چطور معلم خصوصی ریاضی خوب با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

0
  • در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی و یک دبیر و استاد ریاضی خوب با نرخ و قیمت مناسب توضیح داده می شود. با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب و مجرب می توانید در درس ریاضی بهترین نمره و حتی نمره اول کلاس را بگیرید.

در این مقاله نکاتی ارائه می شود تا با در نظر گرفتن این نکات بتوانید بهترین معلم خصوصی ریاضی را داشته باشید. برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی در مرحله اول باید یک استاد خوب داشته باشید. اگر استادی که درس ریاضی را با ایشان مرور و مطالعه می کنید بر درس مسلط نباشد و یا شیوه تدریس مناسبی نداشته باشد در نهایت شما هم نتیجه مناسب نخواهید گرفت. بنابراین باید در انتخاب معلم ریاضی دقت کنید و تلاش کنید با یکی از بهترین اساتید ریاضی کلاس داشته باشید. در ادامه نکات لازم در این زمینه ذکر می گردد.

1- فقط روی ارزان بودن قیمت کلاس ها تاکید نداشته باشید

اینکه بتوانید کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب و یا حتی با نرخ ارزان داشته باشید خوب است، اما همانطور که خودتان هم بهتر می دانید، کالا و خدمات با کیفیت نرخ مشخصی دارد و با قیمت پایین معمولا نمی توان خدمات با کیفیت دریافت نمود و یا کالای با کیفیتی را خرید. البته مناسب بودن قیمت ها بسیار خوب است ولی اینکه اولویت اول شما و شاید تنها اولویت شما ارزان بودن کلاس ها باشد ممکن است باعث شود در نهایت انتخاب درستی نداشته باشید. یکی راهکار بسیار خوب این است که به سایت های تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس (بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران با بیش از 20000 مدرس ثبت نامی تا سال 99) مراجعه کنید و در مرحله اول مثلا 5 استاد خوب ریاضی که رزومه خوبی دارند و مورد تایید خودتان هستند را بدون توجه به قیمت انتخاب نمائید. در مرحله بعد از بین این اساتید با استادی که مناسب ترین نرخ را پیشنهاد داده است کلاس را هماهنگ کنید. به این ترتیب هم کیفیت کلاس را در نظر داشته اید و هم نرخ مناسب را لحاظ نموده اید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید و نرخ درخواستی هر کدام از معلم های ریاضی ارائه شده است و می توانید مستقیم و بدون واسطه با خود مدرسین در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نموده و حتی تقاضای تخفیف کنید. بنابراین اولویت اول شما باید انتخاب یک مدرس خوب با رزومه و سوابق تدریس عالی باشد و نرخ کلاس ها را در اولویت دوم قرار دهید. به این ترتیب احتمال نتیجه گرفتن شما به مقدار بسیار زیادی افزایش می یابد.

2- با توجه به معیارهای درست و مناسب معلم ریاضی خودتان را انتخاب نمائید

در پاراگراف قبلی گفته شد که سعی کنید کیفیت کلاس ها اولویت اول شما باشد. در این بخش تعدادی از ویژگی های یک معلم خصوصی ریاضی خوب که می توانید برای انتخاب درست استاد ریاضی این موارد را مد نظر قرار دهید ذکر شده است:

رونیکس
  • سابقه تدریس استاد و معلم خصوصی ریاضی: در سایت ایران مدرس اساتید ریاضی و سایر دروس توضیحات کاملی در رابطه با دروس تدریسی و رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان ذکر نموده اند. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است با یک استاد مجرب که در مدارس و آموزشگاهها و دانشگاههای زیادی کار تدریس را انجام داده است کلاس داشته باشید. وقتی با یک معلم ریاضی با سابقه کلاس دارید خیال شما راحت است که انتخاب درست تری داشته اید. البته سابقه کاری معلم خصوصی ریاضی تنها معیار نیست و در کنار موارد دیگر باید به این مورد هم توجه داشته باشید. اساتید جوان و پرانرژی ای هم هستند که با وجود تازه کار بودن خوب تدریس می کنند. این بحث سابقه تدریس را به عنوان یک معیار در کنار موارد دیگر در نظر داشته باشید و تنها معیار نباید این باشد. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، اساتید ریاضی سابقه کاری خودشان را ذکر نموده اند. البته در متن توضیحات هر استاد، جزئیات بیشتری از دانشگاهها و مدارس محل تدریس معلم ریاضی هم ذکر شده است.

