تماشای آنلاین هزاران فیلم و سریال در نماوا؛ ماهانه فقط 5000 تومان

0

نماوا یک سایت برای تماشای آنلاین فیلم، سریال و انیمیشن با امکان پخش در هر سیستم دیجیتال و هوشمند است که با هدف همکاری در این شرایط و خانه نشینی اجباری مردم جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌شان با پیشنهادی ویژه اشتراک ۳ ماهه خود را تا 23 اسفندماه ۱۵٬۰۰۰ تومان ارایه خواهد کرد، فقط ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان.

یکی از بهترین راه‌های سرگرمی در این شرایط خاص در ایران و جهان تماشای فیلم در خانه است. نماوا با ارائه انواع و اقسام محتواهای تصویری برای تمامی سنین و سلیقه‌ها در زمانی که سرویس اینترنت تقریبا همه گیر است و دیگر هر فردی در هر شهر و منطقه‌ای به اینترنت پر سرعت دسترسی دارد نماوا یک خون تازه در رگ‌های یک سرگرمی قدیمی و پرطرفدار است، مخصوصا در این شرایط.

با توجه به شرایط کنونی جامعه و جهان و انتشار ویروس کورونا مردم ایران و جهان با رعایت نکات بهداشتی خواه ناخواه کمتر از خانه خارج شده و بیشتر زمان روز خود را در منزل به سر می‌برند. کودکان و نوجوانان نیز با تعطیلی مدارس بخش اعظمی از زمان خود را در خانه حضور دارند و والدین با یک چالش جدید برای سرگرمی و پر کردن این زمان خالی جدید روبرو هستند.

رونیکس

تماشای آنلاین فیلم و سریال، بهترین سرگرمی این روزها

 

به جز زمان مدرسه و رسیدگی به مطالب درسی، دیگر تفریحات خارج از خانه تبدیل به یک ترس بزرگ شده و کسی دیگر برای اوقات فراغت فرزندان خود دست به دامان تفریحات خارج از خانه نمی‌شود. حتی خرید و تهیه فیلم و سریال هم برای خیلی از مردم عزیزمان هنوز به صورت سنتی و قدیمی ممکن است و مردم ما هنوز با سیستم دانلود آنچنان ارتباط حسنه‌ای ایجاد نکردند. آنقدر ما به تفریحات و امکانات خارج از خانه وابسته‌ایم و همیشه جواب سرگرمی‌هایمان را خارج از خانه جست و جو کردیم که خانه های خود را آماده این گونه شرایط نکرده‌ایم.

اما شما به طور مثال می‌توانید در نماوا برای فرزندان خود به بخش نماوا کودک بروید و بدون دغدغه این سرویس را در اختیار فرزندان خود قرار دهید.

 

چالش انتخاب درست فیلم و انیمیشن مناسب فرزندان

در روزگار بمباران محتوایی و وجود فیلم ها و انیمیشن های کودک و نوجوان با رده سنی‌های مختلف و محتواهای ژانرهای متفاوت در اینترنت، انتخاب یک برنامه سرگرمی خوب برای مادران و پدران بدون ترس از ترکش‌های یک انتخاب اشتباه تبدیل به یک چالش بزرگ شده است.
چالشی که خیلی هم عجیب و غریب نیست. توجه به محتویاتی محتویاتی که به رشد احساسی و ذهنی هرچه بیشتر فرزند ما کمک میکند بپردازیم. به هر حال زمان گران‌بهای کودک ما در سال‌هایی که بیشترین گیرایی و تاثیرپذیری نباید به موضوعاتی اختصاص داده شود که حتی بی‌فایده باشد. موضوعی که شاید از دید ما پنهان بماند اما در بسیاری از کارتون‌های حتی کودکی خود ما در گذشته هم معانی و مفاهیم آموزشی بسیاری وجود داشته است.

کرونا فرصتی برای خاطره بازی با کارتون‌های قدیمی

 

مثلا آن دوران کارتون دیو و دلبر داشتیم؛ کارتونی که به یک فلسفه و حقیقت زیبا اشاره داشت. اینکه زیبایی واقعی و ارزشمند زیبایی درونی است، اینکه هرچقدر هم ظاهر زیبایی داشته باشیم و از درون تاریک باشیم بی فایده است و برعکس اگر ظاهر متفاوت و غیر متعارفی داشته باشیم بازهم دنیا می‌تواند با حضور ما مکان قشنگ‌تری باشد اگر بتوانیم از درون عمیق‌تر باشیم.

با مراجعه به نماوا می‌توانید با خیالی راحت فرزند خود را به مجموعه‌ای از انیمیشن و کارتون‌های نماوا بسپارید.

 

ما بزرگترها هم در خانه سرگرم تماشای فیلم باشیم


نماوا بخش‌های بسیار جذابی هم برای خودمان دارد. بهترین فیلم‌های سینمایی روز جهان را دارد. با ارائه هفتگی سریال‌های خارجی به صورت دوبله اختصاصی و فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی برای همه کاربران سرگرمی کاملی است.
جدیدترین و بدون شک بهترین سریال ایرانی نماوا سریال هم گناه با بازی پرویز پرستویی و هدیه تهرانی است که ۳قسمت از آن تا به امروز پخش شده و ترکیبی از ژانر درام، اکشن و یک سریال معمایی است. تماشای آن را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انواع و اقسام ژانر های سینمایی در نماوا دسته بندی شده و هرکس بر اساس علاقه شخصی خود می‌تواند جست و جو کرده و به حجم نامحدودی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشد.

فاصله‌های سلامتی را رعایت کنیم

هرچقدر کمتر از خانه خارج شویم به نفع خود و خانواده‌مان است. امیدواریم مثل گذشته بعد از چند روز و از بین رفتن تب و تاب اولیه یک بحران مردم ما خطر موجود را فراموش نکرده و با جدیت نکات بهداشتی را رعایت کرده و از هرگونه خروج بی‌دلیل از خانه خودداری کنیم تا سلامت خود و عزیزان خود را به خطر نیندازیم.

پیشنهاد ویژه نماوا برای خانواده‌ها

نماوا نیز با احترام به کاربران و مردم عزیز ایران با ارائه یک پیشنهاد استثنایی، فقط تا 23 اسفند ماه این سرویس را با قیمتی باورنکردنی به علاقه‌مندان فیلم و سریال ارایه می‌کند.

شما می‌توانید با ارایه کد تخفیف Namava اشتراک ۳ ماهه نماوا را به قیمت ۱۵٬۰۰۰ تومان، فقط و فقط ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان، و برای تهیه اشتراک ۱ ماهه با ارایه کد تخفیف Namava1 به قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان اقدام کنید.

مشترکان فعلی نماوا نیز می‌توانند از ۵۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه نماوا با کد تخفیف Namava98 بهره‌مند شوند. هم اکنون می‌توانید به بخش خرید اشتراک نماوا رفته و از این پیشنهاد استثنایی استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.