۵ مزیت سفارش آنلاین غذا

0

اینترنت و گسترده شدن فضای مجازی جنبه‌های مختلف زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار داده است. از خرید لوازم خانگی و برآورده کردن نیازهای روزمره گرفته تا گرفتن تاکسی اینترنتی و غیره، هر نیازی که داشته باشیم، با استفاده از اینترنت کار ساده‌تری برای برآورده کردن آن خواهیم داشت. یکی از مسائلی که اخیرا توجه بیشتری را به خود جلب کرده است، سفارش آنلاین غذا است. در این مطلب می‌خواهیم جزئیات بیشتری در این باره در اختیارتان بگذاریم و شما را با مزیت‌هایی که این کار می‌تواند به‌دنبال داشته باشد آشنا کنیم؛ در کنار این مسائل اپلیکیشن محبوبی را هم که در ایران در این حوزه فعالیت می‌کند معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

۱. امکان سفارش آنلاین غذا این کار را از همیشه آسان‌تر کرده است

امروزه زندگی ما به یمن وجود موبایل‌های هوشمند و اینترنت از همیشه آسان‌تر شده است. این مسئله برای سفارش غذا هم صدق می‌کند. کافی است موبایل‌تان را بردارید و با استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا این کار را انجام بدهید. دیگر مهم نیست در تاکسی یا اتوبوس در ترافیک گرفتار شده باشید یا جای دیگر؛ در هر زمان و مکانی قادر به انجام دادن این کار خواهید بود. لازم نیست صبر کنید تا به خانه برسید و تلفنی سفارش غذای‌تان را انجام بدهید.
تمامی اطلاعات مرتبط با سفارش‌تان را در اپلیکیشن وارد می‌کنید که هوشمند است و امکان اشتباه در آن وجود ندارد. حال آنکه اگر بخواهید تلفنی این کار را انجام بدهید، اپراتوری که وظیفهٔ دریافت سفارش‌ها را دارد ممکن است به اشتباه بیفتد؛ به هر عنوان روزانه شاید صد سفارش مختلف بگیرد و امکان اشتباه کردن او در انتقال سفارش‌ها به آشپزخانه یا رستوران چندان دور از ذهن نیست.
یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و کاربردی در ایران برای سفارش آنلاین غذا در کرج اپلیکیشن سیرشید است. کافی است اپلیکیشن را روی موبایل‌تان نصب و در آن ثبت‌نام کنید. بعد از آن دیگر نیازی نیست هر بار اطلاعات شخصی را مجدد وارد کنید و تنها کار شما انتخاب غذای دلخواه از منوهای مختلف موجود در آن خواهد بود.

رونیکس

۲. پشتیبانی و وجود منوی کامل و متنوع در اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

دیگر مزیت استفاده از اپلیکیشن برای سفارش آنلاین غذا در مقایسه با سفارش‌های تلفنی این است که از لحاظ زمانی محدودیتی برای‌تان وجود نخواهد داشت. هر موقعی از شبانه روز که باشد، بالاخره رستوران یا فست‌فودی را پیدا خواهید کرد که غذای موردعلاقه‌تان را آماده برای ارسال داشته باشد. از حیث تنوع غذایی هم انتخاب‌های متعددی پیش رو خواهید داشت؛ به‌عنوان مثال در همان اپلیکیشن سیرشید که پیش‌تر معرفی کردیم، منوی غذایی بسیاری از رستوران‌ها و فست‌فودهای کرج و شهرهای اطراف در آن قابل‌دسترسی است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند هوس برگر یا ساندویچ کرده باشید، یا خورشت و کباب، با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش دلخواه‌تان را ثبت کنید. این در حالی است که اگر به رستوران یا فست‌فود بروید یا بخواهید از آن‌ها تلفنی غذا سفارش بدهید، از حیث انتخاب محدود به چند غذای بخصوص خواهید شد.
از آنجایی که این دست اپلیکیشن‌ها صرفا برای همین منظور راه‌اندازی می‌شوند، پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند و اگر از کیفیت غذا یا شیوهٔ ارسال راضی نبودید، امکان پیگیری این دست شکایت‌ها و انتقادها وجود دارد.

