لیزر رفع موهای زائد ایلایت و بازگردانی نرمی و لطافت به پوست

0

خدمات زییای طیف بسیار وسیعی از خدمات را در کلینیک های زیبایی را شامل می شود، از جراحی زییایی واژن تا خدمات نگهداری پوست و مو و لیزر موهایی زائد که با دستگاه های مختلف انجام می شود.
اگر از رشد دائمی موهای زائد خسته شده‌اید، و دیگر اپیلاسیون یا موم انداختن برای رفع موهای زائد نیز رضایت شما را جلب نمی‌کند، پس اکنون حذف دائمی موهایتان می‌تواند یک راه مناسب باشد. لیزر موها یکی از معمول‌ترین روش‌های زیبایی در جهان است و یکی از آنها لیزر ایلایت است، که ترکیبی از IPL و فرکانس رادیویی می‌باشد که پالس کنترل شده دقیقی از نور فیلتر شده را می‌گیرد، که توسط ملانین، که رنگدانه مو است، جذب می‌شود.به نقل از کلینیک لیزر موهای زائد رازی این اشعه، مو را گرم می‌کند و سلول‌های مسئول رشد مو را از بین می‌برد. مزیت بزرگ ترکیب IPL و فرکانس رادیویی این است که نفوذ عمیق‌تری دارد و بر ملانین پوست تاثیر نمی‌گذارد، بنابراین برای تمام پوست‌هایی، که IPL تنها، برای آنها موثر نیست نیز، قابل استفاده است. این روش همچنین می‌تواند موهای خاکستری و قرمز را مورد هدف قرار دهد. همچنین مزیت دیگر استفاده از این فن آوری پیشرفته، نرم‌تر شدن پوست و طراوت و جوانی بیشتر آن خواهد بود.لیزر در زیبایی

لیزر موهای زائد ایلایت چیست؟

ایلایت مخفف الکترو اپتیکال سینرژی است.
ایلایت ( (IPL + RF ترکیبی از سه تکنولوژی پیشرفته زیر است:

رونیکس
  • فرکانس رادیویی دو قطبی
  • IPL
  • خنک کننده تماسی با پوست

هنگامی که این سه در یک درمان متحد می‌شوند، نتایج مثبت آن را خواهید دید. ایلایت اولین و تنها تکنولوژی است که توانایی IPL ((Intense Pulse Light و RF (انرژی فرکانس رادیویی) را ترکیب می‌کند. ایلایت نسل بعدی این فن آوری است که ترکیبی از مزایای IPL و رادیوفرکانس (امواج الکترومغناطیسی) را برای رفع دائمی موهای زائد، برای تمام رنگ‌های پوست و مو (تیره، خاکستری و بور) را دارد. این روش نتایج خوبی را بدون هیچ عوارض جانبی نشان می‌دهد. امواج رادیویی، مستقل از ملانین و بنابراین مستقل از نوع پوست هستند. این بدان معناست که ما از طریق فرکانس‌های رادیویی امکان بیشتری برای حذف موهای خاکستری روشن و قرمز داریم که به طور دائمی توسط تکنولوژی IPL امکان پذیر نیست.

ایلایت چگونه کار می‌کند؟

ملانین موجود در رنگدانه پوست و مو، نور را در یک طول موج خاص جذب می‌کند و برانگیخته می‌شود. با توجه به تفاوت رنگ بین مو و پوست، گرمای حاصل از نور به طور مستقیم به ریشه مو منتقل می‌شود و بنابراین از رشد آنها جلوگیری می‌شود. فولیکول مو از بین می‌رود و در نتیجه، مو نمی‌تواند دوباره رشد کند. با این حال، IPL تنها در یک جلسه می‌تواند به طور کامل موها را حذف کند. در زمان درمان، حدود 20 تا 30 درصد از موها در مرحله رشد قرار دارند. همانطور که می‌دانید، تنها در مرحله رشد، برای IPL ریشه “قابل مشاهده” است. درمان‌های مختلف بر اساس منطقه بدن و شدت رشد مجدد در 2 تا 12 هفته به منظور دستیابی به حذف دائمی مو انجام می‌شود. IPL و لیزر مو بر روی موهای تیره کار می‌کند، موهای سفید یا موهای قرمز را می‌توان با ایلایت رفع کرد.

