خدمت نشان پرداخت آپ، قدمی محکم‌تر برای راحتی و آسایش در زندگی

0

تکنولوژی روزانه در حال پیشرفت است و هماهنگ بودن با این پیشرفت علاوه بر راحتی و آسودگی جسمی، آرامش روحی را نیز به دنبال دارد. اپلیکیشن آپ این روزها خدمت جدیدی به نام نشان پرداخت ارائه داده است که می‌تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. در ادامه چند نمونه از مزیت های این خدمت را برای شما آورده‌ایم. همراه ما باشید.

نشان پرداخت چیست؟

به طور خلاصه می‌توان گفت نشان پرداخت قدم دیگری بعد از اضافه شدن کارت های بانکی به زندگی ما است.

رونیکس

همانطور که با آمدن کارت های بانکی و استفاده از آنها تاثیر زیادی در سرعت و راحتی زندگی ما داشته، نشان پرداخت گام دیگری برای راحت‌تر شدن و سریع‌تر شدن عملیات مالی در زندگی ما است.

با استفاده از نشان پرداخت دیگر برای پرداخت هزینه خرید، پرداخت کرایه تاکسی و به طور کلی تقریبا پرداخت هیچ چیز دیگری نیاز به استفاده از پول نقد یا حتی کارت بانکی خود ندارید و می‌توانید تمام این مبالغ را تنها با استفاده از گوشی همراه خود و اپلیکیشن آپ و بدون دردسر رمز پویا، در چند لحظه بپردازید.

توجه داشته باشید که با نشان پرداخت شما می‌توانید همواره دریافت کننده هم باشید. یعنی افراد دیگر می‌توانند با اسکن کردن QR کد مخصوص شما، مبلغی را به حسابتان انتقال دهند. برای این کار کافیست در اپلیکیشن آپ و در قسمت نشان پرداخت گوشی خود را 90 درجه بچرخانید تا بعد از ثبت نام، QR کد مخصوص خود را ببینید و بتوانید به راحتی هرچه تمام تر از آن استفاده کنید.

چرا از نشان پرداخت استفاده کنیم؟

با نشان پرداخت شما نه تنها سرعت بالاتری را نسبت به پرداخت و یا دریافت وجه تجربه می‌کنید بلکه همزمان از امنیت بالای این برنامه هم بهره می‌برید. به طور مثال، در این اپلیکیشن تمام مراحل پرداخت و یا دریافت وجه در گوشی شما انجام می‌شود تا دیگر نیازی به حجم زیادی از پول نقد و یا گفتن رمز کارت بانکی خود را با صدای بلند به فروشنده نداشته باشید. یا اگر می‌خواهید مبلغی پول انتقال دهید، دیگر نگران استفاده از رمز پویا و دردسر های آن نیستید.

پس اگر می‌خواهید از تاکسی استفاده کنید،از نانوایی نان بخرید، هزینه بسته پستی ارسالی را بدهید، از خوار و بار فروشی سر کوچه خرید کنید یا هزینه یک قهوه را در کافی شاپ پرداخت کنید می‌توانید به‌جای پرداخت نقدی یا استفاده از کارت بانکی خود، تمامی مراحل پرداخت را با گوشی موبایل خود و با استفاده از اپلیکیشن آپ انجام دهید.

برای استفاده از نشان پرداخت آپ به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای استفاده از نشان پرداخت کافی است اپلیکیشن آپ خود را به روز رسانی کنید و در صفحه ی اصلی گزینه ی نشان پرداخت را انتخاب کنید. در صفحه ای که باز میشود اگر گوشی خود را در حالت افقی نگه دارید اپلیکیشن در حالت پرداخت قرار می گیرد و می‌توانید با اسکن کردن QR کد مورد نظر و یا وارد کردن کد عددی نشان پرداخت، به صفحه پرداخت بروید و مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنید. اگر بعد از انتخاب گزینه نشان پرداخت، گوشی خود را 90 درجه بچرخانید و در حالت افقی قرار دهید، اپلیکیشن در حالت دریافت قرار میگیرد. یعنی هم QR کد مخصوص شما و هم کد عددی نشان پرداخت شما نمایش داده می‌شود تا در صورت نیاز بتوانید با اسکن شدن کد مخصوصتان مبلغ دلخواهتان را دریافت کنید.

