جدیدترین مدل هیوندا النترا در سال 2020 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت

0

در چند وقت اخیر خبر معرفی نسخه ۲۰۲۰ از هیوندا النترا در حوزه خودروسازی یک تحول جدید به وجود آورده و به نظر می‌رسد که شرکت هیوندا به دنبال معرفی یک خودروی متفاوت است. در معرفی کلی این خودروی جدید به اطلاعاتی مانند کاهش مصرف سوخت خودرو و بهینه‌سازی آن و همچنین استفاده از سیستم CVT در گیربکس خودرو اشاره شده است که رانندگی با این خودرو را ساده‌تر و کیفیت آن را بالاتر می‌برد.
هنوز اطلاعات جدیدی در مورد قیمت هیوندای النترا مربوط به سال ۲۰۲۰ منتشر نشده است اما با ما همراه باشید تا در این مطلب مشخصات ظاهری و فنی خودرو را بررسی کنیم.

هیوندا النترا ۲۰۲۰ با ظاهری جذاب و هجومی

اولین چیزی که در نگاه اول از هیوندا النترا های ۲۰۲۰ توجه شما را به خود جلب می‌کند استفاده از یک سبک مفهومی و تهاجمی برای قسمت جلو و همچنین طراحی یک بدنه عضلانی در قسمت بغل خودرو است. هنگامی که از نمای جلو به این خودرو نگاه می‌کنید خبری از زاویه‌های معمولی در طراحی خودرو وجود ندارد و یک بدنه منعطف و منحنی وار می‌بینید. قسمت جلوی رادیاتور و همچنین ورودی هوا در هیوندا النترا ۲۰۲۰ با هم ترکیب شده و یک شش ضلعی زیبا به وجود آورده است.
در قسمت سپر خودرو شاهد استفاده از دو چراغ مه شکن به شکل مثلث هستیم که در عمق سپر استفاده شده است و به تیز بودن طراحی خودرو کمک می‌کند. به نظر می‌رسد که هنوز هم این طراحی تهاجمی برای طراحان هیوندا النترا ۲۰۲۰ راضی کننده نبوده و به سراغ استفاده از دو چراغ با شکل خاص و مثلثی رفتند. این چراغ‌ها که شبیه چشم ربات در فیلم‌های کارتونی هستند بسیار زیبا و دلنشین ساخته شدند.


در قسمت بغل خودرو سه ویژگی خاص وجود دارد که توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. طراحی شیشه‌های بغل از حالت مربعی معمولی خارج شده و منحنی جذابی برای آن به وجود آمده که ما قبلاً در هیوندا سانتافه شاهد آن بوده‌ایم. در پایین‌تر از شیشه‌های بغل و در نزدیکی دستگیره از یک برجستگی مثبت استفاده شده که از چرخ جلو شروع شده و تا چراغ عقب ادامه دارد. جالب اینکه این برجستگی در خودروی هیوندای النترا ۲۰۲۰ دربرگیرنده دستگیره خودرو نیست که این یک طراحی جدید در حوزه خودروهای سدان محسوب می‌شود.

رونیکس

مشخصات فنی هیوندا النترا ۲۰۲۰

در حالی که ما در مدل‌های قبل و در نسل‌های قبل النترا شاهد استفاده از موتورهایی با حجم ۱.۴ تا ۲ لیتر در نسخه ۲۰۲۰ از این خودرو از یک موتور با حجم ۲ لیتر استفاده شده است که می‌تواند یک موتور قوی برای این خودرو باشد. تغییرات متعددی قرار است در قسمت پیشرانه نسل جدید این خودروها به وجود بیاید که یکی از آنها استفاده همزمان از یک موتور با حجم ۱۴۰۰ سی‌سی و همچنین توربوشارژ منحصربه‌فرد است که قدرت موتور را به شکل چشمگیری بالاتر می‌برد و مصرف سوخت آن را پایین‌تر می‌آورد.


در هیوندا النترا ۲۰۲۰ قرار است از یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک رونمایی شود که می‌تواند کارایی موتور را با توجه به گشتاور و همچنین حداکثر قدرت تولیدی در آن بهبود ببخشد. در این گیربکس جدید قرار است از تکنولوژی سی وی تی استفاده شود که یک تکنولوژی جدید و مدرن در حوزه جعبه‌دنده محسوب می‌شود. این گیربکس جدید بهترین خبر برای کسانی است که عاشق طی کردن مسیرهای با شیب‌های مختلف هستند.
اکثر کارشناسان و فعالان حوزه خودرو معتقدند که تغییرات در نظر گرفته شده توسط شرکت هیوندا برای خودروهای جدید می‌تواند یک تکنولوژی جدید و یک عصر جدید در خودروهای سدان باشد. با توجه به این که در مدل ۲۰۱۹ از این خودروها شاهد استفاده از آپشن‌هایی مانند سنسور سرعت دوربین دید عقب، کروز کنترل و سایر تجهیزات بهبود کنترل خودرو بودیم انتظار می‌رود که در نسخه ۲۰۲۰ این خودروها هم از این آپشن‌ها استفاده شود.
اگر شما هم از جمله کسانی هستید که برای خرید هیوندای النترا سال ۲۰۲۰ می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید هنوز در مورد قیمت آن اطلاع‌رسانی نشده است اما به نظر می‌رسد که قیمت آن نسبت به سایر مدل‌های قدیمی این خودرو بسیار بالاتر باشد و با رقم‌های شگفت انگیزی مواجه شویم. با توجه به سابقه خوبی که مدل‌های مختلف النترا و به طور ویژه هیوندا آوانته در بازار ایران داشته و به نظر می‌رسد که خرید و فروش هیوندا النترا مدل ۲۰۲۰ هم در ایران رونق جالبی داشته باشد.

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.