۳ مکان تفریحی جذاب در تهران

0

درست است که تهران قدیمی‌ترین یا زیباترین شهر ایران نیست، اما این کلانشهر شلوغ تهران جذابیت‌های خاص خود را دارد. این شهر که خانه بیش از 10 میلیون ایرانی است مناطق تفریحی بسیار زیبا و خاصی دارد که در ایران بی‌نظیرند و مشابه آن را نمی‌توانید پیدا کنید. در این مطلب قصد دارید 3 مکان تفریحی و خاص تهران یعنی برج میلاد ، بام لند و دربند را به شما معرفی کنیم.

 

برج میلاد

از زمان افتتاح برج میلاد، دیگر نمی‌توان تهران را این برج تصور کرد. نماد مدرن و 435 متری تهران امروز به یکی از بهترین مناطق تفریحی در تهران بدل شده. امکاناتی که در کنار برج بنا شده، برج میلاد را تبدیل به یکی از بهترین مناطق تفریحی در تهران کرده است. برج میلاد امکانات گردشگری بسیار خوبی را برای تفریح شما تدارک دیده. گنبد آسمان، سکوی دید باز، سکوی دید بسته، مرکز همایش‌ های بین المللی برج میلاد، موزه سکه و موزه مشاهیر از جمله امکانات جذاب گردشی در داخل این برج بلند هستند.

رونیکس

در کنار برج هم امکانات تفریحی بسیاری بنا شده. دلفیناریوم، پینت بال، زیپ لاین، پل معلق، کاربازیا، اتاق فرار و رستوران و کافه گردی از جمله این تفریحات هستند. برای آشنایی کامل با برج میلاد و تفریحات آن حتما سری به بلاگ تخفیفان بزنید.

 

بام لند

بام لند تهران اولین مرکز خرید خطی در ایران است. این مرکز تجاری و تفریحی در کنار دریاچه چیتگر واقع شده و حس و حال خرید، تفریح و پیاده روی را به خوبی در وجود شما ایجاد می‌کند. چشم انداز دریاچه چیتگر و برج‌های اطراف آن از این مرکز خرید به خصوص در غروب و شب، دلرباست.

بام لند از 12 ساختمان تشکیل شده که در امتداد یکدیگر قرار گرفته‌اند. این ساختمان میزبان بسیاری از برندهای مشهور پوشاک و رستوران‌های خوب تهران هستند. شما می‌توانید برندهایی مانند منگو، بنتون، جین وست، ال سی وایکیکی، آنتونی موراتو، کیا گاری، سواچ، آدیداس، ریباک و… را می‌توانید در این مرکز تجاری پیدا کنید. رستورانهای بام لند تهران مقصدی رنگارنگ برای رستوران‌ گردها و کافه گردهای تهران است تا در کنار دریاچه زیبای چیتگر از غذاهایی جذاب هم بهره ببرند. بهترین رستورانهای تهران مانند چلوکباب رفتاری، ممد استیک هاوس و رستوران کوبابا، در این مرکز خرید شعبه دارند و غذاهای خود را با چشم‌انداز دریاچه چیتگر سرو می‌کنند.

جاذبه‌های تفریحی در کنار بام لند هم کم نیست. امکاناتی مانند سقوط آزاد، کلوپ ماهی گیری، کیدزگاردن، فوتبال حبابی، فوتبال انسانی، ساحل شنی و قایق سواری از جمله جاذبه‌های تفریحی بام لند به شمار می‌رود. علاوه بر این می‌توانید از جاذبه‌های تفریحی‌ای مانند شهربازی چیتگر و پارک ارم بسیار نزدیک به این منطقه هستند.

 

دربند

دربند در شمال باغ سعدآباد قرار گرفته و یکی از قدیمی‌ترین دکده‌های شمیرانات به شمار می‌رود. این منطقه خوش آب و هوا انتخاب اول گردشگران برای تفریح در تهران است. وجود درختان سربه‌فلک کشیده و آب و هوای کوهستانی، دربند را به یکی از بهترین مکان‌های تهران برای پیاده روی و گردشگری در تهران بدل کرده. دربند امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده. وجود تله سیژ، رستوران‌های متنوع، مسجد، مراکز درمانی و سرویس بهداشتی عمومی از جمله امکانات این منطقه است. پیاده روی در محیط ییلاقی دربند و در کنار رودخانه پرآب این منطقه و البته وجود رستوران‌های متعدد و انواع غذاهای خوشمزه خیابانی در راه، شما را به کلی از فضای شهری تهران به دور می‌کند. راه پرپیچ و خمی که دربند برای پیاده روی در اختیار شما قرار داده بسیار زیباست و طبیت کوهستانی و رودخانه این منطقه را به زیبایی نشان می‌دهد. دربند نه فقط منطقه‌ای ایده آل برای پیاده روی بلکه منطقه‌ای عالی برای کوه نوردی و پیاده روی است. بسیاری از اهال تهران در روزهای تعطیل کوله بار خود را می‌بندند و از صبح خیلی زود شروع به کوه نوردی و پیاده روی می‌کنند. شما می‌توانید بر اساس توانایی جسمی‌تان پیاده روی کنید و از جاذبه‌های طبیعی و کوهستانی این منطقه لذت ببرید.

 

منبع: وبلاگ تخفیفان

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.