لیست ماسک صورت‌های موثر برای انواع پوست

0

ماسک‌های صورت روشی عالی برای بهتر جلوه دادن پوست هستند. اگرچه نباید به منظور جذب مواد مورد نیاز پوست به ماسک‌ها متکی باشید، اما آن‌ها برای هدف قرار دادن نگرانی‌های خاص پوست عالی هستند. کدام یک را باید بخرید؟ برای اینکه بدانید چه ماسکی مناسب پوست شماست، ما در این مطلب از موتن رو انواع مختلف ماسک صورت را با توجه به مشکلات مختلف پوست جمع آوری کرده‌ایم.

 

بهترین ماسک صورت ضد استرس

استرس باعث افزایش سطح هورمون کورتیزول می‌شود. هنگامی که بدن دچار تنش و استرس می‌شود، اکسیژن و جریان خون را اولویت قرار می‌دهد و محافظت از پوست در انتهای لیست قرار می‌گیرد. این امر باعث می‌شود فرد به انواع بیماری‌های پوستی از آکنه گرفته تا روزاسه مبتلا شود. در چنین مواقعی استفاده از ماسک‌های زیر توصیه می‌شود:

رونیکس

1-ماسک صورت ضد استرس فریمن حاوی کانی‌های دریایی

فریمن FREEMAN یکی از بهترین شرکت‌های جهان در زمینه فروش ماسک و اسکراب صورت است که در ساخت محصولاتش از عصاره طبیعی میوه‌ها و گیاهان استفاده می‌کند. ماسک صورت‌های فریمن علاوه بر اینکه پوست را عمیقا از آلودگی‌ها پاک می‌کنند و سلول‌های مرده را از بین می‌برند، حاوی تمیزکننده‌هایی برای پاک کردن آلودگی‌ها و مواد آرایشی هستند. ماسک صورت فریمن حاوی مواد معدنی همچون کف دریا و نمک‌های دریایی است که علاوه بر حفظ رطوبت پوست، خاصیت ضد استرسی نیز دارد. در ترکیبات این ماسک از اسطوخودوس و رزماری نیز استفاده شده است.

 

بهترین ماسک صورت لایه بردار پوست

افرادی که چربی‌های اضافه یا آلودگی‌ها منجر به بسته شدن منافذ پوستشان شده است، بهتر است از ماسک‌های لایه بردار استفاده کنند. در چنین مواقعی استفاده از ماسک‌های زیر توصیه می‌شود:

 

1-ماسک لایه بردار شکر لورال حجم 50 میل

ماسک لایه بردار شکر لورال، ایده آل برای لایه برداری لب‌ها و صورت است و با شکرهای مختلفی از جمله قهوه‌ای، بلند و سفید که در ترکیباتش دارد، آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه صورت را از بین می‌برد و پوستی شفاف و درخشان را به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر، این ماسک دارای روغن هسته انگور است که علاوه بر نرم کردن پوست، روند پیری آن را به تعویق می‌اندازد.

2-ماسک دستکشی لایه بردار و سفید کننده دست بایوآکوا حاوی عسل

ماسک بایوآکوا با داشتن ترکیباتی مانند اسید آمینه، کلاژن و پیله ابریشم، علاوه بر لایه برداری سلول‌های مرده سطح پوست دست، آن‌ها را نرم و مرطوب می‌کند. از طرف دیگر، در ترکیبات این ماسک از ماده‌ای به نام نیاسینامید استفاده شده است که باعث روشن شدن پوست دست می‌شود.

3-ماسک صورت لایه بردار فریمن حاوی عصاره خیار 15 میل

ماسک صورت لایه بردار فریمن حاوی عصاره خیار از سری ماسک‌های ورقه‌ای مناسب پوست‌های نرمال تا مختلط است که علاوه بر پاکسازی سطح پوست صورت، جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد و روزنه های باز پوست را کوچک می‌کند. از طرف دیگر التیام بخش است و پوستی نرم، شفاف و ابریشمی ر به ارمغان می‌آورد.

