هزینه بوتاکس برای زیبایی صورت و مو چگونه تعیین می شود؟

0

قبل از این که در خصوص هزینه‌ی بوتاکس صحبت شود بهتر است بدانید که به طور کلی بوتاکس چیست. بوتاکس مخفف سم بوتولینیوم است و از خانواده‌ی همان سمی محسوب می‌شود که موجب مسومیت غذایی بوتولیسم در انسان می‌گردد. این مسئله ممکن است در ابتدا خطرناک و ترسناک به نظر برسد اما باید بدانید که بسیاری از مواد سمی در حالت‌های دیگر مفید هستند و سم بوتولینیوم یکی از این مواد است.

بوتاکس مناسب چه افرادی است؟

به نقل از متخصصان کلینیک کاشت مو رازی شاید در ابتدا بوتاکس به دلیل استفاده‌ی افراد معروف مطرح شد اما باید بدانید که این درمان در دسترس است و همه‌ی افراد می‌توانند از این ماده استفاده کنند. بر خلاف بسیاری از جراحی‌های زیبایی، تزریق بوتاکس عملاً برای تمام افرادی که دارای چین و چروک و دیگر خطوط پوستی هستند مناسب است. به طور ویژه افرادی که می‌خواهند نشانه‌های پیری پوست خود را از بین ببرند و یا کسانی که به خاطر حضور در آفتاب دچار خطوط عمیق پوستی شده‌اند می‌توانند از این ماده استفاده نمایند. علاوه بر تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست از تزریق ژل لب نیز در موارد زیبایی استفاده می شود.
در ادامه به مهم‌ترین عواملی که بر روی هزینه‌ی بوتاکس تأثیر می‌گذارد اشاره شده است:

عواملی که بر روی هزینه ی بوتاکس تاثیر می‌گذارد

سایز و اندازه‌ی قسمت تحت درمان

هرچه قسمت‌هایی از پوست که نیاز به تزریق بوتاکس دارند بیشتر شود هزینه‌ی درمان آن نیز افزایش پیدا می‌کند. در نظر داشته باشید که بسیاری از کلینیک‌ها برای درمان قسمت‌های مختلف پوست تخفیف در نظر می‌گیرند.

رونیکس

مقدار بوتاکس مورد نیاز برای درمان

هرچه عمق چروک‌های پوست و یا قسمت‌هایی که به بوتاکس احتیاج دارند بیشتر باشد دوز بوتاکس مصرفی نیز افزایش یافته و در نتیجه هزینه‌ی درمان نیز بیشتر می‌شود.

قسمت‌هایی که به تزریق بوتاکس احتیاج دارند

به نقل از کلینیک زیبایی رازی برخی از قسمت‌های بدن در مقایسه با دیگر قسمت‌ها به دوز بوتاکس بیشتری احتیاج دارد. برای مثال زیر بغل در مقایسه با خط خنده به بوتاکس بیشتری نیاز دارد.

محل زندگی فرد

به نظر می‌رسد که هزینه‌ی بوتاکس در شهرهای بزرگ‌تر مانند نیویورک و لس آنجلس بیشتر از شهرهای کوچک است.

میزان معروفیت پزشکی که تزریق بوتاکس را انجام می‌دهد

برای تزریق بوتاکس به یک پزشک بسیار معروف و ماهر احتیاجی نیست و می‌توان با انتخاب یک تکنسین پزشکی از هزینه‌های تزریق بوتاکس کاست.

بوتاکس ارزان قیمت

ممکن است برای تزریق بوتاکس به دنبال فردی باشید که تجربه‌ی کار با این ماده را داشته باشد. با این که تزریق بوتاکس فرایند پیچیده‌ای نیست اما در صورتی که فردی که آن را تزریق می‌کند مهارت کافی داشته باشد شما نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت. برای انتخاب پزشک مناسب حتماً نظرات دیگر بیماران را بررسی کرده و یا با آن‌ها صحبت نمایید. توصیه می‌شود که در خصوص بوتاکس به دنبال مرکز ارزان نباشید و برای نتیجه‌ی بهتر مرکزی مطمئن با قیمتی بالاتر را انتخاب نمایید. ممکن است مراکز ارزان قیمت به دلیل نداشتن تجربه‌ی کافی و یا ناشناخته بودن هزینه‌ی کمتری دریافت نمایند. از آن جایی که بوتاکس بر روی ظاهر شما تأثیر می‌گذارد باید وقت بیشتری برای انتخاب پزشک مناسب بگذارید. متخصصین پوست و یا جراحان زیبایی معتبر بهترین گزینه برای تزریق بوتاکس هستند.

