هتل‌ بین‌المللی مشهد را بشناسید؟

0

 

شهر مشهد به‌دلیل وجود حرم مطهر و جاذبه‌های گردشگری زیاد سالانه میزبان هزاران مسافر و زائر است. هتل های مشهد از نظر قیمت، کیفیت، انواع خدمات و… تنوع خوبی دارند. برای رزرو هتل های مشهد با توجه به بودجه و همچنین هدف از سفر باید مسائل مختلفی را در نظر گرفت تا از میان گزینه‌های متنوع مناسب‌ترین مورد را انتخاب کرد. از موارد مهم در رزرو هتل‌های مشهد می‌توان به فاصله از حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد. مسافرانی که به قصد زیارت به شهر مشهد سفر می‌کنند، باید به فاصله هتل موردنظرشان تا حرم دقت لازم را داشته باشند. این مساله به خصوص در ایام تعطیلی و شلوغی شهر مشهد از اهمیت بسیاری برخوردار است. ازاین‌رو ما در این مطلب درمورد هتل‌های بین‌المللی هما بیشتر توضیح می‌دهیم.

هتل‌ همای یک

هتل بین‌المللی هما یک مشهد یا هایت سابق یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد واقع در مرکز شهر است که در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمدآباد افتتاح شد. هتل هما یک با برخورداری از ۱۳۵ فضای اقامتی متنوع و مجلل همراه با آخرین تجهیزات مدرن، همواره آماده مهمان‌نوازی از زائران و مسافران شهر مشهد بوده که در سال ۱۳۹۶ بازسازی آن به پایان رسید. نزدیکی به مترو و مراکز خرید، قرار داشتن خارج از محدوده ترافیک و همچنین بهره‌گیری از کادری مجرب و تحصیل‌کرده از ویژگی‌های اصلی این هتل است. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل های مشهد دانست.

رونیکس

درباره تور کیش از مشهد علی بابا بیشتر بدانید

موقعیت مکانی هتل هما یک

موقعیت مکانی هتل بین‌المللی هما یک بسیار دنج و بکر بوده و این هتل از سر و صدای ماشین‌ها و ازدحام جمعیت دور است. این هتل تا ورودی‌های باب‌الرضا و باب‌الجواد حدود شش کیلومتر فاصله دارد؛ ولی نگران نباشید این هتل برای رفت و برگشت شما به حرم مطهر از وسیله‌های نقلیه مخصوص استفاده می‌کند تا در کم‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم برسید. هتل همای یک به مراکز خرید معروف مشهد نزدیک بوده و خیال مسافران را از خرید راحت می‌کند.

 

خدمات هتل هما یک

هتل هما یک با شش طبقه، 135 اتاق و 305 تخت برای اقامت مسافران و خدماتی نظیر اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، پارک کودک، اتاق سیگار، فروشگاه، مرکز خرید، تلویزیون در لابی، شبکه پخش فیلم، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش و… ساخته شده است.

همچنین از خدمات اتاق‌های هتل هما یک می‌توان به یخچال، آب رایگان، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات داخل اتاق، پاورسوئیچ، بالکن البته فقط در برخی از اتاق‌ها، مینی‌بار با هزینه، مبلمان، کمد لباس، دراور، روم سرویس، آباژور، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق، صبحانه، چای‌ساز و… اشاره کرد. ظرفیت پارکنیگ این هتل 300 خودرو و ظرفیت رستوران آن 230 نفر است.

هتل بین‌المللی هما دو

هتل پنج ستاره بین المللی هما دو مشهد یکی از هتل‌های با سابقه در عرصه هتلداری است که در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد و برای ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی قرار گرفت. این هتل با پنج طبقه و 206 اتاق و سوئیت‌ لوکس مجهز به همه امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته بنا شده و پرسنل آن آماده ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به روز دنیا به میهمانان عزیز هستند.

درباره سوغاتی های مشهد بیشتر بخوانید.

موقعیت مکانی هتل هما دو

موقعیت هتل هما دو به‌شکلی است که علاوه‌بر ایجاد آرامش برای مهمانان موجب دسترسی راحت به مراکز تفریحی و خرید می‌شود. هتل هما دو با کادر مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما مهمانان گرامی است. این هتل تا حرم مطهر حدود هشت کیلومتر فاصله دارد؛ البته ناگفته نماند این هتل سرویس رفت‌وبرگشت به حرم مطهر را به‌صورت رایگان برای مسافران خود در نظر گرفته است. برای رزرو هتل مشهد می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

امکانات هتل بین‌المللی هما دو

ساختمان این هتل از پنج طبقه تشکیل شده که 206 اتاق و 426 تخت دارد. هتل هما دو امکاناتی مانند فضای سبز، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، زمین تنیس، فاکس، تاکسی سرویس، پارک کودک، اتاق چمدان، جکوزی، زمین ورزشی، سیستم اعلام حریق، مرکز خرید، کافی نت، آرایشگاه و… را در خود جای داده تا بتواند اقامت بهتر و آرامش‌بخش‌تری برای شما فراهم کند.

بیشتر بخوانید : توصیه‌های بهداشتی پس از رسیدن به مشهد

همچنین از خدمات اتاق‌های هتل هما دو می‌توان به روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آباژور، میز تحریر، چای‌ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلویزیون، حمام، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفای حریق در اتاق و… اشاره کرد. پارکنیگ هتل هما دو با ظرفیت 130 خودرو و رستوران با ظرفیت 250 نفر طراحی شده است.

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل ‌های مشهد را معرفی کردیم. هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره زیادی وجود دارد که می‌تواند مسافرتی خاص و به‌یادماندنی را برای شما ثبت کنند. بهترین روش برای رزرو هتل مشهد مراجعه به سایت علی بابا است؛ در این سایت شما می‌توانید از بهترین تورهای موجود مثل تور اصفهان مشهد با خبر شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.