آیا نتایج آن دائمی است؟

شما متوجه کاهش قابل ملاحظه مو در تمام انواع پوست و موها خواهید بود: با توجه به اینکه در طی ارزیابی ما، باید دوره کامل درمان را دنبال کنید. برخی از متخصصین رفع موهای زاید می‌گویند که لیزر موهای زائد ممکن است برای 5-1٪ از بیماران کار نکند.

درمان رگ‌ها با روش لیزر ایلایت

درمان ایلایت یکی از موثرترین روش‌ها برای بیماران مبتلا به ضایعات عروقی نازیبا است که علائم پیری نیز می‌باشد. ایلایت کمک می‌کند تا مویرگ‌ها، رگ‌های عنکبوتی شکل رفع شوند.

درمان رنگ دانه‌ها با ایلایت

نور ایلایت با نور IPL از طول موج نور گرم استفاده کرده و از فرکانس رادیویی کمک می‌گیرند که به طور مستقیم نقاط رنگدانه را مورد هدف قرار دهند. مزایای این تکنولوژی در این واقعیت است که دقیقا می‌تواند رنگدانه را مورد هدف قرار دهد بدون اینکه به بافت اطراف آن آسیب برساند. رنگدانه‌های پوست در صورت، گردن، سینه و دست‌ها می‌توانند با خیال راحت و موثر مورد درمان شوند.

درمان آکنه با ایلایت

درمان آکنه با ایلایت، برای از بین بردن لکه‌های پوستی در پوست مبتلا به آکنه، بدون درد و کم هزینه است. این روش مانند لیزر نیست، اما باکتری‌های آکنه را می‌کشد و دانه‌های تولید کننده چربی را کاهش می‌دهد تا پوست به تنهایی قادر به بهبودی خود باشد.

جوان سازی پوست با ایلایت

یکی از موثرترین راه‌های بهبود پوست بافت و ظاهر پوست است. جوان سازی پوست به معنای روشن کردن رنگ پوست و کاهش لکه‌های قرمز آن کمک می‌کند. این یک فرایند تدریجی ایمن و بدون خطر است. پوست حتی بعد از چند نوبت درمان، جوان‌تر و با طراوت‌تر به نظر می‌رسد. انجام یک دوره کامل می‌تواند تا یک سال طول بکشد. خون مردگی‌های خفیف، پوسیدگی‌های پوستی، رد و لکه‌ها، نشانه‌های پیری زودرس، آفتاب سوختگی و اسکارها را کاهش می‌دهد. نتایج قابل مشاهده می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. تولید کلاژن و بهبود انعطاف پوست برای مبارزه با خطوط و چین و چروک پوست افزایش می‌یابد.

لیفتینگ پوست

لیفتینگ، یک راه حل غیر جراحی و بدون درد برای کاهش چین و چروک پوست است. این درمان با استفاده از یک دستگاه رادیو اکتیو برای تحریک تولید کلاژن و الاستین با انتقال گرما به سلول‌ها در لایه‌های پایین پوست شما (درم) و بدون آسیب رساندن به لایه‌های بالاتر استفاده می‌کند.

بهترین افراد برای جوان سازی پوست با ایلایت IPL چه کسانی هستند؟

هر فرد سالمی که به دنبال بهبود کیفیت پوست خود است، می‌تواند از این روش استفاده کند. استثناعات و موارد خاصی وجود دارد که در طول یک مشاوره در کلینیک زیبایی رازی بحث می‌شود.

ایلایت برای چه کسانی ممنوع است؟

  • افرادی که به نور حساسیت دارند.
  • زنان باردار، مبتلايان به ديابت، بيماران قلبی، افراد مبتلا به فشار خون بالا، بیماران صرعی و دارای سرطان پوست.
  • افراد مبتلا به تپش قلب بالا
  • در افرادی که قسمت هایی که باید مورد لیزر قرار بگیرند، آسیب دیده است.
  • در افرادی که به تازگی سفر ساحلی داشته‌اند و آفتاب گرفته‌اند. پوست آنها بسیار ضعیف است.