تزریق بوتاکس به پیشانی چقدر هزینه می‌برد؟

برای درمان چروک‌ها و خطوط پیشانی در ابتدا ماهیچه‌ی فرونتالیس که عامل پدید آمدن این چروک‌ها است فلج شده و سپس پوست بازسازی می‌شود. بی حسی و فلج کردن عضلات پیشانی به کمک تزریق بوتاکس بسیار آسان است. برای فلج کردن عضلات فرونتالیس، از بین بردن خطوط پیشانی و جلوگیری از پدید آمدن چروک‌های جدید به 15 تا 20 واحد بوتاکس احتیاج است. بعد از انجام بوتاکس برای حفظ انعطاف پذیری پوست و جلوگیری از پدید آمدن چروک‌های جدید می‌توان از روش‌های درمانی و محصولات مراقبت از پوست مختلفی استفاده نمود. هزینه‌ی بوتاکس پیشانی بسته به میزان بوتاکس مصرفی و نتیجه‌ی مورد نظر مشتری برای هر فرد متفاوت است.

هزینه‌ی بوتاکس برای رفع افتادگی ابرو چقدر می‌شود؟

برخی از عضلات صورت به خصوص عضلات حلقوی چشم مسئول پایین نگه داشتن ابرو هستند. با تزریق دقیق بوتاکس به این عضلات آن‌ها از کار افتاده و دیگر قادر به پایین کشیدن ابرو نیستند. در نتیجه ابرو به کمک عضلات فرونتالیس به سمت بالا می‌رود. این پروسه باعث می‌شود تا ابروها تا چند میلی متر بالاتر رود و حالت بگیرد. حالت ابرو و میزان بالا رفتن آن به محل تزریق بوتاکس بستگی دارد. در برخی موارد بیماران به همراه لیفت ابرو و لیفت صورت برای از بین بردن خطوط افقی پشانی، خطوط بین ابروها و همچنین خطوط ریز اطراف چشم نیز بوتاکس تزریق می‌کنند که این باعث بیشتر شدن بوتاکس مصرفی و در نتیجه افزایش هزینه‌ی درمان می‌شود. اگر می‌خواهید در زمان کوتاه و بدون جراحی و گذراندن دوران نقاهت ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید استفاده از بوتاکس مناسب‌ترین گزینه برای شما است. هزینه‌ی این روش بسته به میزان بوتاکس مورد نیاز شما متفاوت است.

بوتاکس مو چه میزان هزینه می برد؟

زمانی که در مورد چروک‌های صورت صحبت می‌شود به طور ناخودآگاه به فکر استفاده از بوتاکس برای درمان و از بین بردن آن‌ها می افتیم اما آیا تاکنون در خصوص استفاده از بوتاکس برای موها چیزی شنیده‌اید؟
درست مانند پوست با گذشت زمان و افزایش سن موی سر نیز حس تازگی و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. امروزه در بیشتر محصولات مراقبت از مو از بوتاکس استفاده می‌شود چرا که این ماده به رشد و پر شدن مو کمک کرده و از مجعد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.
هزینه‌ی بوتاکس موی سر به عوامل مختلفی چون انجام آن در سالن‌های زیبایی یا در خانه، کیفیت مواد مصرفی و …. بستگی دارد. هنگام انتخاب بهترین روش و مناسب‌ترین نوع بوتاکس برای مو میزان بودجه و تجربیات شخصی خود را نیز در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که بوتاکس مو به سادگی رنگ کردن مو نیست و برای انجام این کار باید تجربه‌ی کافی داشت. در ادامه به تفاوت‌های هزینه‌ی انجام بوتاکس مو در سالن زیبایی و خانه پرداخته شده:

