نحوه تجارت فارکس

0

گذشته از اشتغال متعارف ، روشهای مؤثر و مبتنی بر اینترنت برای افزایش درآمد وجود دارد. فارکس ، که حدود ده ها سال است ، برای ساکنان دنیا باز است. با داشتن یک نرم افزار مناسب و کمک یک کارگزار ، می توانید با تبادل ارز ، سهام یا کالاها سود کسب کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا شروع به کار کرده و یک حساب آزمایشی فارکس افتتاح کنید.

اصول ساده مبدا

امروز بازار ارز بزرگترین در جهان است. حجم معاملات روزانه به 5 تریلیون دلار آمریکا می رسد. تا سال 1990 ، مبادله ارز فقط توسط بازیکنان در مقیاس بزرگ مانند بانک های بزرگ و مشاغل انجام می شد. امروزه به لطف شرکت هایی مانند FXTM می توانید به راحتی از خانه خود به بازار دسترسی داشته باشید.

در اصل ، تمام آنچه شما نیاز دارید دانش ، دسترسی به اینترنت ، بستر معاملات مناسب (مثلاً MetaTrader 4 یا 5) و خدمات یک کارگزار است. دومی به عنوان یک واسطه عمل می کند و دسترسی به بازار و انتقال پول را فراهم می کند. کاربران بی تجربه فرصت های زیادی را برای یادگیری و دستیابی به مهارت های اساسی قبل از تجارت با پول واقعی دارند.

رونیکس

چگونه سود حاصل می شود

مسافر اغلب نیاز به پرداخت ارز کشور مورد بازدید خود دارد. ارزهای ملی مختلف ممکن است براساس نرخهای ویژه که همیشه در جریان هستند ، مبادله شوند. بنابراین ، درست مانند یک سهامدار که سهام خود را برای سود می فروشد ، یک معامله گر فارکس ارز خریداری می کند و می فروشد.

همه ارزها به صورت جفت معامله می شوند. برخی از این موارد به عنوان “عمده” شناخته می شوند (به عنوان مثال ، EUR / USD) ، برخی از آنها “جفت متقاطع” (به عنوان مثال ، AUD / CHF) و برخی دیگر “عجیب و غریب” (به عنوان مثال ، EUR / TRY) هستند. در هر جفت ، یک ارز “پایه” بعد از علامت اسلش “ارز” یا “پیشخوان” دنبال می شود.

خواندن شاخص ها

برای درک اصول اولیه ، یکی از رایج ترین جفت ها – EUR / USD را در نظر بگیرید. ارزش (به عنوان مثال ، 1.07) نشان می دهد که یورو چقدر به ارزش دلار آمریکا (1 دلار 7 سنت) ارزش دارد. با این حال ، برای هر تجارت بیش از یک قیمت در نظر گرفته شده است.

اینها به اصطلاح “سؤال” و “پیشنهاد” هستند. قیمت اول مربوط به خرید است ، و دیگری قیمت برای فروش. ارز همیشه برای خریداران کمی گرانتر از فروشندگان است که منطقی است.

تفاوت بین این دو “گسترش” را تشکیل می دهد. بعنوان مثال ، برای قیمت Ask 1.0962 و قیمت پیشنهاد 1.0958 ، توزیع 0004/0 است. این به عنوان یک “پخش چهار پیپ” خوانده می شود زیرا هر 0.0001 یک “پیپ” است.

از کجا شروع کنیم

اولین قدم انتخاب یک کارگزار قابل اعتماد است. از آنجا که فارکس بسیار محبوب است ، بسیاری از شرکت ها خدمات کارگزار تجارت را بصورت آنلاین تبلیغ می کنند. برخی از این موارد برای کلاهبرداری تأسیس شده است ، بنابراین وقت خود را صرف کرده و کمی تحقیق کنید. ارائه دهنده قابل اعتماد باید تابع مقررات سختگیرانه ای باشد و مجوز فعالیت داشته باشد.

حالت نسخه ی آزمایشی استفاده از نرم افزار تجارت را برای اهداف آموزشی امکان پذیر می کند. با وجود خطرات صفر ، می توانید عملکردهای آن ، موقعیتهای باز و بسته را کشف کرده و ببینید که چگونه همه چیز کار می کند. این مرحله اولیه برای هر معامله گر مسئول ضروری است. یک حساب آزمایشی در وب سایت های هر کارگزار ثبت شده است و افتتاح آن فقط چند دقیقه طول می کشد.

نکاتی برای مبتدیان

به یاد داشته باشید که فارکس ابزاری برای تأمین مالی است که نمی تواند کاملاً بدون ریسک باشد. با این حال ، با تجربه کافی و آگاهی از روندها ، یاد می گیرید که به طور موثر تصمیم گیری کنید. کارگزاران معتبر مطالب آموزشی در زمینه معاملات فارکس ، مانند مقالات و آموزش ها ، به مشتریان خود ارائه می دهند. یکی دیگر از ویژگی های مفید برای در نظر گرفتن تجارت کپی است.

یک حساب زنده که از پول واقعی استفاده می کند ، تا زمانی که از مهارت های خود اطمینان نداشته باشید نباید باز شود. اگر به نظر می رسد خطر کردن وجوه شما دلهره آور است ، کار را به یک مدیر استراتژی واگذار کنید. این ترتیب که به عنوان تجارت کپی شناخته می شود ، معاملات متخصص را در حساب شما تکرار می کند ، انگار که شما استراتژی های یکسانی را دنبال می کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.