند تا با هر هزینه و درآمدی اقامت خوشی را در جزیره تجربه کنند. شهری با انبوه هتل‌های ۵ستاره و لوکس تا هتل‌آپارتمان‌های مجهز، همیشه پذیرای میهمانان است و برای سرگرمی آنها نیز برنامه‌های خوبی دارد.

اگر همین حالا با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید، خیلی ساده می‌توانید با کمک مشاوران آژانس بهترین برنامه‌ی سفر را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید، با مناسب‌ترین خط‌هوایی بروید و در بهترین هتل‌های جزیره اقامت کنید.

اگر تمایل دارید تا در هتل‌های ساحلی ساکن شوید، حتما برای تفریح و بازی‌های آبی برنامه‌ریزی کنید و خاطره‌ای بی‌نظیر از این سفر با خود به تهران ببرید.

فراموش نکنید که یکی از نکته‌های مهم سفر به کیش تجربه لذت خرید است. مراکز خرید و مال‌های کیش همیشه فضای مناسبی هستند که شما با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید خرید فصل‌تان را انجام دهید. با توجه به منطقه آزاد بودن کیش و در این فصل، هزینه گمرک هم به محصولات اضافه نمی‌شود و شما با اختلاف قیمت زیادی نسبت به مکان‌های دیگر می‌توانید برای خود و عزیزان‌تان خرید کنید.

فرصت را از دست ندهید و برای همین آخر هفته برنامه‌ریزی کنید و در هوای خوب بهاری و در آرامش حسابی خوش بگذرانید.

کیش را بدون گشت‌وگذار در پارک‌ها و منابع طبیعی ترک نکنید و حتما برنامه‌ای برای دوچرخه‌سواری دور جزیره بگذارید. یا به پارک پرندگان بروید و یا با رقص دلفین‌ها در آکواریوم کیش خاطر‌ه‌ای خوش بسازید.

لذت خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای جنوب با تور قشم

تور قشم را اهل طبیعت و عاشقان شگفتی‌های جنوب به‌خوبی می‌شناسند. زمرد خلیج فارس حالا مدت‌هاست که یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری توریست‌های خارجی است. این شهر آن‌قدر جذاب و دیدنی است که ندیدن آن حتما از خاطرات مسافرتی‌ شما کم می‌کند.

درست است که این جزیره به‌اندازه‌‌ی کیش مجهز نیست، اما باز هم امکانات مناسبی برای اقامتی خوب در جزیره وجود دارد؛ به‌خصوص اگر با تورهای آژانس مقتدر سیر همراه باشید، می‌توانید در بهترین هتل‌های شهر بمانید و با راهنماهای محلی به‌خوبی به گشت‌وگذار بپردازید.

قشم پر است از شگفتی‌های طبیعت که احتمالاً برای دیدن همه آن‌ها در یک اقامت سه تا چهار روزه وقت کم بیاورید. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر اقامتی کوتاه دارید، حداقل از مکان‌های معروف و مهم آن دیدن کنید.

دره ستاره‌ها به‌عنوان یکی از مشهورترین مکان‌های گردشگری قشم، برای بیشتر گردشگران سراسر شگفتی است. دره ستاره‌ها دره‌ای ترکیب از صخره‌های مرجانی است که تماشای آن شما را هیجان‌زده می‌کند. حتما برای ساعت‌ها پیاده‌روی و لذت از محیط خودتان را آماده کنید. بهترین عکس‌های سفر شما در این مکان ثبت خواهد شد.

با راهنماهای محلی به تماشای جنگل‌های حرا بروید و این عجایب طبیعت را از نزدیک ببینید. تماشای جنگلی معلق با ریشه‌های برآمده از آب و قایق‌سواری در میان آن شبیه نوعی رؤیاپردازی است.

اگر از علاقه‌مندان به قایق‌سواری هستید، حتما برنامه‌ای را برای تماشای رقص دلفین‌ها در خلیج‌فارس بگذارید و طلوع خورشید را در نزدیکی جزیره‌ هنگام ببینید و از تماشای دلفین‌ها سیر نشوید!

قشم را بدون خوردن غذاهای خوشمزه‌ی محلی در ساحل ترک نکنید و حتما طعم خوش آشپزی زنان بی‌نظیر جزیره را بچشید.

زمان خوبی است که همین آخر هفته با همه‌ی این قشنگی‌ها روبه‌رو شوید. همین الان به وب‌سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور قشم را بخرید.

گشت‌وگذار در ییلاق‌های خراسان با تور مشهد

برای آرامش دل‌تان و آسایش روح‌تان حتما سفری خانوادگی به مشهد داشته باشید. شهری که حال شما را خوب می‌کند و آرامشی برایتان رقم می‌زند که همیشه دوست دارید به آنجا برگردید.

اینجا امکانات گردشگری فراوان است، هتل‌های لوکس ۵ ستاره تا هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم آن‌قدر زیاد هستند که شما با هر هزینه‌ای به‌خوبی می‌توانید در این شهر مقیم شوید و از سفرتان لذت ببرید.

طبق برنامه‌ی همه‌ی مسافران، همان ابتدا به دیدار امام رضا (ع) بروید، با امام هشتم رازونیاز کنید و دل‌تان را جلایی دهید تا برای باقی سفر برنامه‌ریزی کنید. اگر در ساعت‌های اذان به آستان بروید، حتما می‌توانید در مراسم دعا و مناجات جمعی هم شرکت کنید و از این مراسم فیض ببرید.

بعد از آرامش دل‌تان، راهی شهر شوید و حسابی در این شهر مقدس خوشگذرانی کنید. پارک‌های بزرگ جنگلی و یا تفریحی را در برنامه‌تان بگذارید. به دیدار حکیم فردوسی بروید و حتما از مقبره‌ی نادرشاه دیدن کنید.

اگر به طبیعت علاقه‌مند هستید، مثل محلی‌ها راهی طرقبه، یکی از ییلاق‌های زیبا و دیدنی مشهد، شوید و حتما ساعتی را در رستوران‌های زیبا و خوش آب‌وهوای منطقه بمانید و حتما کباب شاندیزی خوشمزه سفارش دهید.

با خانواده‌تان تماشا و خرید از بازار رضا در مشهد را از دست ندهید. در آنجا بهترین سوغاتی‌های مشهد را برای عزیزان‌تان بخرید و یادگاری بیاورید.

اگر همین حالا دل‌تان هوای این شهر زیبا و دوست‌داشتنی را کرد، نگاهی به وب‌سایت مقتدر سیر بیندازید و مناسب‌ترین برنامه تور مشهد را رزرو کنید و آخر هفته هم عازم آنجا شوید.

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.