نحوه ثبت نام خدمت نشان پرداخت آپ

همانطور که قبلا گفتیم برای استفاده از نشان پرداخت در قدم اول باید اپلیکیشن آپ خود را به روز رسانی کنید. پس از به روز رسانی وارد اپلیکیشن آپ شوید و در قسمت پایین سمت راست گزینه نشان پرداخت را انتخاب کنید.

اپلیکیشن مستقیم دوربین گوشی موبایل شما را باز می‌کند و آماده اسکن کردن کد نشان پرداخت می شود. در صورتی که بخواهید فقط کد نشان پرداخت را هم وارد کنید زیر صفحه کادری برای این کار قرار گرفته است. اگر می‌خواهید در نقش گیرنده ظاهر شود و مبلغی را دریافت کنید فقط کافیست گوشی خود را 90 درجه بچرخانید تا به طول خودکار صفحه تغییر کند.

اگر شما برای اولین بار وارد این صفحه شده باشید، لازم است برای دریافت QR کد مخصوص خودتان ثبت‌نام کنید. گزینه ثبت نام را انتخاب کنید تا به صفحه قوانین هدایت شوید. در این صفحه قوانین استفاده از این خدمت نوشته شده است که شما باید بعد از خواندن آن گزینه «پذیرش قوانین و ثبت نام» را انتخاب کنید.

در صفحه بعد، این اپلیکیشن از شما می‌خواهد برای ثبت به عنوان پذیرنده اجازه دسترسی به مکان دقیق خود را صادر کنید (به اپلیکیشن اجازه دسترسی به لوکیشن بدهید).

سپس باید در صفحه اطلاعات‌تان، کد ملی، تاریخ تولد، صنف، شهر و آدرس خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر از این اپلیکیشن برای صنف و یا شغل خاصی به طور مثال: نانوایی، کافی شاپ، خوار و بار فروشی، راننده تاکسی و … استفاده نمی‌کنید میتوانید از گزینه سایر در قسمت صنف استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید عکس مورد نظر خود را هم وارد کنید و سپس گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید. پس از پایان فرایند ثبت‌نام و در صفحه بعدی می‌توانید کد نشان پرداخت و QR کد مخصوص خود را ببینید. از این به بعد هم هرگاه وارد نشان پرداخت شوید،‌اگر صفحه گوشی را 90 درجه بچرخانید می‌توانید آن‌ها را ببینید.

نکات مهم برای استفاده از نشان پرداخت

  • باید در نظر داشته باشید که یکی از نکات مهم برای استفاده از نشان پرداخت آپ این است که صاحب سیم‌کارتی که با آن وارد اپلیکیشن آپ می‌شوید و کارت بانکی‌ای که برای انتقال مبالغ از آن استفاده می‌کنید حتما باید یک نفر باشد. یعنی برای ورود به اپلیکیشن آپ باید از شماره تلفنی استفاده کنید که به اسم خودتان است و برای تراکنش‌های مالی هم از کارت بانکی به نام خودتان استفاده کنید.
  • تسویه حساب برای دارندگان نشان پرداخت در هر روز یک بار انجام می‌شود، یعنی تا ساعت 23:59 هر روز،‌ هر تعداد تراکنش دریافتی داشته باشید، واریز این تراکنش ها به حساب شما، فردای آن روز در بین ساعت 15:00 تا 18:00 انجام خواهد شد و درخواست های بعد از آن هم به همین صورت در روزهای بعد انجام می‌شود. لازم است بدانید در روزهای تعطیل رسمی نیز هیچ واریزی انجام نمی شود.
  • برای استفاده از آپ در حال حاضر نه از پذیرنده و نه از پرداخت کننده هیچ کارمزدی کسر نمی‌شود.
  • برای تعریف هر کارت بانکی جدید، می‌توانید فقط برای اولین بار، مبلغ 50 هزار ریال پرداخت کنید تا کارت جدید شما به لیست کارت‌های مقصد در اپلیکیشن اضافه شود.
  • شما می‌توانید توسط نشان پرداخت در هر روز 50 میلیون ریال پرداخت داشته باشید.
ایده خود را با کمترین ریسک به پول تبدیل کنید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.