انواع هتل‌های شهر زیبای باکو

0

روش‌های بسیاری برای سفر به باکو با هزینه کم وجود دارد. به عنوان مثال، شما ممکن است بخواهید آماده شوید، برنامه‌ریزی کنید و به منطقه‌ای سفر کنید که نیازی به صرف وقت زیادی برای لذت بردن نداشته باشید. اگر به دنبال مکانی برای دور شدن از مشغله‌های خود هستید، باکو جای مناسبی است. فرقی نمی‌کند، اگر قصد دارید برای یک شب بمانید و اگر قصد دارید برای یک هفته بمانید، باکو و مناطق اطرافش دارای زیبایی‌هایی است که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

عکس‌هایی را در میدان چشمه و خیابان شهر باکو تهیه کنید تا خاطرات بسیار خوبی را بدون پرداخت هزینه زیادی بسازید. انتخاب ما از میان هتل‌های ارزان قیمت باعث می‌شود که باکو به مقصدی محبوب در بین مسافران آگاه از بودجه که می‌خواهند یک تعطیلات فراموش نشدنی داشته باشند، تبدیل شود. تعداد زیادی هتل ارزان قیمت در باکو داریم که می‌توانید انتخاب کنید؛ هتل ایده آل شما در انتظار است!

اگر هم بودجه بالایی دارید و می‌توانید هتل‌هایی با قیمت بالایی انتخاب کنید که دیگر هیچ مشکلی نیست. چرا که هتل های لاکچری و زیبا در باکو بسیار زیاد است و می‌توانید با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید.

رونیکس

با بررسی نقشه‌ها، هتل‌های باکو را جستجو کنید. نقشه‌ها، مناطق و محلات اطراف هتل‌های باکو را به نمایش می‌گذارند، بنابراین می‌توانید ببینید تا چه اندازه از نقاط دیدنی و جاذبه‌های تفریحی فاصله دارید و سپس جستجوی خود را در منطقه‌ای بزرگتر شروع کنید. با رزرو هتل باکو می‌توانید از قبل تمامی نقشه‌ها را بررسی کنید.

 

هزینه یک هتل ارزان در باکو چقدر است؟

مسافرانی که مایل به پرداخت هزینه‌های زیاد برای تعطیلات در باکو نیستند، می‌خواهند در هتل‌هایی ارزان اقامت داشته باشند. بنابراین، اگر به دنبال اقامت ارزان و زیبا هستید، نیازی به جستجوی بیشتر ندارید. ما در اینجا 3 هتل ارزان باکو را به شما معرفی می‌کنیم. سپس به معرفی دیگر هتل های باکو می‌پردازیم. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی هتل از علی بابا به این هتل‌ها دسترسی داشته باشید.

برخی از بهترین هتل های ارزان در باکو کدام هستند؟

این هتل‌های ارزان قیمت باکو هستند که بهترین امتیاز را برای مسافران به خود اختصاص می‌دهند:

هتل بریستول باکو

هتل مرکز شهر، دسترسی از میدان جشمه

  • صبحانه رایگان • وای فای رایگان • میز پاسخگویی 24 ساعته • وعده غذایی و میان وعده

هتل Old Yard

دسترسی پیاده به 28 مرکز خرید

  • پارکینگ رایگان • وای فای رایگان • میز پاسخگویی24 ساعته

هتل آناتولی

هتل 4 ستاره، نزدیک استادیوم توفیق باخاموف

  • پارکینگ رایگان • وای فای رایگان • اتوبوس رایگان به مرکز خرید • رستوران • کارمندان خوب و صمیمی

حال به معرفی دیگر هتل‌های باکو که قیمت‌های بالاتری دارند می‌پردازیم. با رزرو هتل باکو در علی بابا می‌توانید از دیگر هتل های باکو استفاده کنید.

 

هتل پلازا Plaza Baku Hotel

4 ستاره

یکی از پرفروش‌ترین هتل‌ها در باکو!

هتل پلازا باکو واقع در باکو، در فاصله 2.5 کیلومتری از میدان چشمه قرار دارد، اتاق‌ها با تهویه هوا و بار را در اختیار شما قرار دارد. این هتل دارای رستوران ، یک میز پاسخگویی و سرویس 24 ساعته به همراه وای فای رایگان است. پارکینگ اختصاصی را نیز می‌توانید با هزینه اضافی دریافت کنید.

