نکاتی که قبل از انتخاب کیف و کوله بهتر است بدانید

0

کوله پشتی مدرسه

خرید کوله پشتی مدرسه یکی از کارهای هیجان انگیز و دوست داشتنی برای هر کودکی می باشد. زیرا خود را برای شروع یک کار جدید آماده می کند و برای آن نیاز به یکسری از لوازم دارد که کوله پشتی مدرسه اولین و مهمترین جز آن می باشد.

کوله پشتی مدرسه انواع و اقسام و مدل ها و طرح های بسیار گوناگونی دارد اما نباید همیشه فریب ظاهر کیف را خورد زیرا اکثر کیف هایی که ظاهر زیبا دارند کیفیت و دوام چندان خوبی ندارد و جنس کیف بسیار رده پایین بوده که شاید در عرض دو و یا سه ماه این کیف دچار فرسودگی شود و از بین برود.

پس اولین و مهمترین نکته برای خرید کیف انتخاب جنس عالی است. جنس چرم و برزنت در این میان در رتبه های بالا قرار دارند که کیفیت و استحکام و دوام بالایی دارند. خرید کوله پشتی مدرسه چرم بدون شک قیمت بالایی خواهد داشت و هر فردی شاید نتواند آن را خریداری نماید اما کوله پشتی با جنس برزنت قیمت مناسب همراه با کیفیت عالی دارد که در واقع رایج ترین نوع کیف می باشد که توسط دانش آموزان خریداری می شود. بهتر است جنس کیف خریداری شده ضد آب باشد که آب و رطوبت به داخل آن نفوذ نکند و کیف و کتاب ها خیس نشوند.

رونیکس

بندها و اتصاالات کیف را بررسی نمایید که دوخت خوبی داشته باشد زیرا قرار است وزن بار کتاب و لوازم تحریر را تحمل نماید که اگر دوخت خوبی نداشته باشد خیلی زود پاره می شود و آن کیف در واقع بدون استفاده خواهد شد.

داشتن بندهای پهن از دیگر مزایای کیف های مدرسه ای می باشد زیرا می تواند بار و فشار را بر روی تمام سطح شانه پخش نماید و از ایجاد خستگی و درد در شانه جلوگیری نماید.

دیواره پشتی و کف کیف باید دارای یک لایه اسفنج ضخیم باشد که مانع از وارد شدن فشار به کمر و ستون مهره ها شود. اسفنج این لایه باید ضخیم و دارای جنس خوب باشند که دچار شکستگی نشود و پودر نشود.

وجود بند کمری نیز می تواند فشار مضاعف را از روی لگن بردارد و آن را در تمام سطح پخش نماید که این مورد برای افرادی که لوازم بسیای در کوله خود دارند و بسیار سنگین است بسیار کاربردی خواهد بود.

خرید چمدان ارزان

بری خرید چمدان ارزان ابتدا نوع سفرها و تعداد افرادی که به طور معمول با یکدیگر به سفر می روید را مشخص نمایید در این صورت می توانید تصمیم بگیرید که چه سایز چمدانی مناسب است و همچنین اینکه جنس چمدان باید چه چیزی و چه نوعی باشد.

برای خرید چمدان و انتخاب سایز به تعدا نفرات باید دقت نمود و اینکه قرار است چه مدت به سفر برویم. اگر سفر یک نفره و یک روزه و نمیروزس باشد نیاز نیست چندان چمدان بززرگی را انتخاب نمایید چمدان کوچک که در کابین هواپیما همراه شما باشد کافیست و یا حتی می توانید به سراغ خرید ساک مسافرتی کوچک بروید. اما اگر 3 نفر هستید و قرار است چند روز به سفر بروید بدون شک بزرگترین سایز چمدان برای شما نیاز است تا بتوانید تمام لوازم افراد خانواده را درون آن جای دهید.

پس از آن به سراغ انتخاب جنس چمدان می رویم. زیرا جنس چمدان ارزان می تواند تاثیر بسیاری بر روی قیمت آن بگذارید و باید طبق بودجه ای که داریم بهترین انتخاب را داشته باشیم که کیفیتی عالی داشته باشد.

به طور مثال اگر میخواهید جنس چرم انتخاب نمایید بسیار گران قیمت خواهد و همچنین کمی سنگین تر از سایر چمدان ها اما اگر می خواهید جنس های دیگر بنا به شرایطی که دارید را انخاب نمایید کمی دست شما برای خرید و انتخاب باز خواهد بود.

فضای داخل چمدان ارزان را بررسی نمایید که دارای زیپی به عنوان اضافه کننده حجم چمدان داشته باشد. همچنین وجود کمربند داخل چمدان نیز می توانید ایده خوبی باشد زیرا لوازمی که داخل چمدان قرار می دهید را فیکس و ثابت می کند تا دچار بی نظمی و بهم ریختگی نشود. قاب کلی چمدان نیز معمولا از جنس پلاستیک فشرده است و آن بررسی نمایید تا بتوانید بسنجید که می تواند استحکام خوبی داشته باشد یا خیر تا تحمل حجم بار و سفرهای گوناگون را داشته باشد.

 

کیف لپ تاپ چرم

کیف لپ تاپ چرم انتخابی خاص می باشد که بیشتر توسط افراد خاص و در موقعیت های خاص و رده بالا انجام می شود. زیرا قاعدتا خرید کیف چرم هزینه بیشتری می خواهد و بسیاری از افراد این هزینه را برای خرید کیف لپ تاپ چرم نمی پردازند و به کیف هایی با جنس دیگر و در عین حال ارزان تر بسنده می کنند.

اما اکثریت مدیران و روسای شرکت ها و ادارات و همچنین افرادی مانند پزشکان اولین گزینه برای خرید کیف لپ تاپ جنس چرم را انتخاب می کنند. اولین دلیل آن این است که این جنس کیف خاص و زیباست و اصالت دارد و می تواند برای کلاس کاری افرادی در این رتبه عالی باشد. سپس می تواند جنس و استحکام و ماندگاری این کیف ها باشد زیرا جنس چرم می تواند تا سالیان سال بدون ایجاد هیچگونه مشکلی کار کند و در صورت نگهداری خوب حتی لکه ای بر روی آن نیفتد و بدون هیچ پارگی و غیره مانند یک کیف نو همچنان به کار خود ادامه دهد.

همچنین رنگ هایی که این دسته ها از کیف ها دارا می باشند رنگ هایی خاص و رسمی است که باز هم این رنگ ها برای افرادی که در رده ها و رتبه های بالا هستند مناسب است و می تواند کلاس کاری و شخصیت آن ها و همچنین رنگی که با لباس خود ست می کنند را نیز حفظ نماید. رنگ ها عمدتا رنج رنگ های قهوه ای هستند که شامل چندین رنگ روشن و تیره می شود همچنین مشکی و سرمه ای و نوک مدادی. در نهایت داشتن گارانتی برای محصول چرم نیز مانند همیشه نشان از کیفیت کار اصل بودن آن دارد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.