تجربه ای به یادماندنی از سفر با قطار به مشهد

0

شهر مشهد جزو یکی از شهرهای مذهبی و گردشگری در ایران به حساب می آید که سالیانه مسافران و گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند. سفر به مشهد نیازمند برنامه ریزی از قبل است تا بتوانید از مسافرت خود لذت کامل را ببرید. اکثر مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند علاقمند هستند که با قطار به این شهر بروند. اما افرادی هستند سفر خوبی را با قطار تجربه نکرده اند و نمی دانند که از کدامیک قطارهای مسافربری استفاده تا سفر لذت بخشی را تجربه کنند. در ادامه قصد دارم قطارهای که تجربه بسیار لذت بخشی را برای شما رقم می زند را معرفی کنم.

بهترین قطارهای مسیر تهران به مشهد

قطار قبل از هواپیما وارد زندگی ایرانی ها شد و بعنوان یک نوستالژی می توان از این وسیله یاد کرد. یک وسیله بسیار راحت برای سفر رفتن است اما باید درنظر گرفت که هر قطاری نمی تواند آغاز یا پایان یک سفر خوب را برای شما رقم بزند. قطار هم مانند هتل براساس امکاناتی که دارد درجه بندی می شود. اگر قصد دارید سفر به یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید بهتر است از شروع سفر برای خودتان خاطرات خوب ثبت کنید و قطار مناسب را تهیه کنید.

مردم تهران علاقه بسیاری برای سفر به شهر مشهد دارند ولی براساس نظرسنجی که از مسافران مشهد بدست آورند این افراد نمی دانند کدام قطارها بهترین هستند تا تجربه عالی از این وسیله نقلیه بدست بیاورند.

رونیکس

اگر می خواهید بهترین بلیط تهران مشهد را خریداری کنید در ادامه ما را همراهی کنید قصد داریم بهترین قطارهای مسیر تهران مشهد را معرفی کنیم.

قطار زندگی ؛ تجربه لذت بخش سفر

نمای داخلی قطار زندگی

قطارهای متنوعی هرروز وارد ناوگان ریلی کشور می شوند و این می تواند انتخاب را برای مسافران بسیار سخت کند. اما قطار زندگی جزو لوکس ترین قطارها به حساب می آید.این قطار دارای امکانات و خدمات عالی که تحول عظیمی را در خطوط ریلی ایجاد کرد است.

قطار زندگی دارای واگن و کوپه های 4 نفره و کاملا مدرن طراحی شده است. کوپه های این قطار مانند دیگر قطارها بزرگ و دلباز مانند قسمتی از یک خانه است و شما تا رسیدن به شهر مشهد احساس هیچگونه ناراحتی نخواهید داشت.

تمام کارکنان قطار زندگی در جلوی هر واگن ایستاده‌اند تا به تک تک مسافران خوشامد بگویند و پس از مراسم خوش آمد گویی با شربت از افراد داخل کوپه پذیرایی می کنند؛ مطمئنا مسافران حس لذت بخشی را تجربه خواهند کرد. همچنین امکاناتی نظیر پذیرایی مخصوی کودکان، رستوران و کافی شاپ های مدرن،

سرویس خواب های تمیز، تنظیم سیستم تهویه براساس دلخواه مشتری، دارای سرویس بهداشتی و فرنگی در هر کوپه، دادن روزنامه و مجلات به مسافران، سیستم های دیجیتالی برای صدا زدن مهماندارها دارا می باشد.

رستوران های پنچ ستاره این هتل کاملا لوکس طراحی شده اند و تمام غذاهای که در این رستوران سرو می شود با ذائقه مردم ایران کاملا سازگار است. در هنگام وعده غذایی تمام مسافران باید به رستوران بروند و غذای خود را در محل سرو کنند اما اگر سالمندی در بین مسافران بود و توان رفتن به رستوران را نداشت، مهماندارها غذا را به کوپه مورد نظر می برند و تا در آنجا غذا سرو کنند. علاوه بر کیفیت بالای غذاهای رستوران فدک، محیط رستوران بسیار آرامبخش برای مسافران می باشد.

این قطار لوکس در مسیر تهران مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است و برای استعلام از قیمت های بلیط این قطار می توانید وارد سایت سامتیک شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید و همچنین بلیط قطار تهران مشهد را برای زمان مورد نظر رزرو کنید.

قطار نور؛ کسب تجربه امنیت و سرعت

کوپه قطار نور

قطار نورالرضا اولین قطار در بخش خصوصی است که تمام تجهیزات قطار را بدون واسطه از تامین کنندگان خارجی دریافت کرده است. قطار نور در مسیر تهران مشهد، اصفهان مشهد، تهران شیراز و کرج مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است.

کوپه و رستوران این قطار بصور کاملا مدرن طراحی شده است. ظرفیت هر کوپه 4 نفر است و دارای تخت وصندلی است. امکانات همانند سیستم های صوتی و تصویری دستگاه پیجر برای احضار مهماندارها، رخت آویز، چراغ مطالعه، سطل زباله، لوازم خواب،پریز برق و روزنامه و مجله برای هر کوپه تعبیه شده است.

همچنین یکسری امکانات برای واگن ها در نظر گرفته شده است نظیر واگن های vip، اینترنت، جی پی اس، سرویس های بهداشتی و فرنگی، ویلچر، لرزش کم و راهروهای بسیار عریض می باشد.

منوی کاملا متفاوت برای رستوران قطار نور درنظر گرفته شده است و مسافران می توانند برحسب نیاز خود یک مدل غذا را انتخاب و سرو کنند. همچنین در ابتدای خرید بلیط قطار می توانید غذای خود را مطابق با میل خود سفارش دهید و پس از ورود مسافران به داخل قطار از آنها پذیرایی می شود و خوش آمدگویی دلپذیری خواهند داشت.

انتخاب قطار برای سفر، تجربه ای بیادماندنی

دو قطاری که در متن معرفی شده است از بهترین قطارهای مسیر تهران مشهد هستند و بیشترین فروش بلیط قطار تهران مشهد را نیز به خود اختصاص داده اند. در انتها شما می توانید براساس نیاز خود یک قطار مناسب را انتخاب کنید و تجربه عالی را برای خود رقم بزنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.