تلنت کوچ، پل میان دانشگاه و صنعت بدون سابقه استخدام شوید!

0

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ی تازه فارغ‌التحصیلان، استخدام، بدون داشتن سابقه‌ی کاری است؛ این مرحله از فعالیت حرفه‌ای افراد یکی از چالش‌برانگیزترین دوران‌ها است. اغلب این باور وجود دارد که سابقه‌ی کاری برای استخدام افراد، یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها است، اما سوال این جاست که دانشجویانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند چه باید بکنند؟

امروزه ایجاد شبکه‌های اجتماعی تخصصی آنلاین، فرصت مناسبی را برای ایجاد ارتباط میان کارفرمایان و متقاضیان کار ایجاد کرده‌است، یکی از این بسترها، تلنت کوچ است که به طور تخصصی سعی کرده تا بر روی جمعیت گسترده‌ی تازه فارغ‌التحصیلان تمرکز کند. به عبارت دیگر تلنت کوچ با هدف مرتبط کردن دنیای صنعت با دانشگاه شکل گرفته‌است.

تلنت کوچ با ایجاد فضای مناسب برای عضویت دانشگاه‌ها و تشکیل شبکه‌های فارغ‌التحصیلان از یک سو و ایجاد بستر مناسب برای کارفرمایان برای ارائه و اعلام فرصت‌های شغلی خود از سوی دیگر، توانسته فرصتی برای ورود افراد توانمند از دانشگاه به صنعت را ایجاد کند.

رونیکس

با وجود شبکه‌های تخصصی همچون تلنت کوچ، افرادی که تازه‌فارغ التحصیل شده‌اند، با ایجاد حساب کاربری، می‌توانند عضو شبکه‌ی فارغ التحصیل دانشگاه خود شده و در عین حال برای فرصت‌های شغلی موجود که توسط کارفرماها ارائه شده، اقدام کنند. امتیاز ویژه‌ی تلنت کوچ وجود درک مشترک از فرصت‌های شغلی بین متقاضیان و کارفرمایان است و به این ترتیب، افراد بدون سابقه می‌توانند اولین گام‌های حرفه‌ای خود را محکم و مطمئن برداشته و کارفرمایان نیز از تخصص و توانمندی افرادی جوان و با انگیزه استفاده کنند. ایجاد چنین پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه می‌تواند به بهبود بازار کار و توسعه‌ی صنعت کمک به سزایی کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.