۳. امکان مشاهدهٔ بازخورد مشتری‌ها و سیستم امتیازدهی

مزیت دیگر استفاده از این دست اپلیکیشن‌ها امکان مشاهدهٔ بازخورد مشتری‌های دیگر و سیستمی است که در آن‌ها برای امتیازدهی به رستوران‌ها و فست‌فودهای مختلف در نظر گرفته می‌شود.
هر بار که غذایی را سفارش می‌دهید، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن با توجه به میزان رضایت‌تان از کیفیت غذا امتیازی را برای رستوران یا فست‌فود ارسال‌کنندهٔ آن لحاظ کنید. این دست بازخوردها می‌تواند بهترین ملاک برای انتخاب از میان غذاها باشد، چراکه هیچ هدف تبلیغاتی‌ای در میان نیست و هر کس صادقانه بر اساس میزان رضایتش امتیازی را در نظر می‌گیرد.

علاوه بر امکان تشخیص کیفیت غذا بر این اساس، می‌توانید از لحاظ قیمت هم غذاهای مختلف را با یکدیگر بررسی کنید و با توجه به صلاحدید و ترجیح خودتان انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشید. با خرید از اپلیکیشن سیرشید امکان دریافت کد تخفیف هم خواهید داشت که برای خریدهای بعدی به کارتان خواهد آمد.

۴. هر چقدر که بخواهید می‌توانید برای انتخاب از میان غذاها وقت بگذارید

این مزیت دیگری است که سفارش آنلاین غذا برای‌تان به‌دنبال دارد. وقتی در رستوران می‌نشینید یا قصد سفارش تلفنی غذا را دارید، کمی از حیث زمانی که می‌توانید برای انتخاب غذا بگذارید محدود خواهید شد. این در حالی است که با استفاده از اپلیکیشن تنها خودتان هستید و هر چقدر بخواهید می‌توانید برای نهایی کردن انتخاب وقت بگذارید. حتی ممکن است در میانهٔ راه از انتخاب غذایی بخصوص پشیمان شوید و بخواهید چیز دیگری سفارش بدهید. امکان لغو کردن سفارش تا زمانی که پرداخت نهایی نشده باشد وجود دارد.
هر چه دست‌تان برای سفارش غذا بازتر باشد در نهایت وعدهٔ غذایی بیشتر باب میل‌تان خواهد بود و خوشبختانه اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا این امکان را برای‌تان فراهم می‌کنند.

۵. سفارش آنلاین غذا از لحاظ هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر است

زمانی که برای صرف غذا به رستوران می‌روید، بالاخره هزینه‌هایی هم از بابت مسائل مختلف به غذایی که می‌خورید اضافه خواهد شد. این در حالی است که در اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا نیازی به پرداخت این هزینه‌های اضافی نخواهید داشت. به‌علاوه، دسترسی رستوران‌ها و فست‌فودها به مشتری‌های بیشتر، میزان فروش‌شان را بالاتر می‌برد و این مسئله باعث می‌شود تا قیمت‌های منصفانه‌تری برای غذاهای‌شان در نظر بگیرند.

سخن پایانی

اگر دوست دارید روش‌های سنتی سفارش غذا را کنار بگذارید و از مزایای متعدد سفارش آنلاین غذا بهره‌مند شوید، می‌توانید از اپلیکیشن سیرشید استفاده کنید. سیرشید برترین سامانه‌ی سفارش آنلاین غذا در کرج است که از سال ۱۳89 به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرده است و تا کنون مشتری‌های زیادی پیدا کرده است؛ از رستوران‌هایی که در آن ثبت نام می‌کنند و غذاهای‌شان را به‌صورت اینترنتی در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارند گرفته تا مردم عادی. استفاده از اپلیکیشن سیرشید بخصوص برای کسانی مناسب است که قصد سفارش آنلاین غذا در کرج و شهرهای حومه را دارند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.