چطور اقامت گرجستان بگیریم

0

گرجستان یکی از کشور هایی است که مورد توجه بسیاری از ایرانیان برای اخذ اقامت قرار گرفته است و دلیل آن را می توان شرایط مناسب اخذ اقامت این کشور دانست. برای اقامت گرجستان روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت که هر یک از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و برای اخذ اقامت از طریق هر یک از آنها باید مراحلی را پشت سر بگذارید. هر یک از روش های اقامتی نیز شرایط و مدارک خاصی نیاز خواهند داشت و در صورت نداشتن هر یک از شرایط آنها امکان اخذ اقامت برایتان وجود نخواهد داشت. شرکت ما به دلیل آشنایی کاملی که با روش های اخذ اقامت کشور گرجستان دارد می تواند بهترین روش ها را متناسب با شرایط شما ارائه نموده و به شما کمک کند تا بتوانید اقامت این کشور را دریافت نمایید. میزان هزینه درخواستی آن نیز به منظور جلب رضایت مشتریان مناسب در نظر گرفته شده است. کارشناسان شرکت نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز خود را از آنها دریافت نمایید. در ادامه به بررسی دو روش محبوب اخذ اقامت گرجستان اشاره کرده ایم:

تحصیل در گرجستان

یکی از محبوب ترین روش های اخذ اقامت گرجستان را می توان اقامت تحصیلی این کشور دانست. برای اخذ اقامت با تحصیل در گرجستان ، اصلی ترین مدرک مورد نیاز، داشتن مدرک تحصیلی معتبر خواهد بود و باید بتوانید نظر یکی از دانشگاه های گرجستان را نسبت به خود جلب نمایید. توجه داشته باشید که این روش، اقامت موقت گرجستان را در اختیارتان قرار خواهد داد و تنها می توانید تا پایان دوره تحصیلی خود در این کشور اقامت داشته باشید. برای اخذ این اقامت باید ابتدا مدارک تحصیلی خود را به دانشگاه مد نظر خود ارسال نمایید و سپس پس از دریافت تاییدیه، نامه آن را به سفارتخانه ارائه کنید.

ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت در این کشور شناخته می شود. همانطور که از نام این روش پیداست، فرد با ثبت شرکت در گرجستان اقامت آن را دریافت خواهد کرد. توجه داشته باشید که شرکت ثبت شده توسط فرد، باید حتما فعالیت داشته و حقوق و مالیات کارمندان را پرداخت نماید. برای شرکت خود باید یک مکان اجاره کرده باشید چرا که پلیس مالیات گرجستان بازرسانی را برای شرکت ارسال خواهند کرد و باید گزارش دقیقی از عملکرد شرکت به آنها ارائه نمایید.

رونیکس

ازدواج با شهروندان گرجی

هر کسی که با شهروندان گرجی شامل مرد یازن عقد کند و برای پلیس و دستگاه های نظارتی و دولتی گرجسنان محرز شود که فرد درخواست کننده اقامت، به شکل صوری عقد نکرده و فقط با هدف دریافت اقامت این کشور، ازدواج نکرده است بعد از سپری شدن ۳ سال به طور عرفی به تقاضای او برای کسب اجازه اقامت گرجستان، جواب داده می شود.

دقت کنید که خیلی از افراد برای کسب اقامت گرجستان قرارداد عقد صوری بسته و ازدواج کرده اند . سپس تقاضای اقامت خود را به اداره عدالت گرجستان ارائه کرده اند، اما به خاطر وضوح بیش از حد دستگاه های دولتی این کشور ، پرونده به طور تمام و کمال متوقف و برای فرد در خواست کننده نمره منفی در نظر گرفته شده است .

دقت کنید که مباحث و انتخاب های صوری به خاطر کوچک بودن کشور گرجستان، به سرعت رو می شوند و امکان صادر شدن حکم اخراجی فرد در خواست کننده از سمت دولت گرجستان هم وجود دارد.

گرجی های ایران :

در این خصوص که خیلی هم کمیاب است، اشخاصی که هویت گرجی دارند و از گرجیان ایرانی می باشند ، بعد از تسلیم تقاضای خود به اداره اقامت گرجستان و بعد از تحقیق و اثبات اصلیت آن ها، درصورتی که تائید صلاحیت شوند، به آن ها اقامت گرجستان را داده می شود و بعد از سپری شدن زمانی هم برای آن ها این امکان وجود دارد که شهروندی گرجستان را دریافت کنند.

شرکت وان جورجیا با استفاده از وکلای با سابقه و کاردان ، جهت دریافت اقامت شما با سریع ترین روش ها اقدام می نماید . با وجود شرایط گفته شده برای اخذ اقامت گرجستان ممکن است نیازمند مشاور و متخصص در اقامت گرجستان و راهنمایی کامل باشید که وان جورجیا پاسخگوی کامل و حرفه ای برای این نیاز شما خواهد بود. برای اقامت در کشور گرجستان روش‌های مختلفی وجود دارد . وان جورجیا خدمات کامل و حرفه ای را در زمینه اقامت گرجستان ارائه می دهد .

این امکان برای شما وجود دارد که برای دریافت اقامت و همچنین تمدید اقامت خود با کارشناسان قسمت پشتیبانی وان جورجیا تماس داشته باشید. کارشناسان ما در وان جورجیا onegeorgia.irوضعیت پرونده شما را بررسی کرده و به شما در انجام روند قانونی کمک می کنند. مشاوران و وکلای خبره وان جورجیا برای ارائه اطلاعات و خدمات حرفه ای خود در زمینه اقامت گرجستان منتظر تماس های شما عزیزان هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.