چطور بهترین رستوران های تهران را پیدا کنیم؟

0

امروزه رستوران گردی و کافه گردی به یکی از تفریحات مردم تبدیل شده است و روز به روز هم به تعداد رستوران‌ها و مافه‌ها در سطح شهرها اضافه می‌شود. در واقع شکم‌گردی امروزه بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خستگی روزانه خود را در ساعت بعدازظهر و شب در رستوران‌ها و کافه‌ها در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانند. حتی هستند افرادی که کافه‌ها را برای کار کردن انتخاب می‌کنند و علاقه دارند تا ساعت کار خود را در کافه‌ها و در میان مردم بگذرانند.
در این بین برای افرادی که مدام اهل شکم‌گردی هستند به یک مرجع برای انتخاب رستوران و کافه خوب نیاز است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علاقه بیشتر مردم به استفاده از ابزارهای آنلاین وبسایت‌هایی هستند که در زمینه معرفی رستوران‌های خوب فعال هستند و قوی عمل می‌کنند.
در این مقاله قصد داریم تا به معرفی این وبسایت‌ها بپردازیم و شما را با این وبسایت‌ها آشنا کنیم تا در انتخاب رستوران‌های خوب همیشه مرجعی معتبر در کنار خود و یا حتی در جیب خود داشته باشید.

فیدیلیو

اولین وب سایتی که قصد داریم معرفی کنیم وب سایت فیدیلیو است. فیدیلیو به عنوان یک دایرکتوری کامل از رستوران‌ها و کافه‌های شهرهایی از ایران، به طور کامل به معرفی رستوران‌ها می‌پردازد و اطلاعات رستوران‌ها و کافه‌های تعدادی از شهرهای ایران را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.
کاربر با توجه به محدوده خود به جستجوی رستوران‌ها میپردازد و از میان رستوران‌های مختلف، رستوران مورد نظر خود را پیدا می‌کند. اطلاعاتی که در فیدیلیو با آن مواجه می‌شوید از قبیل آدرس، منو، ساعت باز و بسته بودن رستوران، نقشه رستوران در گوگل مپ، شماره تماس رستوران برای رزرو، غذاهای محبوب، اطلاعات کلی رستوران و امکانات آن است.
در فیدیلیو همچنین می‌توانید از نظرات و امتیازدهی افرادی که قبلا رستوران را امتحان کردن استفاده کنید و سپس تصمیم گیری کنید. البته نظرات نباید ملاک انتخاب شما باشد اما می‌توانند برای تصمیم گیری شما کمی کمک کننده باشند.

رونیکس

تخفیفان

دیگر وبسایتی که در این زمینه قصد داریم معرفی کنیم تخفیفان است. تخفیفان با ارائه تخفیف‌های بسیار عالی و وسوسه کننده شما را در انتخاب رستوران برای شکم گردی کمک می‌کند. هدف اصلی وب سایت تخفیفان ارائه تخفیف‌های عالی در زمینه فعالیت‌ها سرگرم کننده است. شکم گردی نیز در دسته کارهای سرگرم کننده و مفرح است.
با کمی جستجو در وب سایت تخفیفان می‌توانید رستوران مورد نظر خود را با توجه به بودجه و محل زندگی انتخاب کنید و از بودن در کنار دوستان و خانواده خود بهترین استفاده را ببرید. رستوران های تخفیفان شامل دسته بندی بزرگی از قبیل رستوران‌های سنتی، فست فود، کافه، رستوران‌های بین المللی، رستوران‌های بوفه، رستوران‌های ایرانی و حتی بستنی و آبمیوه را در بر می‌گیرد.

 

وینوک

وبسایت بعد در این لیست مجله وینوک است. وبسایت وینوک کارش با وبسایت‌های قبل کمی فرق دارد. رسالت اصلی وینوک معرفی رستوران‌ها و کافه‌ها به صورت نقد و بررسی است. بسیاری از مواقع پیش آمده که قصد رفتن به یک رستوران را دارید اما از نحوه پذیرایی، کیفیت غذا و محل رستوران اطلاعات کافی ندارید.

رستوران گردی های وینوک به معرفی اجمالی رستوران یا کافه می‌پردازد. تمام اطلاعاتی که برای بررسی رستوران‌ها دارید را می‌توانید در مقالات وینوک پیدا کنید. اطلاعاتی از قبیل آدرس و نحوه رسیدن به رستوران، جای پارک در مقابل رستوران که از معضلات همه در روزها و شب‌های شلوغ است، بهترین غذا و نوشیدنی رستوران، قیمت منو رستوران که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در انتخاب رستوران است و همچنین نحوه برخورد و پذیرایی رستوران را می‌توانید به طور کامل و جامع در مقالات رستوران گردی وینوک بیابید.

پیاده

اما وبسایت آخر وبسایت تازه کار و موفق پیاده است. پیاده بستری برای ارائه پیشنهاد‌های متنوع برای تفریح در شهر است که یکی از قسمت‌های آن شکم گردی است. با توجه به استفاده بیش از حد مردم از تکنولوژی پیاده تصمیم گرفت که تفریحات شهر که یکی از پرمخاطب‌ترین آنها شکم گردی است، را با استفاده از تکنولوژی‌ در کمترین زمان به مخاطبان معرفی کند.
پیاده ابتدا کار خود را در اینستاگرام آغاز کرد و شروع به معرفی تفریحات شهر کرد. این معرفی‌ها به وسیله شهروندان جوان و به شکل تیم‌های پیاده رو انجام شد. اما در حال حاضر شما می‌توانید در قسمت شکم گردی پیاده لیستی از رستوران‌های امتحان شده توسط تیم پیاده را مشاهده کنید. لیست رستوران‌ها، کافه‌ها، آبمیوه و تنقلات را در کنار مقالات رویدادهای شکم گردی را می‌توانید در پیاده مشاهده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.