معرفی برخی از مواد دارویی خاص

0

روغن کرچک یکی از موادی است که بسیاری از ما آنرا می شناسیم و خیلی از خانم ها از این روغن برای بهبود کیفیت ابرو و مژه استفاده میکنند اما خواص و کارایی این روغن به همینجا ختم نمی شود !

قیمت روغن کرچک بسیار کم است و در مقایسه با روغن های تخصصی دیگر نظیر آرگان ، آووکادو ، جوجوبا و کره شی باتر نسبت به قیمتی که دارد میتواند بسیار تاثیر گذار باشد .

این روغن با استفاده از روش پرس سرد گرفته می شود که در ایران نیز میتوانید از دانه های کرچک روغن گیری نمایید اما محصولات دارویی وارداتی از هند خلوص بسیار بالایی دارند و قابل مقایسه با روغن کرچک ایرانی نیست ! به همین منظور آبتین شیمی جهت خرید مواد شیمیایی این محصول را برای استفاده های دارویی وارد میکند .

رونیکس

این روغن یک مایع طلایی است که حاوی مواد ضد التهابی بسیاری است که برای پوست و مو میتواند بسیار تاثیر گذار باشد همچنین خاصیت های ضد ویروسی دارد که میتواند پوستی عاری از هرگونه جوش و یا جای جوش برای شما به وجود آورد .

زینک سیترات یا سیترات روی یکی از محصولات دارویی است که در ایران بسیار پر مصرف است و مورد استقبال تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است ! کمبود ماده معدنی روی میتواند تاثیر منفی بر روی بسیاری از میکرو ارگانیسم های بدن داشته باشد ! از نشانه های کاهش زینک در بدن میتوان به ریزش مو اشاره کرد که بسیار در آقایان و خانم ها شایع است ، همچنین موجب کاهش اشتها و میل جنسی نیز می شود که تاثیر مستقیمی بر اسپرم جنس مذکر دارد .

از محصول زینک سیترات برای درمان کاهش روی در بدن استفاده می شود که این ماده را میتوان از منابع طبیعی همچون گوشت قرمز و ماهی بدست آورد .

محصول دیگر که میخواهیم معرفی کنیم یک ماده نگهدارنده است که با نام فنوکسی اتانول شناخته شده است! فنوکسی اتانول چیست ؟ این ماده با فرمول شیمی c8h10o2 است که در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می شود ! این محصول به صورت شیمیایی تهیه می شود اما به صورت طبیعی در چای سبز میتوانید آنرا پیدا کنید .

به دلیل پایداری فوق العاده این ماده و مورد تایید بودن توسط سازمان جهانی مصرف آن توسط تولید کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی بسیار زیاد تر از مابقی محصولات با کاربری مشابه است .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.