قبل از شروع لیزر برای رفع موهای زائد، چه کاری باید انجام شود؟

شما نباید به مدت 4-6 هفته قبل از انجام لیزر از موم، بند، یا الکترولیز برای رفع موهایتان استفاده کنید. برای انجام این روش، موهای در آمده را تنها با تیغ بزنید. هدف این نیست که ریشه موها را از بین ببریم؛ زیرا ما باید صبر کنیم تا به طور کامل در بیایند؛ پس فقط باید سعی کنیم آن را از سطح پوست بزداییم. ما باید 2 تا 3 روز موها را شیو نکنیم تا بتوانیم موی رشد کرده را ببینیم.

  • استفاده از داروهای حساس به نور (آنتی بیوتیک‌ها، قرص‌های St. John’s و غیره)
  • به طور ایده‌آل، باید موها 48-24 ساعت قبل از لیزر، تراشیده شوند.
  • حداقل 2 تا 3 هفته قبل از درمان: سولاریوم و سونا ممنوع است!

پس از یک جلسه لیزر موهای زائد، چه اتفاقی می افتد؟

در هر جلسه لیزر، علایم اندکی مشاهده می‌شود، اگرچه ممکن است پس از لیزر، اندکی قرمزی داشته باشید، که ممکن است بین یک تا هشت ساعت طول بکشد.

  • تا 24 ساعت پس از لیز شما باید از گرما، سونا و در معرض تابش مستقیم خورشید قرار گرفتن، اجتناب کنید. شما باید حدود 14 تا 20 روز اجازه دهید که موهای شما پس از لیزر بریزد، شما می‌توانید به این فرآیند، با تراشیدن موها کمک کنید.
  • تا چند روز پس از لیزر شما نباید از هیچ محصول آرایشی در مناطق تحت درمان (ژل شاور، دئودورانت، مواد آرایشی، کرم‌ها و …) استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از تحریک شدن، فعالیت‌های ورزشی نیز باید برای چند روز متوقف شوند.
  • در طول دوره درمان کامل، توصیه می‌شود از حمام آفتاب گرفتن، خودداری کنید.
  • ما توصیه می‌کنیم که در طول ماه‌های پاییز و زمستان، لیزر را انجام دهید.
  • به طور معمول 6 جلسه برای یک فرد معمولی مورد نیاز است و برای موارد بسیار شدید (پرمویی) گاهی اوقات ممکن است 8 تا 10 جلسه به طول انجامد تا اینکه در نهایت از شر موهای زائد خلاص شوید.
    توجه: درمان برخی از آسیب‌های پوستی، همانند پیری زودرس پوست، سرطان پوست، و غیره، که مثلا پس از مدت طولانی در معرض آفتاب بودن ایجاد می‌شوند، ممکن نیست. زیرا این اشعه نوری حاوی نور UV نیست.

سوالات متداول در مورد ایلایت

چه مشکلات پوستی با تکنولوژی ایلایت قابل درمان است؟

کاربردهای لیزر به روش ایلایت بسیار وسیع است و تقریبا تمام زمینه‌های درمان به روش لیزر را پوشش می‌دهد که شامل: حذف چین و چروک، جوان سازی پوست، رفع موهای زائد، پیگمان‌ها، منافذ ایجاد شده روی پوست، جوش و آکنه، جای آکنه و غیره، می‌شود.

ویژگی‌های لیزر به روش ایلایت چیست؟

فاقد عوارض جانبی است. غیر تهاجمی، بدون نیاز به دارو و بدون نیاز به سپری کردن طول درمان است.

مدت زمان هر جلسه لیزر ایلایت چقدر است؟

هر جلسه نیاز به صرف حدود 15 تا 20 دقیقه زمان دارد.

آیا در طول لیزر احساس درد وجود دارد؟

خیر، فقط اندکی بی‌حسی جزئی خواهد داشت.

آیا پوست من قرمز خواهد شد؟ چقدر طول می‌کشد تا نتیجه بگیرم؟

خیر، چرا که ایلایت از اپلیکاتور سرد استفاده می‌کند، بنابراین پوست شما قرمز نخواهد شد. پس از درمان، پوست شما تقریبا می‌تواند به نرمی و لطافت سابق باشد.

چه مدت پس از لیزر، می‌توانم به فعالیت‌های سابقم ادامه دهم؟

شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان، به ادامه کار خود بپردازید.

چند جلسه برای رسیدن به بهترین نتیجه نیاز دارم؟

برای کسب بهترین نتیجه، 5 جلسه لازم است. با این حال، پس از هر جلسه، بهبود پوست قابل مشاهده است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.