 

  • دانشگاه محل تحصیل: برای اینکه مطمئن شوید با یکی از بهترین معلم های ریاضی کلاس دارید نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید دانشگاه محل تحصیل معلم خصوصی ریاضی است. شخصی که به عنوان معلم ریاضی در حال حاضر ریاضی را تدریس می کند، اگر خود ایشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاههای خوب درس خوانده اند، واضح است که این استاد توانایی زیادی دارد و می توان برای کلاس خصوصی به ایشان اعتماد کرد. اساتید تدریس خصوصی ریاضی ایران مدرس و بهترین معلم هایی که کار تدریس را به صورت جدی تری دنبال می کنند، مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان را هم ارائه نموده اند و می توانید با اطمینان با این اساتید کلاس داشته باشید.
  • مدرک تحصیلی: مدرک تحصیلی استاد ریاضی هم می تواند معیار دیگری باشد که روی آن حساب کنید. در تصویر بالا واضح است که اساتید مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودشان را هم ثبت نموده اند. توصیه می شود معلمی را انتخاب کنید که در رشته های با اعتبار بالا مانند رشته های فنی مهندسی و در دانشگاه خوب درس خوانده است. اساتیدی که در رشته ریاضی و برخی دیگر از رشته های علوم پایه مانند فیزیک درس خوانده اند هم می توانند گزینه های مناسب باشند. در تصویر زیر مشاهده می کنید که یکی از اساتید ریاضی ایران مدرس مدارک تحصیلی خودش را ارائه کرده است و می توانید با اطمینان کامل با این استاد بدون واسطه کلاس را هماهنگ کنید.

 

  • نظرات شاگردهای قبلی: در تصویر زیر برای یکی از اساتید ریاضی نظرات شاگردهای قبلی نشان داده شده است. در سایت ایران مدرس، اساتیدی که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند. با مطالعه نظرات شاگردهای قبلی یک استاد ریاضی می توانید از انتخاب خودتان مطمئن شوید.

 

  • فیلم نمونه تدریس: بسیاری از اساتید مجرب و خوب ریاضی در سایت ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان و برای درس ریاضی فیلم نمونه تدریس ارائه کرده اند. در نتیجه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در کنار سایر موارد ذکر شده، با مشاهده ویدیوی نمونه تدریس استاد ریاضی می توانید مطمئن شوید که نحوه تدریس ایشان مورد پسند شما است و از انتخاب خودتان قبل از شروع کلاس ها مطمئن شوید. در تصویر زیر یکی از فیلم های نمونه تدریس ریاضی ثبت شده در سایت ایران مدرس را می توانید مشاهده کنید.

  • قیمت درخواستی معلم ریاضی: تقریبا می توان گفت که تمام اساتید ثبت نامی در ایران مدرس نرخ مد نظر خودشان برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی را ذکر کرده اند. البته همانطور که گفته شد قیمت را در اولویت دوم قرار دهید. اما در هر صورت، نرخ مناسب کلاس هم می تواند یک معیار برای انتخاب بهترین استاد ریاضی باشد.
  • عملکرد استاد در جلسه اول تدریس: با در نظر گرفتن تمام مواردی که ذکر شد، در نهایت می توانید معلم ریاضی خودتان را انتخاب نمائید و جلسه اول را با ایشان برگزار کنید. در جلسه اول، اگر تمام موارد ذکر شده را در نظر گرفته باشید به احتمال زیاد رضایت کامل را خواهید داشت. اما در هر صورت، اگر راضی نبودید، می توانید با یک استاد دیگر کلاس ریاضی را هماهنگ کنید. بسیاری از اساتید مجرب، خوب و متعهد ریاضی، در صورت عدم رضایت شما، جلسه اول مبلغی را دریافت نمی کنند.

3- خودتان هم خوب درس بخوانید

برای موفق شدن در امتحان ریاضی خوب درس خواندن خودتان هم به اندازه انتخاب معلم خوب با نرخ مناسب اهمیت دارد. اگر می خواهید نتیجه عالی بگیرید همزمان با برگزاری کلاس های ریاضی، مطالب را مرور کنید و تمرین و مسئله حل نمائید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.