کلیه واحدهای این هتل مجهز به اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با سشوار و دوش است. واحدها شامل یک میز و صندلی هستند. رستوران این هتل خدمات صبحانه، ناهار و شام را داراست. کاخ شیروانشاه 3 کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

هتل وندا Wınd of Baku

4 ستاره

هتل وندای باکو در شهر باکو ، 1.4 کیلومتر از میدان Flag فاصله دارد، وند باکو دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، بار و سالن مشترک است. این هتل 4 ستاره دارای باغ است و اتاق‌های تهویه مطبوع با وای فای رایگان دارد که هرکدام دارای حمام اختصاصی هستند. این هتل دارای یک پاسخگویی جلوی 24 ساعته، سرویس اتاق و ارز برای مهمانان است.

در هتل ، همه اتاق ها دارای یک میز و یک تلویزیون صفحه تخت هستند. کلیه اتاق‌های مهمان دارای کمد دیواری هستند. موزه فرش آذربایجان با محل اقامت 3.5 کیلومتر فاصله دارد، در حالی که کاخ شیروانشاه 4.2 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. این هتل برای مسافرانی که علاقه‌مند به خیابان‌های تمیز‌، غذاهای محلی و پیاده‌روی‌های شهری هستند، یک انتخاب عالی است. برای رزرو اینترنتی هتل باکو می‌توانید این هتل را انتخاب کنید.

 

هتل لاکچری مدا Luxary In MADO

5ستاره

خدمات کلاس جهانی را در Luxary In MADO تجربه کنید. یکی از بهترین انتخاب‌ها در باکو این هتل 5 ستاره است. این هتل در منطقه سابایلی باکو، نزدیک به برج Maiden ، قرار دارد و دارای یک بار، وای فای رایگان و ماشین لباسشویی است. مهمانانی که در این آپارتمان اقامت دارند، به آشپزخانه کاملاً مجهز و بالکن دسترسی دارند. آپارتمان تهویه مطبوع شامل 3 اتاق خواب جداگانه، 2 حمام و یک اتاق نشیمن است. یک تلویزیون صفحه تخت نیز در اتاق گذاشته شده است. خدمات اجاره دوچرخه و خدمات کرایه اتومبیل نیز در دسترس هستند. میدان آزادی با هتل 1.4 کیلومتر و کاخ شیروانشاه 1.8 کیلومتر با آن فاصله دارد.

 

هتل آپارتمام وی آی پی مک دونالد VIP Panoramic Mc Donalds

5ستاره

خدمات کلاس جهانی را در هتل آپارتمان مک دونالد تجربه کنید. این هتل در مرکز منطقه یاسامال در باکو واقع شده و دارای تهویه هوا، بالکن و چشم انداز باغ است. این آپارتمان با نمای دریا و شهر ، WiFi رایگان و رستوران لاکچری، ارائه خدمات می‌دهد

این آپارتمان با داشتن دیویدی پلیر، آشپزخانه‌ای با ماشین ظرفشویی، مایکروفر و یخچال، اتاق نشیمن با یک صندلی و یک اتاق غذاخوری، 4 اتاق خواب و 4 حمام یکی از عالی‌ترین هتل‌های باکو است. آپارتمان دارای تراس و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. نقاط دیدنی و نزدیک هتل، میدان چشمه، میدان مایدن و کاخ شیروانشاه‌ها است. رزرو هتل باکو از طریق اینترنت میسر است.

 

بهترین زمان برای بازدید از باکو کی است؟

  • گرمترین ماه‌ها: جولای، آگوست، ژوئن، سپتامبر (میانگین 81 درجه فارنهایت)

ماه‌های سرد: ژانویه، فوریه، دسامبر، مارس (میانگین 35 درجه فارنهایت)

  • ماه‌های بارانی: نوامبر، اکتبر، دسامبر و آوریل (میانگین بارندگی 1.94 اینچ)

آشنایی با تفریحات استانبول؛ ۳ تفریحی که نباید از دست داد

بهترین مکان‌ها برای بازدید و بهترین فعالیت‌ها برای انجام در باکو چیست؟

با بودجه متوسط​​، دیدنی‌های بسیاری برای بازدید از باکو پیدا خواهید کرد. این لیست از جاذبه‌های شهر را ببینید که می‌توانید به راحتی و ارزان از آن لذت ببرید.

پارک‌ها

  • پارک صابر
  • پارک ملی نذنری
  • پارک Falarmonia

موزه‌ها و گالری‌های هنری

  • موزه فرش‌های آذربایجان
  • موزه نظامي

سایر جاذبه‌های محبوب باکو

  • سیرک ایالتی باکو
  • سالن کریستال باکو
  • مرکز خرید
  • پارک مترو
  • تالار فیلارمونیک دولتی جمهوری آذربایجان
  • تئاتر اپرا و باله دانشگاهی جمهوری آذربایجان

اکنون با آشنایی با انواع هتل‌های شهر زیبای باکو می‌توانید به رزرو هتل باکو در علی بابا اقدام کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.