معرفی رمان‌های عاشقانه ایرانی جدید و پر مخاطب

3

همه ی ما برای زندگی کردن به عشق احتیاج داریم! تجربه خواندن جدیدترین رمان های عاشقانه، می تواند در جایی خارج از جهان واقعی اتفاق بیفتد. شما می توانید بخشی از ماجراهای بهترین رمان های عاشقانه دنیا را در میان کلمات یک کتاب رمان عاشقانه جست و جو کنید. جدیدترین و زیباترین رمانهای عاشقانه ایرانی می توانند ما را به دنیای شیرین خود ببرند و جذاب ترین تصاویر عاشقانه را نشانمان دهند.

شاید بسیاری از ما تا به حال رمان عاشقانه ایرانی جدید را داستان هایی کم عمق و پیش بینی شده می دانستیم؛ اما زمانی که از قدرت موثر این نوع ژانر بر تصمیمات مهم زندگیمان آگاه شدیم، نظرمان تغییر کرد و بهتر درک کردیم که چرا معرفی بهترین بهترین رمان ایرانی، سهم بسیار بزرگی بر دنیای ادبیات دارد. همچنین توانسته است انسان های بیشماری را مجذوب و شیفته ی جهانی کند که عشق بر آن حکومت دارد.

علاوه بر دانستن این حقیقت که آثار هنری همیشه محبوب و پرطرفدار هستند؛ رمان های عاشقانه و طرفداران دوآتشه ی آنها اکثرا هدف انتقاد کسانی قرار می گیرند که علاقه چندانی به این نوع ژانر ندارند. اگر همیشه نگاهی همراه با شک و تردید به بهترین رمان های عاشقانه ایرانی بدون سانسور داشته اید؛ و محبوبیت این نوع نوشته ها کنجکاوی شما را برانگیخته است، بهتر است با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا پرفروش ترین رمان های ایرانی را به شما معرفی کنیم تا دریچه جدیدی به روی زندگی عاشقانه شما باز شود.

رونیکس

رمان یک عاشقانه آرام

این رمان یکی از آثار معروف نویسندگان معاصر ایرانی است.این رمان داستان گیله مردی را روایت میکند که عاشق دختری آذری و سیاسی مسلک میشود. جملات زیبا، شاعرانه و عمیق این کتاب باعث شهرت آن شده است. در اصل نقطه قوت این رمان عاشقانه ایرانی لحن و بیان فوق العاده زیبای آن است. این کتاب روایتگر داستان عاشقانه ای است که سعی دارند در تمامی لحظات کنارهم باشند و نگذراند عشق میان آنها رخوت پیدا کند. مکالمات این زوج عاشق در سراسر رمان یک عاشقانه آرام، آرامش را به خواننده هدیه می کند.

رمان عاشقانه دالان بهشت

 

رمان عاشقانه دالان بهشت اولین کتاب منتشر شده از نازی صفوی است. این کتاب سومین رمان پرطرفدار سال های اخیر در میان مخاطبان ایرانی به شمار می رود. داستان این کتاب درمورد دختری کم سن و سال است که با عشق و علاقه ازدواج می کند ولی خیلی زود با شکست مواجه میشود.

 

رمان چشمهایش اثر بزرگ علوی

رمان چشم هایش یکی از آثار نویسندگان مشهور ایرانی می باشد. این کتاب تاثیر بسیار زیادی بر جریان ادبیات داستانی ایران داشته است. رمان چشم هایش سالهای زیادی است که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شده است. داستان این رمان روایتگر زنی به نام فرنگیس به استاد نقاشی معروفی به نام استاد ماکان است. استاد ماکان به خاطر فعالیت های سیاسی خود در تبعید زندگی می کند و پس از مدتی به طرز مشکوکی از دنیا می رود.

 

رمان افسونگر


یکی از بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان رمان افسونگر معرفی شده است. داستان این کتاب درمورد دختری است که برادری بدجنس دارد که افسون را به شدن مورد آزار و اذیت قرار می دهد. اما روزی افسون با پسری به نام نیل آشنا می گردد و بعد از مدتی عاشق و دلبسته ی او میشود. اما به خاطر مخالفت های برادرش این موضوع را پنهان می کند و به طور مخفیانه پیش نیل زندگی می کند.

 

رمان قرار نبود

این کتاب رمان درمورد دختری به نام ترسا است که به مدت دو سال پشت کنکور منتظر جواب آن است. مادر ترسا سالها پیش فوت می کند و او با پدر و مادربزرگش زندگی می کند. ترسا آرزو دارد که به کشور کانادا برود و در آنجا ادامه تحصیل دهد ولی پدرش به دلیل تجربه ی تلخی که از فرستادن خواهر او به خارج داشته است تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شود تا اجازه ترسا را برای خروج از کشور بدهد.

رمان همخونه



داستان این رمان درمورد دختری به نام یلدا است که به دلیل فوت پدر و مادرش با یکی ازدوستان صمیمی پدرش زندگی می کند. فرزندان حاج رضا خارج از کشور زندگی می کنند به جز پسرکوچکش که به دلایلی از پدر خود کینه دارد و تصمیم دارد که از ایران برود و پدرش شرط مهمی را برای خروج او از ایران تعیین می کند.

 

رمان ازدواج اجباری

این یکی بهترین رمان های عاشقانه ی جدید وایرانی شناخته شده است که توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. داستان رمان ازدواج اجباری درمورد دختری به نام بهار است که یک روز در هنگام برگشت از مدرسه متوجه ماشین ناشناسی در جلوی خانه ی خود میشود. و برای اینکه بداند آن فرد ناشناس که به خانه آنها آمده کیست وارد منزل میشود و از دیدن آن دو پسر که بر روی زمین نشسته بودند بسیار تعجب می کند.

اگر قصد خرید اینترنتی کتاب با تخفیف از سراج بوک را دارید؛ می توانید با تخفیف ویژه و ارسال رایگان، انواع کتاب های جدید و پرمخاطب مانند: قرآن و کتب مذهبی، کتاب های روانشناسی، کتاب های تاریخی و فرهنگی، کتاب های درسی و دانشگاهی، کتاب داستان کودکان و نوجوانان و… می باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. رقیه می‌گوید

    ملکه بامیان که درون‌مایه‌ای خانوادگی و عاشقانه دارد به اثرات مخرب جنگ بر زندگی کودکان و زنان اشاره دارد. کتاب، در حرکتی قابل تحسین، سعی کرده است پلی میان لهجه فارسی ایرانی و لهجه فارسی افغانستانی بزند.

    کتاب برگرفته از داستانی واقعی است که بخش هایی از آن با قدرت تخیل نویسنده همراه شده است.

    این کتاب داستان دختری است از هزاره‌های افغانستان که ساکن روستایی در نزدیکی شهر بامیان است.

  2. DENIZ می‌گوید

    همه اشون عالی بودن….دمتون گرم

    1. عرفان برقبانی می‌گوید

      ممنون که همراه «چطور» هستی.