هزینه‌ی بوتاکس خط لبخند چه میزان است؟

هر کسی ممکن است دچار خط لبخند شود چرا که این خطوط در پی عوامل مختلفی به وجود می‌آیند. خط لبخند که به عنوان چین بینی لبی نیز شناخته می‌شود از کناره‌های بینی تا پایین لب‌ها کشیده شده‌اند. برخی از این خطوط لبخند با افزایش سن به طور طبیعی به وجود می‌آیند. از دیگر خطوط لبخند می‌توان به خطوط عمودی ماریونت اشاره کرد که از اطراف لب به سمت پایین کشیده شده‌اند و باعث می‌شوند چهره‌ی فرد حتی در حالت استراحت نیز عصبی و خشن به نظر برسد. برای جلوگیری از پدید آمدن این چروک‌ها روش‌های بسیاری وجود دارد اما موثرترین روش ریلکس کردن ماهیچه‌های صورت و خودداری از خندیدن بیش از اندازه است. اما عدم توانایی خندیدن و لبخند زدن به هیچ وجه روش جالب و مناسبی نیست. وجود این خطوط در صورت بسیار عادی و نرمال است چرا که هر فردی با افزایش سن دچار چروک‌های پوستی می‌شود. چیزی که مهم است این است به خاطر داشته باشیم وجود این خطوط عادی است و همیشه می‌توان آن‌ها را درمان نمود.
برخلاف جراحی و روش‌های درمانی پوست مانند درماابریژن هزینه‌ی استفاده از بوتاکس در هر فرد متفاوت است. چرا که در این روش به جای کل پروسه برای هر تزریق باید هزینه‌ای متفاوت پرداخت نمود. در برخی موارد پزشک به جای دوز بوتاکس مصرفی بر اساس قسمتی از صورت که درمان می‌شود هزینه دریافت می‌کند.

هزینه‌ی لیفت گردن به کمک بوتاکس چقدر است؟

قسمت پایینی صورت به کمک گروهی از عضلات کنترل شده و حالت می‌گیرد. تزریق دقیق و به جای بوتاکس به این ماهیچه‌ها باعث می‌شود تا از میزان کشش آن‌ها به سمت پایین و در نتیجه آویزان شدن و افتادن پوست کاسته شده و پوست به کمک ماهیچه‌های دیگر به سمت بالا رفته و حالت بگیرد.
لیفت گردن نفرتیتی با تزریق بوتاکس یک تکنیک جدید است که با قرار دادن چندین تزریق بوتاکس در طول خط پایینی فک و همچنین در کنار گردن در امتداد عضلات پلاتیسما انجام می‌شود. این عضلات از انتهای فک تحتانی و چانه شروع و تا گردن و ناحیه سینه و ترقوه امتداد دارند.
تزریق بوتاکس به گردن یا همان لیفت نفرتیتی یک روش غیر تهاجمی برای جوان‌سازی و لیفت گردن و خط فک محسوب می‌شود. تزریق بوتاکس به گردن یک روش جایگزین مناسب برای جراحی‌های تهاجمی است. هزینه‌ی این روش برای افراد مختلف متفاوت است و نتیجه‌ی آن بین 3 تا 4 ماه باقی می‌ماند.

هزینه‌ی تزریق بوتاکس به زیر بغل چه میزان است؟

می‌توان گفت تمامی افراد عرق می‌کنند اما گاهی شدت زیاد عرق در برخی افراد باعث پدید آمدن مشکلاتی نظیر ناراحتی، بیماری‌های پوستی، عفونت، بوی نامطبوع و همچنین پدید آمدن لکه بر روی لباس‌ها می‌شود.
هیپرهیدروز اختلالی است که باعث می‌شود فرد در قسمت‌هایی مانند زیر بغل، کف دست‌ها، پاها و صورت بیش از اندازه عرق نماید. از عواملی که باعث افزایش میزان تعرق می‌شوند می‌توان به استرس، دیابت، یائسگی، آسیب به عصب‌ها و برخی از داروها اشاره کرد. در برخی موارد حتی به کمک قوی‌ترین داروهای ضد عرق نیز نمی‌توان این اختلال را بر طرف نمود و فرد در زندگی دچار مشکل خواهد شد.
تزریق کانونی بوتاکس یک روش بسیار مؤثر برای کاهش تعرق محسوب می‌شود. می‌توان گفت که بیش از 95% از بیماران تا دو هفته بعد از تزریق بوتاکس با کاهش 80% تعریق رو به رو خواهند شد. تأثیر تزریق بوتاکس تا 7 ماه باقی می‌ماند. در این روش که بسیار سریع نیز انجام می‌شود بوتاکس در دوز های بسیار کم به قسمت‌هایی از پوست که زیاد عرق می‌کند تزریق می‌شود.
هر چه زیر بغل فرد بزرگ‌تر باشد به بوتاکس بیشتری احتیاج دارد در نتیجه هزینه‌ی درمان او افزایش پیدا می‌کند. به طور معمول زیر بغل زنان بسیار کوچک‌تر از زیر بغل مردان است. به همین دلیل بوتاکس به صورت واحدی فروخته می‌شود و هر چه فرد به تعداد واحدهای بوتاکس بیشتری احتیاج داشته باشد هزینه‌ی او افزایش می‌یابد. در صورتی برای درمان فرد بوتاکس کمی مصرف شود نتیجه‌ی خوبی نخواهد گرفت همچنین استفاده‌ی بیش از اندازه‌ی بوتاکس نیز باعث هدر رفتن پول می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.