4-ماسک صورت ذغال سودا 75 میل

به دلیل اینکه در ترکیبات این ماسک از زغال سیاه استفاده شده است، باعث کنترل چربی سطح پوست می‌شود و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. از طرف دیگر، استفاده از این ماسک باعث می‌شود پوست به طور کامل آبرسانی شود و روند پیر شدن آن و ایجاد چین و چروک به تعویق بیفتد.

بهترین ماسک صورت پوست‌های خشک و حساس

همان‌طور که مصرف پروبیوتیک‌ها باعث سالم ماندن بدن می‌شود، استفاده موضعی از آن‌ها تعادل پوست را به دنبال دارد. بعد از هر بار استفاده از ماسک صورت مناسب پوست‌های حساس، پوست نرم و شفاف‌تر می‌شود. از بهترین ماسک‌هایی که در این دسته جای می‌گیرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-ماسک صورت اوریفلیم حاوی عصاره جو و گوجی بری مناسب پوست‌های خشک و حساس

اوریفلیم یک برند سوئدی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو، طرفداران زیادی در دنیا دارد. ماسک صورت اوریفلیم حاوی عصاره جو و گوجی بری با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه، قدرت جذب بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود پوست حالتی لطیف و مخملی پیدا کند.

2-ماسک ژلی آبرسان و التیام بخش هیدرودرم مناسب پوست حساس

در ترکیبات این محصول از آلوئه ورا و عصاره کالاندولا استفاده شده است که علاوه بر اینکه حساسیت، خشکی، قرمزی، خارش و کشیدگی پوست را کاهش می‌دهند، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند و تحمل پذیری آن را در برابر عوامل استرس‌زا و آسیب رسان محیطی افزایش می‌دهند.

بهترین ماسک صورت پوست‌های چرب و مختلط

افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند، بهتر است به سراغ ماسک‌هایی بروند که علاوه بر تنظیم چربی صورت، منافذ عمیق پوست را پاکسازی کرده و از ایجاد جوش جلوگیری کنند. از بهترین ماسک‌های مناسب پوست‌های چرب و مختلط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-ماسک پاک کننده و ضد جوش صورت پلاسنتور وژتال مناسب پوست چرب و مختلط

ماسک صورت پلاسنتور علاوه بر اینکه ترشح چربی غدد سبابه پوست را تنظیم می‌کند و براق بودن آن را از بین می‌برد، جوش و دانه‌های سر سیاه را درمان می‌کند. در ترکیبات این نوع ماسک از رس سبز و روغن نارگیل استفاده شده است که به ترتیب باعث تمیز شدن منافذ پوست و نرم شدن آن می‌شوند.

2-ماسک لایه بردار جلبک سیاه مناسب پوست چرب و مختلط سون هون

ماسک جلبک سیاه سون هون مناسب پوست چرب و مختلط، علاوه بر اینکه آلودگی‌ها، چربی‌های پوستی و سلول‌های مرده را از بین می‌برد، پوست را بازسازی کامل کرده و باعث ترمیم و احیای آن می‌شود. از مهم‌ترین ترکیبات این ماسک می‌توان به دانه سنجد دریایی اشاره کرد که باعث روشن شدن پوست و از بین رفتن لک‌های ناشی از آکنه می‌شود.

چرا خرید اینترنتی ماسک صورت از موتن رو؟

خرید اینترنتی انواع ماسک صورت را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انجام دهید تا با خیال راحت از اصالت و کیفیت و همچنین قیمت کالاها، خریدی لذت‌بخش و راحت را تجربه کنید. در این فروشگاه اغلب برندهای آرایشی و محصولات سلامت و زیبایی پوست و مو وجود دارند. اگر اهل خرید اینترنتی هستید و دوست ندارید تا وقت گران‌بهایتان را صرف گشتن در پاساژها و مغازه‌های آرایشی و بهداشتی کنید، می‌توانید از فروشگاه معتبر اینترنتی مثل مو تن رو خرید خود را انجام دهید تا دغدغه هزینه‌های زیاد و تقلبی بودن اجناس را نداشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.