چطور از جذاب‌ترین کدهای تخفیف در فروشگاه‌های آنلاین مطلع باشیم؟

0

استفاده از کد تخفیف در هنگام خرید آنلاین یکی از لذت‌بخش‌ترین مراحل خرید آنلاین است. چون لذت خرید ارزان‌تر را بدست می‌آورید و این فرصت را بدست می‌آورید تا کالا یا خدمات مورد نظر خود را ارزان‌تر تهیه کنید. اما چطور کد تخفیف فروشگاه‌های آنلاین را بدست بیاوریم؟ صبر می‌کنیم تا این فروشگاه‌ها، کد تخفیف خود را ار طریق پیامک یا ایمیل برایمان ارسال کنند یا اینکه برای بدست آوردن آن‌ها در اینترنت جستجو می‌کنیم؟ احتمالا جستجو کردن ایده‌آل‌ترین گزینه شماست. اما سوال این است منبع اصلی پیدا کردن کد تخفیف کجاست و کجا می‌توانیم بهترین و معبترترین کدهای تخفیف را پیدا کنیم؟

معرفی بخش کدهای تخفیف تخفیفان

یکی از اهداف اصلی تخفیفان، گسترش دادن ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و استارت آپ‌ها در سراسر کشور است. تخفیفان قصد دارد تا تجربه خرید به صرفه و ارزان را نه فقط در بستر تخفیف گروهی بلکه در تمام وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که شما به طور معمول در آن خرید می‌کنید، گسترش دهد. به همین دلیل این سازمان از بهمن 1396 تصمیم به ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌ها و اپ‌های معتبر گرفت. نتیجه این گسترش همکاری، ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌ها و اپلیکیشن‌های معتبری همچون دیجی کالا، دیجی استایل، فیلیمو، اسنپ مارکت، اسنپ فود و… شده است.
اکنون شما در سایت تخفیفان می‌توانید هم کد تخفیف انواع فروشگاه‌های اینترنتی را مشاهده کنید و هم اگر کد تخفیفی دارید که قصد استفاده از آن را ندارید، در سایت تخفیفان ثبت کنید. تخفیفان به شما برای هر کد تخفیف ثبت شده هزار تومان اعتبار خرید در سایت تخفیفان را می‌دهد.

بهترین کدهای تخفیف در تخفیفان

دانستن این موضوع که در تخفیفان چه کدهای تخفیفی با بیشترین استقبال روبرو است به شما نه فقط در خریدتان کمک می‌کند، بلکه پی می‌برید که از چه سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی بیشترین استفاده و خرید می‌شود. در ادامه قصد دارید شما با بهترین کد های تخفیف تخفیفان آشنا کنیم.

رونیکس

کد تخفیف فیلمو؛ بی قفه فیلم ببنید!

با کد تخفیف اشتراک فیلیمو می‌توانید به سادگی هزاران فیلم و سریال متنوع ایران و جهان را به صورت آنلاین تماشا کنید. فیلیمو یک سرویس آنلاین تماشای فیلم است که توسط سرویس اشتراک ویدیو آپارات بنا شده و امروز خرید اشتراک فیلیمو با کد تخفیف فیلیمو به سادگی امکان پذیر است.
مهمترین ویژگی فیلیمو هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا فیلم در هنگام تماشا قطع نشود. البته فیلیمو با کیفیت HD تمام فیلم‌ها را برای شما پخش خواهد کرد و از بابت کیفیت فیلم هیچ جای نگرانی نخواهید داشت. یک ویژگی دیگر و فوق‌العاده فیلیمو در این است که شما به راحتی می‌توانید با اینترنت ایرانسل، همراه اول، مبین‌نت، های وب، پارس آنلاین، آسیا تک و فن آوا به صورت رایگان و نامحدود و بدون مصرف ترافیک، آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید. این سرویس آنلاین فقط مختص فیلم و سریال‌های داخلی و ایرانی نیست. با کد تخفیف فیلیمو، شما به سریال و فیلم‌های محبوب خارجی نیز دسترسی دارید و امکان تماشای آن‌ها به صورت دوبله شده یا با زیرنویس را خواهید داشت.

کد تخفیف دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا ازجمله قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که راه‌اندازی شده است و امروزه ازجمله مهم‌ترین وپربازدیدترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور محسوب می‌شود. کیفیت و ارائه خدمات و محصولات برتر ارائه‌شده در دیجی کالا ازجمله اهداف اصلی فروشگاه دیجی کالا بوده که تاکنون نیز در این امر موفق بوده. از جمله دلایلی که می‌توان شرکت دیجی کالا را یک شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه کد تخفیف بیان نمود همکاری این شرکت با تعداد بسیار زیادی از فروشندگان است که سبب محبوبیت این شرکت شده است.
اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رادارید می‌توانید کالای خود را با قیمتی کمتر بخرید. برای این کار فقط کافیست تا به قسمت کدهای تخفیف دیجی کالا در سایت تخفیفان مراجعه کنید.

کد تخفیف دیجی استایل

از دیگر کدهای تخفیف ارائه‌شده توسط شرکت تخفیفان می‌توان به کد تخفیف خرید از دیجی استایل اشاره کرد. دیجی استایل که یکی دیگر از وب‌سایت‌های وابسته به دیجی‌کالا است. با کد تخفیف دیجی استایل می‌توانید بهترین‌ها را ارزان‌تر خرید کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مراکز آنلاین عرضه پوشاک باکیفیت است که در آن تمامی کالاهای مرتبط با پوشش، باکیفیتی مطلوب و کم‌نظیر و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود.
تیم دیجی‌استایل تمام تلاش خود را به‌کار بسته است تا محصولاتی را که به مشتریان‌اش عرضه می‌کند، علاوه بر تناسب با معیارهای ایرانی و اسلامی، زیبایی و اصالت را هم به‌همراه داشته باشند. دیجی استایل روش‌های خرید را به طور کلی دگرگون کرده و هر روز افراد بیشتری را به تجربه این روش تشویق می‌کند. در دیجی استایل چهار اصل حرف اول و آخر را می زند: اصلات برند کالا، قیمت مناسب، تحویل روزانه و خدمات پس از فروش. یکی از اهداف اصلی دیجی‌استایل در کنار برطرف کردن نیاز خرید سریع و مطمئن اینترنتی، معرفی و عرضه‌ی کالاهای فاخر ایرانی، باکیفیتی کم‌نظیر و طراحی به‌روز است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.