آسان تر‌ین و سریع ترین راه تعمیر لوازم خانگی در شرایط ویروس کرونا چیست؟

1

خرابی لوازم خانگی امری اجتناب ناپذیر میباشد که در روز های آخر سال خانواده ها به فکر تعمیر لباسشویی یا تعمیر ظرفشویی و سایر لوازم خانگی هستند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به دنبال راهکاری هستند که هم وسایلی که نیاز به تعمیر دارند را به بیرون از خانه منتقل نکنند، هم در این ایام پایانی سال در سریع ترین زمان ممکن وسیله معیوب خود را تعمیر کنند.

یکی از روش های موجود برای تعمیرات لوازم خانگی، ثبت وسیله معیوب در دیجی سرویس میباشد، برای این کار وارد سایت دیجی سرویس شوید و فرم درخواست اعزام کارشناس را پر کنید و یا با شماره های دیجی سرویس تماس بگیرید و درخواست بدهید.

رونیکس

اگر به دنبال تعمیر یخچال فریزر و یا ساید بای ساید هستید، اگر پکیج شما در ساعات غیر اداری خراب شده است و…. یکی از امکانات بسیار خوبی که دیجی سرویس ارائه میدهد این است که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با یک تماس با دیجی سرویس از اعزام فوری کارشناس مربوطه استفاده نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. مهدی می‌گوید

    واقعا سخته توی این شرایط لوازم خونه هم خراب بشه دیگه چه شود، همینطوری از خونه بیرون نمیریم.
    اینا میان تو خونه هر وسیله خرابی رو درست میکنن یعنی ؟
    هزینه هاشون چطوریه؟ اجرت تعمیر زیاد میگیرن یا مناسبه ؟
    یخچال ساید بای ساید ما زیاد درست خنک نمیکنه یعنی انگار خراب شده و خنک نمیکنه مخصوصا قسمت یخ سازش اصلا کار نمیکنه و آب سردکنش هم دیگه مثل قبل خنک نمیکنه، درجه یخچال رو بردم بالا موتورش خیلی کار میکنه اما باز مثل قبل نیست.
    یه تعمیرکار 6 ماه پیش اومد درستش کرد اما باز همون طوری شده.
    این سری بدیم به دیجی سرویس ببینیم چطوری تعمیر میکنه.